Era la el în birou cu contabilul revizuind niște acte ce trebuiau semnate.
De zece minute venise și Adrian, având și el nevoie de semnătura lui pe niște documente.
El și contabilul erau pe canapea cu actele pe masa dintre ei.
Adrian lăsase dosarul pe birou, așteptând în dreptul unei ferestre.
Vroia să rămână singur cu Mark, pentru a lua și masa de prânz.Rox intră, grăbindu-se spre Mark.
Îi șopti ceva, după care acesta se ridică fulger în picioare îndreptându-se spre ușă.
Cu mâna pe mâner se întoarse spre Adrian.-Nu mă aștepta.
Atât spuse, după care ieși. Nici măcar ușa nu o închise în urma lui.
Adrian o privi mirat pe Rox.
Aceasta îl ignoră pe moment, discutând cu contabilul o nouă programare.
Acesta plecă. Rox, închise ușa după care se întoarse spre el.
-Ce i-ai spus de a plecat așa grăbit!?
Femeia se așeză pe canapea, respirând profund de câteva ori.
Adrian se așeză lângă ea privind-o din ce în ce mai curios. Curiozitate amestecată și cu panică.
-Am fost la el în apartament pentru a lăsa hainele de la curățătorie.
Am întrat în dormitor și le-am lăsat pe pat cu gândul să le așez în dulap.
Numai că am auzit apa de la duș curgând. Pe moment m-am gândit că Mark, a uitato deschisă. Așa că am întrat să o închid, dar...
Tăcu și închise ochii. Respiră de câteva ori, după care îi deschise privind spre Adrian.
În duș era Luca. Stătea jos, ghemuit cu apa curgând pe el. Îmbrăcat.
Am strigat la el, dar nu cred că ma auzit, findcă nu a reacționat în nici un fel.Rămaseră în liniște.
Rox văzând încă imaginea, iar Adrian strângând din dinți.-Astăzi, Luca nu e liber?
-Da. Mark nu are de plecat nicăieri. Are mai multe întâlniri cu șefi unor departamente, iar diseară a spus că pleacă la vilă, cu mașina proprie.
Conform contractului, Luca avea liber doar duminica. Dar, Mark îi putea aproba un liber când vroia. Mai ales în zilele când nu pleca de la birou.
-Nu înțeleg de ce era în apartamentul lui Mark, și nu în celălalt.
Spuse aceasta mirată.
-În loc să între în stânga, din greșeală, a întrat în dreapta. Poate e supărat și nu și-a dat seama. Nu ai spus că nici măcar nu te-a auzit când l-ai strigat!
Încercă Adrian să îi distragă atenția.
Doar el știind de relația celor doi. Aflând și el din întâmplare.-Poate ai dreptate. Dar tot mi se pare ciudat.
-Nu te mai gândi. Dacă Mark va considera că trebuie să știm, ne va spune el.
Rox îl mai privi câteva clipe, după care se ridică de pe canapea. Își netezi fusta ce îi ajungea până la genunchi și merse spre ușă.
-Am de scos la imprimantă niște documente, așa că...
Adrian luă dosarul de pe birou și ieși o dată cu ea.
***
Trânti ușa apartamentului repezindu-se în baie. Intră în cabina de duș fără să țină cont că era îmbrăcat în costum. Un costum făcut pe comandă.
Opri apa de la duș, după care se lăsă în genunchii în fața lui.
-Luca... Luca...
Îi pronunță numele panicat, încercând să îi ridice capul ce îl avea sprijinit pe genunchii ridicați. Îi dădu la o parte parul din care mai curgea apă, de pe fața palidă.
CITEȘTI
Alege să mă iubești.
RomanceDoua familii. Cu vieți și statut social diferit, cu probleme și dureri diferite...Numai că viața avea să le împletească destinele unindu-i în aceleași trăiri.