Ce-i doi au alergat până în stația de microbuz însă când veni microbuzul Tae nu voia să urce.
-Tae, ce sa întâmplat?
-Hyung, unde mergem?
-Încă nu știu, dar nu mai putem rămâne aici, haide. "Îl i-a de mână și îl trage după el " Te rog ai încredere.Taehyung oftă însă se așază lângă el apoi își pune capu pe umărul acestuia. -Hyung, chiar nu vreau să ai probleme pentru unu ca mine.. Și suntem și ambi copii. -Shh, calmează-te ursuleț
"îl sărută scurt"-ADORABIL!!! "Strigă două fete din spatele lor ca apoi să aplaude"
Tae de rușine se ascunde la pieptul lui Jungkook iar Jungkook doar chicotește
După vro 2 ore ce-i doi băieții coboră din microbuz. -Hyung, unde suntem?
-În Busan
-UNDE? "Tipă Tae iar Jungkook începe să râdă" -În Busan, orașul meu natal haide. "Îl i-a de mână și încep să meargă până ajung la o casă mare"-Haide înauntru.
Cel mic îl urmează cu pași mici însă știa că este în siguranță atât timp cât Jungkook este cu el însă o surpriză neplăcută avea să i se întâmple. Au intrat în casă și o femeie i-a primit.
-Jungkook dragule, ce faci aici de unul singur? Iar te-ai certat cu mama ta?
-Mhm.. Putem sta aici câteva zile?
-Desigur, el este prietenul tău? Mhm el este Taehyung. "Taehyung zâmbește"-Taehyung ai spus? "Apare un bărbat ce avea pe el doar un prosop în jurul taliei"-Mhm este prietenul lui Jungkook.
Tae și-a ridicat capu și dădu de ochii reci și flămânzi ai celui ce la cumpărat.. A înghețat și începu să tremure de frică
-Tae ești bine? "Îl întreabă Jungkook ușor"
-Mhm.. P.. Putem p.. Pleaca de.. Aici?
-De ce ursuleț?
-Da de ce? "Se bagă bărbatu" este păcat, oricum nu aveți acum cu ce să plecați.
-Da Jungkook unchiul tău are dreptate măcar în seara asta, este deja târziu.Jungkook se uita la Taehyung ce mai avea puțin și plângea, i-a luat mâna întra sa apoi au intrat în casă pentru că nu aveau încotro.
-Jungkook, mă poți ajuta?
Îl cheamă mătușa sa în bucătărie, Jungkook la mângâiat pe Tae pe cap apoi a mers să o ajute însă ce nu știa el era că unchiul său stătea la pândă și abia aștepta momentul ca cel mic să rămână singur.
-Deci am rămas singuri. "Își pune o mână pe piciorul stâng a lui Tae " Mi-a fost dor de tine, ție nu?
-V.. Vă rog.. Lăsați-mă.. "Începu să plângă" -Să te las? Încă nu am vorbit despre ce mi-ai făcut, știi câtă durere am suportat din cauza ta?
"Îl strânge de picior" acum ce? Te-ai împrietenit cu nepotul meu? Chiar ești inteligent însă din păcate pentru tine el este doar un copil și nu te poate satisface cum o pot face eu"îl sărută pe gât însă chiar atunci intră Jungkook" -Unchiule, ce faci?
-Nimic doar am vorbit puțin "se apropie mai mult de Taehyung și îi șoptește" -În curând vei fi iar al meu. "Râde apoi pleacă iar Jungkook fuge la Tae" -Tae ești bine? Te-a speriat, așa-i?-S.. Sunt.. Bine.. "Minți Tae" Hyung îmi este somn..
-Sigur hai în dormitor "își anunță mătușa apoi merge în dormitor alături de cel mic ce încă tremura"
Băieții intră în cameră iar Jungkook se aruncă în pat apoi îl trage și pe Tae.
-Hyung.. Chiar trebuie să stăm aici?
-De ce Tae nu îți place?
-Nu asta este problema.. Însă acel bărbat..
-Ce este cu el? Este mai dur dar este ok-Chiar atunci intră pe ușă chiar acel monstru -Jungkook du-te în bucătărie și adu cina pentru tine și pentru prietenul tău "îi face cu ochiul lui Tae" –O.. Ok, Tae vrei să vi și tu? -De ce să vină? Doar te vei întoarce.
-E în regulă hyung "spune ușor""Apoi Jungkook părăsește camera după ce pleacă bărbatu se apropie de Tae fără nici-o reținere și începe să îl mângâie pe tot corpul."
-Parcă te-ai făcut mai frumos
"îl mângâie pe față iar Tae își închide ochii dezgustat de toate atingerile ce i le oferă acel bărbat"-Bucură-te de nepotul meu cât mai poți însă nu uita cui îi aparți
" îi întoarce capu cu forța și îl sărută cu forța pentru că cel mic tot se zbătea.. Bărbatu își băga limba în gura lui Tae dar se îndepărtă atunci când auzi pași
-Ne vedem mai târziu
Apoi iese din dormitor zâmbind ca un nebun și lăsându-l pe Taehyung plângând pe colțul patului.
Taehyung era atât de scârbit încât a fugit la baie să vomite.
CITEȘTI
𝐏.𝐑.𝐎.𝐒.𝐓.𝐈.𝐓.𝐔.Ț.𝐈.𝐄 {𝗘𝗿𝗼𝘂𝗹 𝗺𝗲𝘂]✅
FantasyKim Taehyung a fost vândut de tatăl său unui pește de 50 de ani ce obligă băieții tineri să se culce cu el dar și cu alți. însă ce se întâmplă atunci când un client de a lui Taehyung este de fapt fostu său iubit care este și fiul obsedatului? va reu...