48~Cadoul perfect

474 46 21
                                    

Dimineața-°-

Băieții fu treziți de Jimin ce bătea la ușă

JungKook înjură apoi merge și deschide ușa și bufnește atunci când îl vede pe Jimin. –Aish, ce dracu cauți aici? Și la ora asta "se uită la ceas" este ora 7 ești tâmpit sau te faci?

"Jimin nu îi dă atenție ci doar intră în casă"

–Uite că mi-ai stricat și dimineața asta..

–Taci! Și du-te și mori în somn, eu am de pregătit micul dejun pentru majorul meu.
–Te-aș injura dar mă doare în cur de tine așa că mă duc la somn. Și nu fă prea multă gălăgie că te bag la fiert. Pitic prost. "Termină de vorbit apoi se întoarce în dormitor lângă Taehyung"

Se pune lângă el apoi îi trage capu pe pieptul său –C.. Cine era?

"întreabă Tae cu ochii închiși"

–Doar un pitic tâmpit. Doar fă nani ursuleț. "Îl sărută pe frunte"

Jimin termină de făcut micul dejun pentru Tae, apoi scrie un bilet iar după pleacă lăsându-i pe ce-i doi singurii.

Jimin termină de făcut micul dejun pentru Tae, apoi scrie un bilet iar după pleacă lăsându-i pe ce-i doi singurii

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Băieții se trezesc pe la vro 10 dimineața
Apoi amândoi coboară. JungKook merge la duș iar Tae în bucătărie.

–OOOO, ASTA ESTE PENTRU MINE?

Fuge repede la farfurie și vede biletul.

"LA MULȚI ANI MAJORU MEU IDIOT!
ȚI-AM FĂCUT CLĂTITE, PAPĂ TOT! VEZI CĂ EU MĂ VOI ÎNTOARCE ÎN LONDRA DAR PROMIT CĂ MĂ VOI ÎNTOARCE. ÎN ORICE CAZ, SĂ FI FERICIT, ȘI ÎNCĂ ODATĂ LA MULȚI ANI! APROPO SĂ ÎI SPUI DRAGULUI TĂU IUBIT, CĂ DACĂ TE MAI SUPĂRĂ ÎI TAI OUĂLE ȘI I LE DAU SĂ LE MĂNÂNCE! BYE! ♡♡♡♡♡♡♡

Taehyung râde apoi începe să mănânce căpșunile.

–YA, fă duș înainte de-a mânca!

Tae scoate limba și își mai bagă o căpșună în gură –Nu aud! Și nu văd!

JungKook strâmbă din nas apoi îi Ciufulește păru
–Ce îți mai place să mă superi, micu meu murdar "Tae doar mânca"

–Eu vorbesc, eu aud.. Tae! -

Tae termină de mâncat toate căpșunile apoi pleacă de lângă masă

–Gata, gata. Merg la duș. Apropo a zis Jimin că îți taie ouăle dacă mă mai superi "râde în hohote apoi fuge la duș"

–O taie pe mă-sa. ȘI NU STA MULT, CĂ AVEM TREABĂ!

JungKook găsește și el biletul, îl citește apoi îl aruncă în gunoi–Prost ce să zic..-


{după ce s-au pregătit pentru ieșit}

–Tae, nu crezi că ești prea dezbrăcat?
–Se numește sexi! Și asta e și ideea

JungKook îl prinde de talie posesiv.

–Ya, tu ești al meu și doar eu am voie să te văd în felu ăsta "își dă sacoul jos și îl pune pe Tae" Ține ăsta pe tine.

Tae zâmbește scurt dar apoi oftează.

–Și arătăm atât de sexi...
–Și fi sexi, dar acasă când suntem doar noi doi.
–Mai bine nu.. Lasă nu mai vreau.

JungKook zâmbește apoi îi deschide ușa de la mașină. –Intră, iubitu meu sexi.
–Bla bla și bla. "Scoate limba apoi intră"

Ziua a decurs minunat. Ziua și-au petrecut-o la un restaurant elegant. Iar apoi JungKook la dus pe un acoperiș ce se vedea tot orașul. Era totu așa frumos.

–Tae? "Îl strigă JungKook dar Tae era fascinat de peisaj" –Da Kook?
–Așteaptă aici. Mă întorc imediat!
–Bine, dar întoarce-te repede.

JungKook pleacă iar Tae continuă să privească fascist peisajul din fața sa.

Dar simți două brațe în zona taliei sale apoi auzi un mârâit de câine.

–Kook, ai început să faci ca un câine!?

Se întoarce dar imediat începe să zâmbească larg –AWWW, CE DRĂGUȚ!!!

–Tae, poftim cadoul tău!

–SERIOS? Dar ai spus că nu putem avea un câine "spune trist"
–Asta este în trecut, dar te anunț de acum tu vei șterge căcatul din urma lui.
–Știi că nu va fi așa.

"Spune iar apoi i-a cățelușul ce avea o fundă drăguță la gât dar i-o dă Tae jos"

–Fundă? Vrei să îmi sufoci bebelușul? Criminalule! "Pupă câinele"
–Și a început... De-aia nu voiam câine..

–Ododododo bebelușul meu, awww.. Te va chema stai așa să mă gândesc.. - OH ȘTIU, KIM YEONTAN!! AWWW PERFECT

–Greșit! "Se bagă JungKook"
Jeon Yeontan, pentru ca tu nu vei mai fi mult timp Kim.

Tae scoate limba apoi îi astupă urechile câinelui

–Taci prostuțule.. Aveam un moment.

Și sa dus atenția mea..


Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.
𝐏.𝐑.𝐎.𝐒.𝐓.𝐈.𝐓.𝐔.Ț.𝐈.𝐄 {𝗘𝗿𝗼𝘂𝗹 𝗺𝗲𝘂]✅Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum