~10~

840 60 17
                                    

O nouă zi, o nouă zi de ,,muncă" Tae era obosit și voia să plece într-un loc pustiu.
Însă din păcate nu putea fugi, sau așa credea el, credea că este prins și că așa va trăi pentru restul vieții sale.

-Taehyung, clientul va veni în curând.

-Am înțeles "spune fără glas apoi începe să se dezbrace însă ușa fu brusc deschisă și pe ea intră un bărbat tot în negru și cu o cruțe în mână"

-Domnule.. Cred că a-ți greșit.. Aici nu este biserică și nici cimitirul..

Bărbatul se apropie de Taehyung apoi îi dă crucea în mână-Vreau să ți-o trag în timp ce tu stai cu crucea ridicată la cap.

-Ok?! "Mai mult întreabă"

Bărbatul își ridică acea rochie neagră însă nu o dă jos de tot apoi intră în băiat. -Ah.. Doamne.. Sunt credințios.. Ah.. Ah.. Ah "geme bărbatu în timp ce intra și ieșea din Tae. Tae doar se închină și gândi "Și credeam că le-am văzut pe toate.. Dar dau de ăsta"

După ce termină, bărbatul se ridică lasă bani pe dulap, își i-a crucea înapoi apoi pleacă cu mâinile în sân și privirea în jos -Doamne ce nebun "spuse Tae însă bărbatul iar apăru și Tae tresări"

-C.. Ce mai este?

-Dumnezeu să fie cu tine copile
"se închină apoi pleacă dar acum pleacă de tot" -Ferească-mă Dumnezeu!

-

Este ora 23:30 , ora la care Tae în mod normal mergea spre ,, casă " însă acum o luă pe un alt drum. Merse ce merse apoi intră într-un bloc, se oprește la etajul al doilea apoi bate ușor în ușă.

Ușa fu deschisă de un Jungkook cu părul în toate direcțiile și îmbrăcat în doar într-o pereche de pantaloni scurți și cu mănuși de box pe mâini.

-Te antrenezi? "Întreabă Tae zâmbind"

-Mhm, haide intră "îl i-a de mână apoi  Tae intră în înăuntru, Jungkook îl rezeamă de perete și dă să îl sărute însă Tae se ferește"

-Încă nu am făcut duș.

-Este în regulă
"dă să îl sărute din nou dar Tae iar se ferește" te rog mai așteaptă puțin, ok?
-Of, bine dar hai să mă ajuți să termin cu antrenamentul apoi facem duș împreună, ce zici?
-Eu am o altă idee, cum tu nu poți să stai fără să mă atingi.. Întâi merg eu la duș, fac unu rapid apoi vom face și unul împreună, bine?
-Bine dar nu sta mult "Tae îi zâmbește apoi merge în baie și face un duș rapid"

Cât Taehyung făcea duș Jungkook se antrena și dădea cu pumni în sacul de box de parcă i-ar fi cel mai mare rival

-Ușor, nervosule "râde Tae apoi îl îmbrățișează pe la spate "

-Gata dușul?
-Mhm "își lasă capu moale pe spatele lui Jungkook"
-Daddy mi-a fost dor de tine.
-Și mi-e baby.. Ești bine?
-D.. Da sunt ok
-Iar minți
-Dacă știi răspunsul de ce mai întrebi?

Jungkook se întoarce cu fața la Tae apoi face un botic pe care Tae vrea să îl sărute însă de data asta Jungkook este cel care se ferește
-Acum mă poți sărută? "Spune ironic"
-Kook.. Nu iar.. Doar știi că nu vreau ca tu să pățești ceva.
-De ce? Ai lăsat pe cineva să te sărute? AISH TAE, AISH!!
-Ya calmează-te ! "Dă să îl atingă însă Jungkook îi dă peste mâini" HYUNG ,CE DRACU? NU, NU AM LĂSAT PE NIMENI

-Serios?

-Las-o baltă, dacă nu mă crezi, eu voi pleca "se apropie de ușă și vrea să plece însă îl oprește Jungkook "– iartă-mă Tae.. Dar te rog nu pleca, doar știi că nu prea avem timp pentru noi, iartă-mă

"îl sărută pe gât" -Mda.. Și când avem timp tu doar te cerți cu mine..
-Știu Tae și îmi pare rău.. Însă sunt gelos știu că nu ar trebui în situația asta tâmpită dar tot sunt, ce pot face? Te iubesc și te vreau doar pentru mine..
-Asta are sens "râde scurt" rămân doar pentru că este târziu "minți apoi dă să intre iar în baie dar se oprește puțin"

-Urmează-mă după ce iei cutia de presevative. "Spune scurt"

Jungkook zâmbește apoi se grăbește și ia cutia și merge după Tae.

Tae nu o făcea cu Jungkook fără presevativ și asta pentru că îi era frică că îl va îmbolnăvi pentru că majoritatea clienților săi refuzau să își pună presevativ și asta dă șanse de mai bine de 80% ca Tae să prindă vro boală sau poate deja a prins însă nu voia ca și Jungkook să fie în pericol chiar dacă Jungkook era mai inconștient și puțin imatur dar din fericire avea cine să aibe grijă de el și să îl certe atunci când trebuia sau atunci când se purta imatur

Tae nu o făcea cu Jungkook fără presevativ și asta pentru că îi era frică că îl va îmbolnăvi pentru că majoritatea clienților săi refuzau să își pună presevativ și asta dă șanse de mai bine de 80% ca Tae să prindă vro boală sau poate deja a prins ...

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.
𝐏.𝐑.𝐎.𝐒.𝐓.𝐈.𝐓.𝐔.Ț.𝐈.𝐄 {𝗘𝗿𝗼𝘂𝗹 𝗺𝗲𝘂]✅Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum