23

115 11 1
                                    

Întinse mâna atingându-i umărul cu degetele. Cum acesta nu făcu nici o mișcare, strânse mai tare.

Bărbatul ațipise pe canapea cu un dosar deschis pe genunchii. Când se mișcă acesta căzu împrăștiind colile la picioarele lui.
Ridică pleoapele privind în iriși celuilalt.

Amândoi rămase blocați în acel moment de introspecție. Chipurile analizând privirile ce îmagazinau în ele un tumult de emoți pe care  le lăsară să treacă, dar foarte conștienți de fiece simțământ.

-A venit mâncarea.

Îl lămuri Luca, aplecându-se la picioarele lui cu intenția de a strânge colile împrăștiate.
Doar că aceiași mișcare făcu și Mark, fapt ce duse la o atingere zdravănă a capurilor.

Luca scăpă foaia ce o ținea în mână și fără nici un fel de grație cazu în fund. Ridică mâna dreaptă la frunte, pipăind cu degetele locul dureros.

Mark, lăsă să treacă propria durere când îi văzu strâmbătura.
Se lăsă în genunchii privind îngrijorat. Ridică mâna dându-i degetele de pe frunte analizând roșeața.

-Îmi pare rău.

-Amândoi suntem vinovați așa că...

Tăcu findcă celălalt îi cuprinse obrazul în palmă, mângâind pielea fină. Și fincă  nu se retrase, mișcă degetul mare până ajunse la un milimetru de buzele ce le privea insistent.

Încă câțiva milimetri și își simți buza inferioară mângâiată ușor. Putea să se retragă, putea să întrerupă contactul, dar  rămase pe loc privindu-i chipul atât de aproape.

-Cred că trebuie să sun la bucătărie după gheață.

Spuse cu voce șoptită.

Luca ridică mâna așezândd degetele pe dosul mâini lui. Apăsând ușor.

Amândoi realiză că în acel moment nu gheață era prioritară.

Când buzele se atinse amândoi se priveau cu anticipare. Și tot amândoi  lăsară pleoapele să se închidă în același timp.

Apropierea era dor o atingere iar senzațiile ce le străbăteau trupurile îi făcu să se lase acaparați de moment, mâna lui Mark, acoperită de a lui mângâindu-i în continuare obrazul.

Amândoi adânciră sărutul simțind fiecare gustul celuilalt când buzele se deschiseră timid lăsând ca fiecare să decidă cât de mult vroia să cunoască...să simtă.

În colțuri ascunse de suflet  așteptând această clipă.

Mark întrerupse apropierea simțindu-se euforic, iar pentru câteva secunde rămase privindu-i chipul perfect, cu pleoapele închise.

Luca strânse buzele și deschise ochii.

-De ce nu m-ai oprit!?.

Întrebă Mark, privindu-i   chipul.

-Din curiozitate.

Un răspuns sincer, fiind prima oară când era sărutat de un bărbat...când sărutase un bărbat.
Să fie sincer până la capăt. Cu el și cu celălalt.

-Și... cum ți sa părut experiența?.

Întrebă Mark,  cu emoție.
Dorise apropierea cu întreaga lui ființă.Visase la această clipă, uneori cu ochii deschiși alteori în visele ce îi răscoleau somnul. Iar acum când se întâmpla aievea se simțea emoționat ca un licean.

Se depărtară, fiecare simțind experiența până în adâncul sufletului.

-Te implor să nu regreți.
Șopti Mark.

Alege să mă iubești.Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum