54~Doi iepurași🐰🐇

469 47 14
                                    

–Pappiiiiiiii!!

Strigă cel mic după ce intră în casă și fuge și se agață de piciorul lui Taehyung

–Hm? Ce sa întâmplat puiule? Și știi regula cu încălțămintea -doar atât spune că cel mic fuge la ușă, se desculță apoi revine –Îmi pare rău papii dar l-am văzut pe tati cum se juca cu Tanie iar cu mine.. Nu o face niciodată..

Tae se lasă pe vine –Puiule, tati este la început și nu prea știe cum să se comporte cu tine. Crede că tu nu îl placi Nici cu Tan nu prea se juca la început din contră, era gelos și era mereu rău cu el dar așa este el posesiv și îi este greu să își arate adevăratele sentimente

–Dar.. Papii crezi că nu mă va iubi?
–Puiule, cred că deja o face. Doar are nevoie de timp. Nu te grăbi , ci doar Dă-i timp. Și să îți mai spun ceva cine crezi că ți-a cumpărat pijamaua asta?

–Tati? "întreabă cel mic"
–Da! A văzut cum te uitai la ea, și semenii mult cu el. Sunteți doi iepurași

Cel mic zâmbi iar Tae chiocoti .

—*—

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.


—*—

–Ai auzit totu, așa-i?
–Mhm.. Mai văzut după ușă?
–Da.. Kook, de ce te ascunzi de el? Îl faci să își pună semne de întrebare.
–Știu.. Dar îmi este teamă că nu îi va plăcea de mine, mi-e teamă că o voi da în bară și că voi fi ca tatăl meu.. -

Tae îl prinde de cap –Hey, tu ești tu iar tatăl tău a fost tatăl tău. Tu ești mult mai bun de cât atât! Ai multe calități și sunt sigur că vei fi un tată minunat!

–Crezi?

–Desigur! Ești cel mai minunat și te vei descurca mereu dar nu pune presiune pe tine dar nici pe el. O puteți lua ușor.
–Mulțumesc iubire. Te iubesc!
–Și eu te iubesc daddy! Mă duc să fac ceva de mâncare. Tu îi poți duce asta

Îi dă un castron de morcovi tăiați subțire și două cuti de lapte de banane.

–Vezi, am spus că aveți multe lucruri în comun
"zâmbește apoi Jungkook i-a castronul și cutiile de lapte și merge la cel mic"

Cel mic era în sufragerie, se juca cu Tan.

Jungkook pune ușor castronul pe masă

–Vezi că ai ceva bun pe masă, te poți juca după cu Tan. "Spune blând"
–B.. Bine tati
"merge și trage cu ochiul în castron iar atunci când vede morcovi zâmbește larg" –Vrei și tu tati? "Întreabă brusc"

–Hă?

–Papii a spus că și tu ești un iepuraș. Asta înseamnă că îți plac ,nu tati?
–Ce băiat inteligent. Și da îmi plac.

Cel mic zâmbește cu dinți săi de iepuraș apoi îi întinde lui Jungkook un morcov
Ca apoi îi dă și o cutie de lapte. –Iam,bun "spun ambi deodată ca apoi ambii să zâmbeasc larg"

–Tati.. Ai vrea să ne uităm la desene împreună?
–Desigur

se așează amândoi pe canapea apoi Jay-ho se pune la pieptul lui Jungkook iar Jungkook se juca în păru său în timp ce privea desenele animate ce îi bucurau pe ambii.

–Eram sigur că se vor înțelege "vorbi Tae ce îi privea după ușă"

–Aish, acum am doi iepuri.. Să vezi bătaie pe morcovi..

După acea zi Jungkook și Jay-ho au început să se înțeleagă ba chiar se uitau la desene și mănâncau morcovi împreună. Ca doi iepurași. –

A trecut luna și nunta celor doi se apropia. Așa că au ieșit toți trei pentru a face ultimele cumpărături pentru ziua ce-a mare. Dar cel mai fericit era Jay-ho pentru că își dorea foarte mult să își vadă tătici la altar spunând da.

 Dar cel mai fericit era Jay-ho pentru că își dorea foarte mult să își vadă tătici la altar spunând da

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

–Tati, tati!!
–Da, iepuraș? Ce este?
–Am văzut un tricou mov pentru papii.
–Oh, și vrei să i-l luăm, bănuiesc!?
–Firește, papii merită! Dar i-l pot da eu?
–Sigur, haide.

Jungkook a plătit tricoul ales de cel mic apoi i-l dat pentru a i-l oferi el.

–Papii, papii, papii!! "Strigă fericit"

–Da, puiule? Și de ce alergi? Vei face buba.. Din nou..

{Jay-ho era un băiat de 7 anișori foarte cuminte dar și plin de energie și mereu se împiedica } –Papii.. Uite ce ți-am luat eu și tati. Este mov!

"Strigă entuziasmat. Tae i-a mica pungă apoi se uită în ea și un zâmbet drăguț îi apare pe chip" –Este foarte frumos, pui.

–Îți place? Îți place?

–Da foarte mult, pui "îl pupă pe frunte" mulțumesc,acum fugi și alege cu ce te vei îmbraca mâine. Trebuie să fi cel mai drăguț iepuraș. Bine? "Cel mic aprobă apoi o i-a la fugă prin magazin"

Tae se apropie de Jungkook
–Mulțumesc daddy! "Îl sărută"
–Este o nimica toată.
–Prostuțule, nimic din ce îmi oferi tu nu este doar un dar ci este foarte important pentru mine. "Îl sărută iar"

–Yaaa , nu aici papii, tati!

Spune cel mic ca apoi își pună mâinile la ochii. Iar cei doi au început să râdă ușor din cauza la drăgășenia celui mic

𝐏.𝐑.𝐎.𝐒.𝐓.𝐈.𝐓.𝐔.Ț.𝐈.𝐄 {𝗘𝗿𝗼𝘂𝗹 𝗺𝗲𝘂]✅Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum