37

103 8 0
                                    

-Tu știai!?

-Da. Dar... am aflat întâmplător.

Răspunse Adrian, privind spre Mark.

-V-am chemat aici să lămuresc unele lucruri ce se întâmplă în viața mea, findcă sunteți mai mult de cât angajați.
Spuse privindu-i pe fiecare.
Nu să fac un concurs ,,care știe primul".

-Scuze. Spuse Rox spășită. Mă bucur pentru tine și Luca. Dar cel mai mult mă bucură că am scăpat de  ,,Pisi".

-Nu am vrut să spun nimic până nu am fost convins că, ce este între noi se poate numi relație, nu doar o experiență.

-Îți dai seama că eu sunt cea mai mare susținătoare a voastră. Nici nu aș avea  cum altfel, din moment ce eu am o relație cu o femeie. Iar Luca chiar îmi place. Și nu doar fizic.

-Mulțumesc pentru înțelegere.
Vroiam să știi și tu, pentru că este foarte greu, mai ales pentru mine, să gestionez o astfel de relație.

Erau în apartamentul celălalt de la hotel.
Îi chemase după program pe amândoi aici, findcă în a lui era Luca. După experiența din baie, stătuse cu el până reușise să adoarmă.
Între timp, hotărâse să clarifice lucrurile cu Rox și Adrian.
Erau prieteni vechii și foarte buni care meritau să știe adevărul.

Începuse destăinuirea cu primele interacțiuni a relației lui cu Luca.
Spera din tot sufletul ca acesta să nu fie supărat că luase decizia de unul singur.

-Luca era așa, spuse privind-o pe Rox, findcă fratele lui are niște probleme mai speciale de sănătate. De care și eu am aflat de puțin timp.

-Acum înțeleg de ce era la tine în baie.  M-am speriat îngrozitor când l-am văzut acolo. Iar când am văzut că nu reacționează în nici un fel când am strigat la el, chiar că...
Recunoscu înfiorându-se.

-Acum este bine?.

Întrebă Adrian.

-L-am lăsat dormind.

-Tot ce se întâmplă între voi, cere foarte multă discreție.
Îl atenționă Rox.
Față de mine, la tine va fi foarte greu findcă tu ești persoană publică.

-Sunt conștient de acest lucru. Mai ales că pentru Luca este prima relație de acest fel. Dar, nu vreau să renunț la ce simt.

-Suntem de partea ta. Îl asigură Adrian. De partea voastră. Completă.

-Iar cireașa de pe tort, acum vine.

Ambi îl priviră aproape rămânând cu gurile căscate.

-Era culmea să nu apară și proverbiala cireașă.
Articulă Adrian, ridicându-se de pe canapea. Cred că plec acasă cu taxiul.
Merse spre bar preparându-și o băutură.

- După asemenea informații si eu mă simt tentată.  Mă abțin așa că te duc eu acasă.

Îl asigură Rox.

Mark așteptă ca celălalt să se întoarcă iar spre ei înainte de a continua destăinuirea.

-Fratele lui și al meu sunt la același liceu. Al lui cu un an mai mic.
Și sunt prieteni foarte buni.

-Măcar asta e de bine.

Spuse Rox, oftând.

-Da. Chiar mă bucură enorm acest aspect.

Adăugă Mark.

***

Întră în apartament  și închise cu grijă ușa în urma lui.
Făcu câțiva pași spre dormitor, dar privi mai atent canapeaua din living.
În lumina ce răbătea din stradă i se păru că îi zărește silueta.

Alege să mă iubești.Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum