-TaeTae.. Te rog, mănâncă puțin.
-Nu, și trebuie să merg la muncă.
-Muncă? Taehyung, tu chiar ești nebun Ai o șansă să trăiești și îți poți lua viața de la capăt, ai doar 17 ani..
-Jimin, este viața mea , ok?"Apoi pleacă" -Mhm, este viața ta dar tu ești prietenul meu și nu pot sta doar să privesc cum te stingi, scuze.
Își ia telefonul și îl sună pe omu lui Jk.
-Alo, trebuie să-
-Nu vorbesc cu tine. Iubitu tău mi-a rănit prietenul *apoi îi închide*-Ăsta mi-a închis în nas? "Îl mai sună odată dar acum nici nu răspunde" -AISH, acum mă ignoră? Idiotu, STAI!
strigă apoi fuge la mica lor biblioteca și dintr-o carte ia o hârtie ce era scris pe ea un număr de telefon. Îl notează în telefon rapid apoi sună la acel număr.
-Alo?
-Jungkook? De ce nu mă mir? "Râde scurt" -Stai, ești piticu de grădină, nu?
-Mhm trebuie să vorbim,
ȘI NU ÎNDRĂZNI SĂ ÎMI ÎNCHIZI ȘI TU!
-Dacă o fac, ce? Vei plânge? "Râde"
-Idiot.. Nu înțeleg ce a văzut Tae la tine
-Asta mă întreb și eu piticule, Ceaw!Vrea să îi închidă dar
-TAE ESTE GRAV BOLNAV, IDIOTULE!
-Ce? Ce naiba tocmai ai spus?
-Ce ai auzit.. Are sida.. Nu pot spune prea multe dar tu ești singurul ce-l poate convinge să își înceapă tratamentul.
-E.. Eu? Mi-e nu îmi mai pasă de el.Apoi închide apelul
-Yoongi, întoarce mașina. Nu mai plecăm nicăieri, rămânem aici până ce Tae își bagă mințile în cap.
-Parcă nu îți mai păsa "râde"-Doar taci..
-
-Taehyung, clientul tău este aici.
-O.. Ok "spune slăbit"
Apoi un bărbat în vârstă intră în cameră.. Însă nu era oricine și fostul său „proprietar "
-T.. Tu..
-Știam eu că încă nu mai uitat "râde apoi se apropie de el" -C.. ce faci aici?
-Acum îmi vorbești informal? Mhm, ce băiat mare te-ai făcut "se apropie mai mult dar Tae se panică și inima sa bătea tot mai ușor.. Își pune mâinile la urechi pentru a nu-i mai auzi vocea acelui bărbat, ce încerca să îl atingă însă Tae cazu inconștient pe jos dar asta nu la făcut pe monstru să se oprească"Ușa fu deschisă și pe ea intră Jimin
-YA, IA-ȚI MÂINILE ALEA NENOROCITE DE PE PRIETENUL MEU! "Îl împinge apoi fuge lângă un mic dulap și apasă pe un buton, ca apoi să intre 3 bărbați bine făcuți ce l-au forțat pe bărbat să plece iar după l-au dus pe Tae la spital"**La spital**
-Unde este Tae? "Spune Jungkook tot nervos"
-Ya, calmează-te ,doctorul încă este la el.
-Să mă calmez? Tu chiar ești iubitu său? CUM DRACU AI TU GRIJĂ DE EL?Îl apucă de guler dar se bagă Yoongi între ei -Jungkook, nu aici.
"Îi șoptește ușor la ureche apoi Jungkook îi dă drumul rece apoi se tot plimba de colo în colo, era foarte agitat de fapt era foarte îngrijorat pentru Tae"*Iese doctorul* -Doctore cum este Tae?
-Vreau să intru la el! "Spune Jungkook ca apoi să intre la el fără să mai aștepte vre-un răspuns sau să i se de-a voie"-De ce a mai întrebat idiotu?
-Nu a întrebat piticule, ci doar a anunțat!
"Spune Yoongi ca apoi să plece"-Ăsta ce dracu are? Este loial sau este pe ciclu?
Pov Jungkook*-*
Intru în salon la Tae nervos și cu chef să mă cert cu el dar când intru.. Îl găsesc întins pe pat , plin de aparate în jurul său și el mai și plângea. Simt cum inima mi se strânge, cum să îl cert, acum? Cum? Oftez apoi mă apropi de el
-Tae... "Îl strig ușor"
El își ridică capu și mă privește uimit.
-T.. Tu nu trebuia să.. Fi în avion?
-Ce prostuț ești, cum să plec când tu ești așa?
-Păi... Așa cum ai făcut și data trecută..Eu înghit în sec apoi mă așez ușor lângă el -Tae.. Înainte să spun ceva, ai ceva să îmi spui?
-Despre ce?
-Tae, despre sănătatea ta "ochii săi se schimbă brusc "
-Dacă spui asta.. Sigur, ai aflat ceva deci deja știi-
-Tae, vreau să aud de la tine, nu mă interesează că deja știu, tu ești tu...-Ok.. "Își trage nasu" S.. Sunt bolnav.. Am s.. Sida.. Dar sunt ok, și. Nu comva să îți fie milă de mine.. Sunt bine!
-Așa mă știi tu pe mine?Milă Tae? Milă?
Eu te iubesc idiotule! "Îl îmbrățișez"-Kook.. Îmi este foarte frică.. Mi-e frică ca voi îmbolnăvi.. Persoanele din juru meu.. Îmi este atât de teamă. "Plânge"
-Of micuțule..
Îmi pare atât de râu că treci prin asta dar eu voi fi aici lângă tine.-Mda.. Până vei pleca din nou...
CITEȘTI
𝐏.𝐑.𝐎.𝐒.𝐓.𝐈.𝐓.𝐔.Ț.𝐈.𝐄 {𝗘𝗿𝗼𝘂𝗹 𝗺𝗲𝘂]✅
FantasyKim Taehyung a fost vândut de tatăl său unui pește de 50 de ani ce obligă băieții tineri să se culce cu el dar și cu alți. însă ce se întâmplă atunci când un client de a lui Taehyung este de fapt fostu său iubit care este și fiul obsedatului? va reu...