29

111 9 0
                                    

Stăteau în patul răvășit, fiecare analizând experiența avută prin prizma propriilor trăiri.

Mark își sprijinea capul în palma mâini stângi, privindu-l.

Amândoi erau îmbrăcați în boxeri după ce fiecare făcuse duș.

-Ești obosit?.
Întrebă ridicând mâna și cu un deget îi dădu părul de pe frunte. Îmi place la nebunie cum îți stă cu părul răvășit.

-Nu sunt obosit, iar referitor la păr,  când sunt la muncă încerc să am o aliură profesională.
Spuse întorcând capul pe pernă , stând lungit cu fața în sus. Findcă am un șef pretențios.

Mark  zâmbi din colțul guri.

-Până acum am fost pretențios, dar de acum sunt îndrăgostit. Ceea ce...articulă lăsându-se spre el, e cu mult mai rău.

Luca ridică doar puțin capul atingându-i buzele pentru un pupic rapid.

-O să încerc să îți fac față...șefule.

Zâmbiră amândoi amuzați.

-Astă seară când am luat cina cu prietenul tău, ai fost foarte relaxat. Nu te-am mai văzut de mult așa.

-Findcă Darius, este un foarte bun prieten. Chiar dacă nu ne vedem prea des, vorbim la telefon și pe cameră. El și soția lui sunt împreună din facultate. Păcat că nu este în țară, findcă mi-ar fi plăcut să o întâlnim.

Lăsă mâna în jos și se întinse și el.

-Nu mă așteptam să mă iei și pe mine la întâlnire. Iar când mi-ai spus că vin , eram curios cum ai să mă prezinți.

- Titulatura de prieten, e OK. Știi bine că...

Luca se întoarse spre el acoperindu-i buzele cu degetele, oprind cuvintele.

-Știu. Am înțeles că relația  e doar între noi. Să fiu sincer, nici eu nu aș vrea să ne expunem.

-Eu aș vrea să spun lumi întregi. Să mă laud cu iubitul meu frumos.
Zâmbi când  îi văzu chipul colorându-se  la auzul complimentulu-i.
Dar la un moment dat va trebui să spunem famiilor nostre.

Luca se ridică rezemându-se de o pernă ce o puse la spate.

Mark strânse perna ghem și se întoarse  rezemând obrazul pe ia, privi în sus la el.

-Nu știu dacă...

Celălalt se ridică rapid și aruncând perna se așeză în genunchii lângă el.
Gestul îl făcu să strângă din dinți când simți durerea ce îi săgetă spatele.

Luca privi spre el, iar când îi observă grimasa, se apropie prinzându-i umărul între degete.

-Ce sa întâmplat, ai o crampă!?.

Mark  găsi o poziție comodă, după care îl privi zâmbind.

-Durerea e consecința acțiuni de mai devreme.

-De ce nu ai spus nimic!.

-Așa e mereu prima dată. Din această cauză am vrut să fii tu cel care intră, findcă nu am vrut să te sperii.

-Asta înseamnă...adică a fost ...

-Da. A fost prima dată când  am lăsat pe cineva să fie top. Deoarece am vrut să fie pentru amândoi...o primă dată.

Luca îi puse și cealaltă mână pe umăr,  luând aceiași poziție, ridică degetele mângâindu-i gâtul urcând până ce îi cuprinse chipul în palme. Aplecă  capul și privindu-l în ochii îl sărută.
Fără grabă, știind în acea clipă că relația lor avea să dureze.
Prin gestul său, Mark își  arăta sentimentele profunde ce îi umpleau sufletul. Dăruindu-i încrederea de care avea nevoie pentru a lăsa propriile sentimente să se dezvolte.

Alege să mă iubești.Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum