19

110 11 0
                                    

-Nu.Nuuu

Ayan continua să mormăie nemulțumit. La un moment dat aruncă joisticul și se ridică nervos.

-Hai, nu te mai plânge. E doar un joc.

-Un joc pe care îl câștigi doar tu.

Spuse supărat trântindu-se
pe pat. Erau acasă la el. Stăteau pe jos, cu spatele  rezemați  de pat jucând înverșunați un joc pe televizor.

-Nu mai fi copil.

Kim se întoarse spre el așezând brațele pe marginea patului cu bărbia rezemată de ele.

Ayan ridică capul privindu-l încruntat.

-Copil?. Ai spus copil?.

Articulând cuvintele întrebător, se ridică rapid năpustindu-se asupra lui Kim.

Luat pe nepregătite acesta căzu lungindu-se pe jos. Ayan se postă deasupra lui începând să-l gâdile.

-Copil...copil..

Rosti în continuare Kim printre hohote de rîs.

-Aaa...deci vrei să mă inervezi. Atuuuunciii o să schimb abordarea. Îl atenționă .
Îi prinse obraji în palme și începu să îi aplice pupici la nimereală pe toată fața.

Dor ca inevitabil ajunse și la buze.

Kim se opri din râs, conștienți amândoi de poziția lor. Ayan stând deasupra lui cu picioarele de o parte și de alta a coapselor sale.

Stăteau privindu-se. Amuzamentul dispărând încet, încet de pe chipurile lor.

În trupurile ce cu câteva clipe în urmă erau zguduite de râs, începu să se simtă stânjeneala ce îi lăsară muți.

Ayan îi ținea în continuare obraji în palme. Se aplecă atingându-i buzele cu ale lui.
Ușor și fără grabă, privind unul în ochii celuilalt.
Pupicul se transformă în sărut iar Kim ridică brațele punându-le pe după gâtul lui, apucând între  degete  părul cei îmbrăca ceafa.

Kim fu primul care  coborî pleoapele, lasând  plăcerea apropieri să îl acapareze.

De cand hotarâră să experimenteze trăirile ce le simțeau amândoi, sărutările deveniră obișnuință. Doar că fiecare interacțiune îi făcea conștienți de focul tot mai fierbinte ce le invada trupurile.

Kim abandonă mătasea dintre degete lăsându-le să alunece pe spatele îmbrăcat în tricou.
Din hârjoneala lor acesta se ridicase iar degete curioase gasiră bucata de piele descoperită. Alunecă cu mișcări curioase pe spatele lui Ayan, simțind pielea ce se înfierbânta sub atingerea lui.

Acesta ridică capul întrerupând sărutul ce îi lăsase pe amândoi fără suflare.

Respirând la unison și neîntrerupînd contactul vizual, își frecă coapsele de ale lui, simțind sub fund duritatea ce îl făcu să se înroșească.

Era prima oară când conștientizau  că sărutul duse la starea de duritate simțită de amândoi.

Ayan, aplecă capul sărutându-i  pielea înfierbântată a gâtului ce i se oferea spre cunoaștere. După câteva clipe de tatonare, mușcă și linse pielea sub care simțea venele ce lăsau sângele să circule cu viteză.

Kim își mușcă buza de jos încercând să oprească geamătul ce i se formase în gât. Celălalt având puterea de a-l aduce în stadiul deloc confortabil de a cere mai mult.
Mai multe apropieri, mai multe atingeri, chiar și mai multe sărutări.

Bătaia ce se auzi în ușa îi făcu să se depărteze cu repeziciune încercând amândoi să respire cât mai normal.

Mătușa lui Ayan, băgă capul pe ușă.

Alege să mă iubești.Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum