Rămase în ușa dormitorului privind bărbatul, acoperit doar de o pereche de boxeri albaștri, ce stătea rezemat de o pernă, privind concentrat ecranul telefonului.
Abia după ce închise ușa acesta îl văzu.
Lăsă telefonul și se ridică la marginea patului, privindu-l mirat.Luca veni spre el și rămase în fața lui.
-Ai nevoie de ceva!?.
-Nu.
Stăteau amândoi privindu-se.
-Am stat și m-am gândit. De fapt o fac de câteva zile, la următorul pas în relația noastră.
Celălalt se pregăti să spună ceva, dar ridică un deget oprindu-l.
Încă nu știu dacă sentimentele mele pentru tine sunt de iubire sau este doar curiozitate.
Mai făcu un pas spre el, ajungând între picioarele lui desfăcute.Mark rămase stană de piatră privind în sus spre el.
-Dacă este iubire și după ce mă culc cu tine, sufletul meu încă te vrea, atunci înseamnă că relația noastră continuă.
Dacă este doar curiozitate, aș vrea ca totul să se termine în aceste două zile. După ce ne întoarcem eu voi fi doar șoferul tău. Și când ai nevoie secretar.Adăugă cu un zâmbet timid.
Era un oarecare adevăr în spusele lui. Avea sentimente pentru șeful lui, altfel nu ar fi fost de acord să se culce cu el . Nici măcar din curiozitate.
Încă nu era sigur dacă sentimentele lui Mark, erau reale și mai ales... de durată.
Era un bărbat frumos, deștept și bogat.
Pe când el...era doar un băiat ce nu terminase nici măcar facultatea, cu o situație materială modestă.Mark întinse mâna și îi cuprinse degetele cu ale lui.
-O să accept orice simți în legătură cu mine. Nu te pot forța să-mi împărtășești sentimentele.
Dar aș vrea după aceste două zile să fii sincer în privința a ceea ce simți.-Nu știu ce voi simți după aceste zile. Acum vreau doar să împărtășești cu mine ce înseamnă apropierea dintre doi bărbați.
Îi strânse și el degetele, parcă încurajându-se singur.
-Ești sigur că vrei asta?.
Eu pot aștepta până ai să te simți pregătit.-Nu sunt sută la sută sigur. Dar vreau să știu.
Sinceritatea cu care rosti cuvintele îl făcu să-l îndrăgească și mai mult.
Mark îi prinse și cealaltă mână obligându-l să se apropie până ce picioarele îi atinse marginea patului.
Îi dădu drumu la degete punând palmele pe mijlocul lui, urcând cu ele marginea maioului, cu care era îmbrăcat, și aplecând capul îi sărută abdomenul perfect.Luca ridică mâinile răsfirând degetele în părul lui scurt, privind în jos spre el.
Buzele și limba ce i se plimbau pe piele îl făcu să își muște buza de jos, simțind înfiori de parcă toți centri nervoși din trup îi avea localizați pe pielea sărutată delicat.
Își trase maioul peste cap, lăsându-i celuilalt acces la explorare.
Cu un dram de curaj puse genunchii pe pat lângă șoldurile lui.-Tu conduci apropierea.
Tu decizi ce și cât vrei să experimentezi. Eu doar am să te ghidez.
Și am să mă opresc. Dacă așa decizi.Îl asigură Mark, prinzându-i posteriorul în palme.
Luca strânse mai tare degetele în părul lui și îi trase capul pe spate, privindu-i ochii.
-Vreau să experimentez tot.
Spuse cu voce răgușită, aplecând capul îi prinse buzele într-un sărut cotropitor.
Mark îl trase după el, căzând amândoi în curmezișul patului.
Își simțea sufletul inundat de fericire și plăcere.
Visase și dorise apropierea. Într-un colț de gânduri anticipând excursia ca nivel următor al relației lor.
CITEȘTI
Alege să mă iubești.
RomanceDoua familii. Cu vieți și statut social diferit, cu probleme și dureri diferite...Numai că viața avea să le împletească destinele unindu-i în aceleași trăiri.