–Taehyung cu tine vorbesc!
Taehyung oftează
–Taehyung, aprinde camera pentru numele lui dumnezeu!Taehyung dă să o aprindă însă geme iar
–AISH,SĂ DE-A DRACU DE NU-L OMOR PE ĂLA CE TE FACE SĂ GEMI!
–BA nu o vei face.. "Spune ușor"
–Zici tu? Pune-mă la încercare
"oftează nervos" dai camera sau nu?Taehyung oftează apoi dă camera.
–Mulțumit?
–Încă nu. Acum spune cine naiba te face să gemi așa? Și mai ales cu mine pe apel, hă?
–Tu.. AISH Kook putem vorbi mai târziu?
–Nu Tae, am așteptat weekend ul să pot vorbi cu tine mai mult, și tu?–Aish atunci va trebui să o fac cu tine..
–Ce să faci? Taehyung ce naiba? Stai, vrei să te culci cu altu în fața mea? AI ÎNNEBUNIT? KIM TAEHYUNG!?
–Calmează-te nebunule.
Își rezeamă telefonul de ceva apoi își dă pantaloni jos jenat. –Kook?
"Îl strigă însă acum un ton mai trist"–Da? "Spune dur"
–Mă doare aici
"îi arată spre membru său"Jungkook își mușcă buza atunci când îi privește membru ce era ascuns în materialul boxerilor însă mai avea puțin și exploda. –Cine te-a excitat așa?
–Tu.. Și nu mai pune atâtea întrebări te rog.. Deja mă simt eu prost.
–Te voi ajuta, dar tu sigur nu ești cu nimeni?–JEON JUNGKOOK!
–Bine, bine. Dă-ți boxeri jos, apoi doar atinge-te singur.
Taehyung oftează de jenă dar și de durere, pentru că membru începu să îl doară. –A.. Ahh.. "Geme Taehyung apoi își lasă capu pe spate "
Taehyung se atingea singur și gemea foarte tare și ascuțit. Îi gemea numele lui Jungkook și îl imagina de asupra sa.
Jungkook se holba la Taehyung ce se satisfăcea singur. Dar el pe moment nu și-a dat seama că asta îl va întări și pe el
După încă câteva minute bune Tae și-a dat drumul cu un gemăt lung.
Taehyung după ce a terminat sa curățat și apoi și-a luat telefonul în mână dar atunci când privirile celor doi băieții sau întâlnit Jungkook a închis apelul..
–Cred că l-am supărat.. Aish nu trebuia să fac asta cu el pe apel.. {Tae}
Pov Jungkook~
L-am privit pe Tae minute bune, masturbându-se, și îl auzeam cum îmi gemea numele, și asta ma făcut să mă simt timid, și obraji mei se simțeau atât de fierbinți și micul meu Marinel
(membru său) sa trezit și aștepta să fie satisfăcut. La un momen dat am vrut să mă ating dar atunci când privirile noastre său reîntâlnit , poate părea ciudat însă m-am panicat așa că am închis rapid apelul iar apoi am fugit să fac un duș rece pentru a mă liniști...În ziua aceea nu am mai vorbit cu Taehyung. Simțeam cum mă ignoră însă și eu făceam la fel, dar habar nu am de ce.
Mă comport de parcă nu l-am mai văzut înainte dezbrăcat plus că am făcut și alte lucruri dar poate a trecut mult timp și acum nu mai este băiatul timid de , de mult acum este ah.. Arată bine și îl vreau doar pentru mine, nu vreau să îl mai împart cu absolut nimeni!
Pov autor~•~
–Tae nu mai fi copil!
–Ya Jimin, tu nu știi nimic..
–Ba știu fraiere. Te-a văzut cum ți-o frecai singur, mare brânză.
–Ești un prost.. În fine ai mai vorbit cu stai "se gândește" Yoongi hyung?
–Nu, a trebuit să îl i-a cu el ăla al tău..
–Îți pare rău de el sau de mâncare?–De mâncare "râde" dar și de buz- își dădu seama ce voia să spună așa că își puse mâinile la gură dar Tae se aruncă pe el.
–Oooo, băiatul meu se îndrăgostește?
–Prosti "se în roși"
–YAA, AI ROȘIT "Râde"–Ba nu..
–Ba dă bitch, ai obraji roși
"îl atinge obrajii" Ba nu și taci ..–Nu, Jimin al meu se îndrăgostește "râde tare însă primi o palmă de la jimin" –dacă nu taci, vom vorbi despre tine și despre cum se holba Jungkook la tine în timp ce- "Tae se opri din râs"
–Gata taci, încetez.. "Se dă jos de pe el"
–Așa ziceam și eu. Îndrăgostit? Roșu? "Își atinge obraji" ce fierbinte sunt..
–Eu ți-am spus "râde scurt"–Doar taci! "Tae scoate limba la el"
CITEȘTI
𝐏.𝐑.𝐎.𝐒.𝐓.𝐈.𝐓.𝐔.Ț.𝐈.𝐄 {𝗘𝗿𝗼𝘂𝗹 𝗺𝗲𝘂]✅
FantasyKim Taehyung a fost vândut de tatăl său unui pește de 50 de ani ce obligă băieții tineri să se culce cu el dar și cu alți. însă ce se întâmplă atunci când un client de a lui Taehyung este de fapt fostu său iubit care este și fiul obsedatului? va reu...