Kopogásra ébredtem. Egy pillanatra nem tudtam, hol vagyok, még nem volt időm megszokni az elmúlt pár napban az új környezetet. Felültem az ágyamon, majd körbe pillantva a sötét szobában megállapítottam magamban, hogy a kollégiumomban vagyok. Újra hallottam, immár sürgetőbben a kopogást, majd elfojtott hangon valaki morogni kezdett. Szinte fájt kimászni az ágyból, pillanatról pillanatra morcosabb lettem. Odacsoszogtam az íróasztalomhoz, kitapogattam a sötétben a telefonom. Nagyot ásítva néztem meg az időt, majd halkan szitkozódva tettem meg a bejáratiajtóig hátralévő pár métert. Mielőtt kinyitottam volna az ajtót, sikerült beazonosítanom a rendbontót. Nagyon nem örültem neki.
- Klára, már a boszorkány óra is elmúlt, mégis mi a keresel te itt? Ajánlom, hogy nyomós okod... - de elhallgattam, amint észrevettem a mögötte álldogáló fiút. Természetesen ismertem, a lány párja volt, mindketten a boszorkánykörünk tagjai, de Bence nem volt önmaga. Ha a belőle sugárzó energia nem lett volna elég, tartása, a gonoszságtól csillogó szemei sejtették, hogy valami nagyon félresikerült.
- Mit műveltél vele? – sóhajtottam döbbenten. Biztos vagyok benne, hogy egy árnyalattal sápadtabb lettem.
- Segítened kell Anna. – hadarta szorongva. A fiú tetőtől talpig végigmért, a szeme villanásából láttam, hogy tetszett neki, amit látott, vagy legalábbis érdekesnek talált. Erre válaszként egy észrevétlennek szánt mozdulattal megsimogattam a jobb gyűrűsujjamon lévő fekete ónix gyűrűt. Pillantását az ékszerre kapta, majd szeme cikázni kezdett körülöttem, követve mágikus, sárkánytojás alakú pajzsom körvonalát. A szememet összehúzva megállapítottam, hogy erre eddig nem volt képes, így biztos, hogy nagy a baj. Pár pillanat múlva a fiú megremegett, háta görnyedtebb lett, szemébe szomorúság, félelem, és pánik költözött.
- Logikus kérdés lenne, hogy csak nem fekete mágiával játszadoztál megint, de a válasz elég egyértelmű. – villantottam tekintetemet az idegességtől, ijedségtől remegő lányra- Azt hinné az ember, hogy húsz éves létedre már benőtt a fejed lágya. – szúrtam egyet oda – Nem hiszem el, hogy egy olyan szintű varázslattal szórakoztál már megint, amire nem álltál készen. – emeltem égnek a szemem, majd tovább szuggeráltam a fiút- Ezért Roland ki fog tagadni a körből! Tűnés!
- Tudom, épp ezért jöttem ide! Te vagy a legerősebb boszorkány, akit ismerek! Kérlek ne légy mérges. – halkította le a hangját szemlesütve.
- Ne legyek mérges? Felversz hajnalok hajnalán, csak azért, hogy helyrehozzak egy hibát, amit te csináltál, és nem kapok cserébe semmit. Még jó hogy el akarlak küldeni melegebb éghajlatra! – hangosabb voltam, mint kellett volna, így az egész folyosó tőlem zengett; nem érdekelt. Fárasztó hetem volt, nem hiányzott Klára drámája. Álmosságom ekkorra már elmúlt, csak a dühöm, és a segítőkészségem viaskodott egymással. Három évvel ezelőtt, mielőtt eljöttem egyetemre, Elk, a falum erdejének Őrző szelleme megígértette velem, hogy segíteni fogok a bajba jutottakon, körülményektől függetlenül.
- Főpaphoz kell fordulnod. Az utolsó alkalommal eljátszottad a bizalmamat. –be akartam csapni az orra előtt az ajtót, de nem engedte, kétségbeesetten támasztotta meg.
- Csak te tudsz segíteni, kérlek! Már mindent megpróbáltam, de nem vagyok elég erős. – fekete haja ziláltan állt, szemében pánik és könny csillogott.
- Akkor nem kellett volna ilyen szintű mágiával játszadoznod. – morogtam, majd kilöktem a folyosóra. Mögötte a fiú már alig állt a lábán, szemem sarkából láttam, hogy nem sokára össze fog esni. Gyorsan kellett döntenem, és egyszerre megszántam őket. Tanácstalanságom palástolva összefontam a karom, az ajtófélfának dőltem. Nagyot sóhajtottam, mérgesen méregettem a két fiatalt.
YOU ARE READING
Everything is fantasy.
FantasySziasztok! Ennek a blognak a fő sztorija egy alapvetően boszorkányokkal foglalkozó történet, amit én nagyon szeretek írni. Nem állítom hogy jól csinálom, de persze ezt majd ti eldöntitek. A fő történetszál mellett még olvashattok néhány szösszenetet...