19~Boală!?

752 55 14
                                    

–Domnule, cum se simte?

Doctorul vru să îi răspundă însă îi făcu Jimin semn să nu spună nimic.

–Este mai bine, curând va putea merge și acasă.
–Sigur? "Spune Jungkook ne crezând vorbele doctorului"
–Da, acum scuzați-mă am treaba.

–Ce dracu este cu oamenii ăștia?

–Ce dracu este cu tine aici? Și ce căutai la noi acasă? Tu chiar nu ai de gând să îi dai pace? A suferit destul din vina ta.
–Ce dracu te bagi? Ce știi tu?
–Multe, acum poți pleca sunt sigur că Tae nu va vrea să te vadă.

"Apoi intră în salon la Tae"

–Ce tupeu are piticul ăsta de grădină dacă îi dau un borbânac dispare. {JK}

–Tae ce faci? "Întreabă Jimin când intră în salon la Tae și îl găsește în picioare încercând să se îmbrace"–Mă îmbrac.
–Văd asta, dar de ce? Te simți mai bine?
–N.. Nu.. Dar urăsc spitalele și nu vreau-
–Nu vrei să auzi sau să vezi rezultatele, nu?
–Mhm, chiar nu vreau să știu.

–Dar uite că eu vreau să știi.
"Apare doctorul"

–Analizele tale nu au ieșit de loc bine, Taehyung ai de gând să te distrugi?
Ai sida, pentru numele lui Dumnezeu!

Tae nu era de loc surprins însă Jimin da, începu să plângă
–Știai? Nu pari de loc surprins.
–Mhm, am aflat data trecută când am leșinat, dar este ok..
–Ce naiba este ok Tae? Ce este ok?
–Jimin calmează-te încă nu am murit

–TAE!

–Taehyung, ești încă foarte tânăr, de fapt ești încă un copil. Fă tratamentul încă mai ai o șansă, și apropo când a fost ultima dată când ai avut contact sexual?
–A.. Astăzi.. Iar după am leșinat..
–Se întâmplă mereu asta?
–Nu asta este prima oară când leșin după sex,nu mi s-a mai întâmplat.
–Nu ai putut să ajungi la orgasm?
–Nu, din contră mi-a curs foarte mult și doar.. Cu o anumită persoană cu alți.. Doar îmi curg câteva picături..

Doctorul nota totu pe calculator
–Tae, stai Jungkook te-a făcut să ajungi la orgasm? Chiar a reușit?
–Mhm..

–Taehyung, ascultă cu atenție. După ce am ascultat totul,
șansele la supraviețuire au crescut, încă
Nu ai intrat în sida de grad 2 ești încă în unu, deci dacă ai grijă cu cine te culți în special ar fi bine să deți contact sexual doar cu acea persoană ce te poate duce la orgasm, și dacă începi tratamentu și ți o dietă ai șanse Taehyung.

–Și asta îmi garantează că mă voi face bine, pe bune? Asta îmi garantează mi-e că nu o să îl îmbolnăvesc și pe el? Hm?

Fața la doctor se schimbă

–Să mă fac bine, cu ce preț? Să îl îmbolnăvesc? Nu mersi.
–Taehyung puteți folosi prezervativ.
–Mda.. Și asta ce înseamnă că voi leșina mereu după sex? Nu voi face nimic!

Iese din salon dar Jimin rămâne și mai vorbește cu doctorul
–Te rog să mai vorbești cu el, este păcat.
–Desigur că o voi face, dacă nu o va face îl voi bate până va fi ascultător.
"Iese din salon și merge după Tae însă îl găsește pe hol plângând"

–Tae.. "Încearcă să pună mâna pe el însă Tae se ferește" –Jimin, nu te rog.. Doar hai să mergem acasă, sunt obosit.

Băieții ies din spital însă Tae păstră distanță între ei, era foarte panicat.

–Taehyung! "Apare și Jungkook brusc "
–Jungkook.. Tu ce mai faci aici?
–Te așteptam pe tine, Mi-am făcut griji.
–Nu ai pentru ce, sunt bine!

Zâmbește fals și vrea să meargă mai departe cu Jimin dar este oprit de Jungkook ce îl prinde de bluză

–Ești sigur că ești bine? Chiar ești?

Mhm.. Sunt obosit voi merge acasă.

O i-a înainte însă Jimin se oprește și se uită la Jungkook serios

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

O i-a înainte însă Jimin se oprește și se uită la Jungkook serios

–Nu te suport, însă vreau ca Tae să trăiască așa că am nevoie de tine și- fu oprit de Tae ce la tras de acolo.

–JIMIN CE DRACU ESTE NEREGULĂ CU TINE?
–Tae ce este cu tine, nu cu mine.. !? Vreau doar să trăiești vreau doar să-
–Iar eu vreau doar să fiu lăsat în pace. Și te rog nu îi spune nimic, este viața și alegerea mea, a mea nu a voastră!

Apoi urcă singur într-un taxi. Voia să fie singur și să poată urla și să plângă.

–Jungkook mergem după el?

–Nu, doar eu mă voi duce, tu du-te după piticu de grădină și află ce este cu Tae.
–Ok "apoi iese din mașină și merge după Jimin iar Jungkook urmărea taxiu în care se afla Taehyung"

𝐏.𝐑.𝐎.𝐒.𝐓.𝐈.𝐓.𝐔.Ț.𝐈.𝐄 {𝗘𝗿𝗼𝘂𝗹 𝗺𝗲𝘂]✅Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum