36~Surpirză!?

536 47 9
                                    

{După un an}

A trecut un an, și Tae încearcă din răsputeri să treacă și să uite trecutul dar fără folos. Și-a dat seama că dacă rămâne în acel loc nu va trece niciodată peste cu adevărat. Așa că plănuia să se întoarcă în țara unde sa născut.

–Tae ești sigur?

–Da Jimin, m-am săturat de această țară m-am săturat de tot de aici.. Mi se pare că tot mă învârt în cerc.
–Nu este pentru Jungkook, nu?
–Aș minți dacă aș spune că el nu face parte din această decizie dar mai mult este vorba de mine și de viața mea.

Jimin îl îmbrățișează–Te înțeleg TaeTae.

–Tu de ce nu vi cu mine?

–Eu? "Întreabă mirat" și unde voi sta? Nu am nimic acolo..
–Și aici ce ai? Doar hai să încercăm, măcar vom rămâne unu lângă celălalt.
–Nu știu Tae.. Dar promit că mă voi gândi la asta. "Tae îi zâmbește apoi continuă să își facă bagajele"

Taehyung și Jungkook încă nu sunt oficial împreună,pentru că Jungkook așa cum i-a promis lui Tae, îl așteaptă până se face bine. Se simțea mult mai bine și procesele se vedeau însă încă nu era gata, încă mai avea puțin de tras.

Yoongi și Jimin nu au mai vorbit din acea zi. Yoongi a tot încercat să de-a de Jimin însă acesta îl ignora complet.

–Tae să nu mă uiți! "Îi spune Jimin trist"
–Hey, nu te voi uita niciodată. Și gândește-te la întoarcerea ta în Coreea.
–Așa voi face Tae, dă-mi o îmbrățișare.

Tae zâmbește trist apoi îl îmbrățișează.

După ceva timp băieții și-au luat rămas bun iar Tae a ajuns în aeroport însă telefonul său tot suna, și bineînțeles că nu era altcineva decât Jungkook. Tae nu a răspuns la nici un apel, pentru că voia să îi facă surpriză. Însă Jungkook nu ceda și a început să de-a mesaje.

–Și eu te iubesc iepure "șoptește, apoi își bagă telefonul în buzunar ca apoi să intre în avion

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

–Și eu te iubesc iepure "șoptește, apoi își bagă telefonul în buzunar ca apoi să intre în avion. După ceva timp avinonul a decolot și zborul a durat câteva ore bune. Dar a fost bine că Tae a dormit"

Jungkook și Yoongi*.*

–Ya, iar nu îți răspunde la apeluri?

Spune Yoongi amuzat –Mhm, și nici la mesaje nu mai răspunde..
–Jungkook nu mai exagera, poate chiar are treabă. Iepure posesiv!
–Da sunt posesiv, pentru că am pe ce

–Da, da tipule lăudăros.

Jungkook zâmbește mândru apoi se trântește pe canapea –Mi-e foameee

–Și? Ridică-te și mișcă-ți fundul ăla în bucătărie.
–Neh, îmi este lene. Aștept, poate îmi trece.
–Ce, lenea?
–Nu foamea "râde"

–Atât de prost..

Între timp Tae: După ore bune, avionu a aterizat. Întâi Tae a mers și sa cazat la un hotel, nu voia să stea pe capul lui Jungkook și mai ales că știa că și Yoongi locuiește cu el. Iar după ce a terminat cu cazarea și cu tot, la sunat însă avea emoții și era și agitat. Nu știa cum va reacționa. Dar spera că se va bucura.

–Alo, Kook?
–Aish, Tae. De ce suni abia acum? În fine, ești bine?
–Mhm, sunt bine dar -
–Dar ce?
–Nimic, și am fost ocupat cu zborul.
–Zbor? Unde ai plecat? Aish, te îndepărtezi și mai mult?
–Nu prostuțule, în Coreea am zburat.

–CE ?

–Nu te bucuri?
–Tae tu glumești, nu?
–Nu, acum sunt la un hotel. Și mă pregătesc de somn-
–Te mai întreb odată, chiar ești aici?
–Da "râde" sunt în Seoul, mai exact în centru.
–La care hotel ești? La cel mare sau la cel mic?
–La cel mic cred. Dar de ce?

–Vin acolo. Să nu cumva să adormi.

Apoi închide telefonul și urcă repede în mașină și conduce repede până la acel hotel. După ceva timp ajunge, coboară din mașină apoi îl sună pe Taehyung

–Alo?
–Am ajuns, dacă chiar ai venit te aștept aici. "Apoi închide telefonul"

Taehyung merge repede la geam și se uită după Jungkook. Și la văzut repede. Era în fața hotelului și privea spre ușă. Nu mai stă mult pe gânduri, își i-a ceva pe el apoi o i-a la fugă până la Jungkook.

–JUNGKOOK-AH! "Strigă Tae obosit"

Jungkook își aude numele ,apoi se uită spre ușă și îl vede pe Taehyung nu a mai așteptat și a fugit spre el,Tae a luat-o și el la fugă și s-au întâlnit la mijloc Tae i-a înfășurat talia cu picioarele sale,apoi sa lăsat moale.

–Tae.. "Atât șopti Jungkook"
–Kook.. Mi-a fost atât de dor de tine.
–Și mi-e prostuțule.. Și de ce nu mi-ai spus? Veneam după tine la aeroport.
–Dacă îți spuneam, nu mai era surpriză.

Jungkook nu a mai spus nimic ci doar la strâns mai tare în brațe. –Tae te voi duce la mine, nu vreau să stai aici!

Vrea să plece spre mașină însă -NU!

Jungkook se opri –Nu mă înțelege greșit vreau să locuiesc cu tine dar nu așa.. Și nu vreau să fiu o bătaie de cap..
–Pentru că este și Yoongi acolo?
–Jungkook, nu este vorba de asta.. Dar -
–Este ok ursuleț, am înțeles. Îmi poți da cardu de la cameră? Ești rece!

Taehyung îi da cartela apoi Jungkook intră cu micuțul în hotel ca apoi în camera. –Of, ce rece ești! Nu trebuia să ieși așa dezbrăcat!

–Este în regulă, nu voi muri de la asta

Primi un borbânac de la Jungkook.

–Ți-am spus de atâtea ori să nu mai vorbești așa. "Îi mai dă un borbânac"

–Auuu! "Se plânge dar îi pupă Jungkook repede locu unde la lovit"

–Doare tare?
–Nu, acum este bine. "Zâmbește" Kook?
–Hm?
–Vreau să fac duș.
–Oh, bine ursuleț. Te voi aștepta ai-
–Vrei să faci cu mine?

"Întreabă inocent" –Desigur, dar nu am schimburi.
–Te roggg "face față de cățeluș"
-Of, bine. Haide răsfățatule.

Jungkook o i-a înainte însă Tae a rămas pe loc–Nu vi? "Tae își întinde brațele"

–Vrei să fi cărat? "Tae aprobă din cap"
–Eu când spun că ești răsfățat..
–Tu mai răsfățat așa că nu te plânge!

Jungkook îl i-a stil mireasă

–Nu mă plâng, pentru că nici asta nu am nevoie. "Râde dar este lovit ușor"

𝐏.𝐑.𝐎.𝐒.𝐓.𝐈.𝐓.𝐔.Ț.𝐈.𝐄 {𝗘𝗿𝗼𝘂𝗹 𝗺𝗲𝘂]✅Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum