27~Ultima oară!?

631 55 25
                                    

-ACUM VIN TAE!!
-Ai vrea tu!-Râde dar nu râde mult că primește un cap în gură de la JungKook

JungKook se târăște cu greu în găsirea lui Taehyung după puțin timp îl găsește cu acel bărbat peste el. Îl aruncă pe ăla după Taehyung apoi începe să îl lovească fără milă, îl lovea atât de tare încât la ucis cu doar câteva lovituri

-Kook..ajunge.. Este mort

JungKook se oprește atunci când îi aude vocea tristă și plânsă a lui Taehyung.

-Tae, ești bine, nu?

-D..-"vru să spună da însă văzu un glonț ce se apropia de JungKook așa că sa aruncat în fața sa.. "

-TAE?! "Strigă atunci când văzu cum cade la pământ " -S.. Sânge? "Își întoarce privirea și dă de tatăl său ce era cu pistolul îndreptat spre el"

-IDIOTULEEE!!
"Se apropie de Tae și începe să plângă în hohote" micuțule.. Rezistă.. Te rog.. Nu mă părăsi.. Te implor..

Tae încă nu era mort însă nu mai avea mult ..glonțul a fost tras în în zona abdominală..

-Plângi? Plângi PENTRU ĂLA?


Țipă tatăl său și se apropie de el și vrea să tragă iar însă este dărâmat jos de un glonț ce a fost tras în brațul său drept

-JungKook, Tae este în regulă?

-N.. Nu.. Este rănit... Yoongi.. Este rănit..
-Calmează-te.. JungKook vom pleca de aici curând, și îl vom duce la spital.
-Când Yoongi? Când va fi prea târziu?

Yoongi voia să îl calmeze însă nu știa ce să îi spună pentru că nici el nu mai era sigur de nimic. -K.. Kook..

-Tae..? Te rog rezistă ursuleț.. "Plânge"
-Sărută-mă.. Pentru ultima.. Oară...


JungKook își presă buzele de ale lui.

-Nu este ultima datã, îți jur iubire..

Vrea să îl mai sărute odată însă îl aude pe tatăl său așa că se ridică foarte greu pentru că picioarele sale nu erau de loc bine dar făcu un efort imens.

Tatăl său voia să tragă iar în Taehyung însă JungKook i-a un pistol și el trage mai rapid însă nu Tae fu victima ci tatăl său. Prima data ia tras în picioare ca apoi în zona unde Tae a fost rănit.

-AHGGGG.. ÎȚI RĂNEȘTI TATĂL?

-TU NU EȘTI TATA! "Îi mai trage un glonț acum în brațul stâng"
-Aghh.. încetează fiule.. TE ROG. AGH..
-SĂ ÎNCETEZ?
DE CE? TU NU AI FĂCUT-O!

-Știu.. Și îmi pare rău..

JungKook rămâne surprins și vrea să înceteze însă tatăl său încă avea tupeu și voia să pună iar mâna pe pistol.

-îl voi ucide.. Pe puștiu ăla!

JungKook nu mai sta pe gânduri și îi trage direct în inimă fără milă.

-Nimeni nu îmi atinge băiatul.. Nimeni nici măcar tu !

Se dă de lângă tatăl său ce acum era mort..apoi fuge la Taehyung ce încă zăcea pe jos plin de sânge..

-Trebuie.. Să îl scoatem.. De aici!

-JungKook, ești bine?
-Yoongi nu este timp! Tae va muri!!

Yoongi aprobă apoi îl pune pe Tae la el în cârcă și iese cu el cu tot cu JungKook ce se târa în spatele lui.

-Unde credeți că plecați? "Apare unchiul lui JungKook" Ți-ai omorât tatăl pentru o curvă,bravo ce să zic.

-Taci naibii!

Unchiul său bufnește și vrea să își scoată pistolul însă se auzi mașina de poliție
-Ce naiba? Cine dracu a anunțat poliția?
-De ce? te temi, unchiule?
-Marș! "Apoi se îndepărtează"

- Ne vedem curând, nepoate! "Apoi dispare"
-JungKook cine naiba a anunțat poliția?
-Habar nu am, dar trebuie să pleci.
-Ești nebun? Nu te pot lăsa aici, vei avea probleme.
-Yoongi ascultă-mă, tu ai mai multe șanse să ai probleme, oricum va veni și ambulanța curând.. Și eu nu am de gând să plec de aici fără Tae! Și nici nu pot "îi arată spre picioarele sale"

Yoongi îl dă pe Tae jos din cârca sa, îl bate pe JungKook pe umăr apoi fuge.

JungKook aștepta ca poliția și ambulanța să apară însă nu apăru, de cât Jimin cu telefonul său în mână.

-Piticule? Ce dracu faci aici?

-Ar trebui să îmi mulțumești- și stai "fuge la el " TAE AL MEU! "Începe să plângă însă apăru ambulanța"

-Tae.. Rezistă..

Ambulanța îl bagă rapid pe Tae în ambulanță însă unu din ambulanța îl văzu și pe JungKook rănit-Hey, și tu ar trebui să vi cu noi, ești rănit!

-Lasă-mă pe mine, făceți l pe Tae al meu bine, vă rog..

Tae a deschis ochii cu ultima sa forță și șopti -K.. Kook.. "Apoi își închise ochii"

-TAEEEEEEEE!!!! -Domnule, veniți sau nu?

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

-TAEEEEEEEE!!!!
-Domnule, veniți sau nu?

JungKook își șterge lacrimile apoi intră cu ajutorul medicilor în ambulanță.

A intrat doar pentru a fi cu Taehyung.

-Tae.. Te rog.. Nu mă părăsi.. Te rog..

Plângea în hohote în timp ce doctorii se zbăteau pentru viața băiatului.

-L-am pierdut iar..

-N.. Nu.. Tae.. Te rog ursuleț..

Îl prinde de mână, i o sărută apoi îl ține de ea-Ursuleț, te rog.. Nu mă părăsi..

𝐏.𝐑.𝐎.𝐒.𝐓.𝐈.𝐓.𝐔.Ț.𝐈.𝐄 {𝗘𝗿𝗼𝘂𝗹 𝗺𝗲𝘂]✅Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum