35~YOONMIN/ ADEVĂRUL

523 48 13
                                    

{Era sâmbătă seară, și cum Tae era mereu cu Jungkook, Jimin trebuia să își petreacă timpul singur așa că băiatul pentru a nu fi singur continua să muncească în acel loc.. }

–(După muncă)

Jimin a terminat și a ieșit din clădire însă chiar atunci sa agățat cineva de el.

–Ya, unde pleci?

–C.. Cine ești? Pleacă de lângă mine, puți la băutură!

Bărbatul nu îi răspunde ci doar îl întoarce cu fața la el. –Te vreau!

"Spune cu tupeu însă abia putea să stea în picioare" –Întâi ar trebui să stai drept și în al doilea rând, ce mă crezi?

–O curvă!

Ochii lui Jimin au devenit mai mici iar buza de Jos tremura ușor–C..ce?
–Ce te miri? Nu lucrezi aici?

Jimin voia atât de mult să îi răspundă și să îi zică vro două dar în adâncul sufletului său știa că acel bețiv are dreptate și că asta este el în ochii altora

–Valea, această curva este luată deja!

Se aude o voce apoi Jimin este tras și lipit de un trup nu prea mare dar potrivit. Își ridică privirea și dă de ochii reci a lui Yoongi. –C.. Curvă?

"Buza îi tremură mai tare. Parcă de data asta a durut mult mai tare"

–E.. Eu- încearcă să spună Yoongi însă este împins de Jimin–DU-TE DRACULUI!

Strigă ca apoi să o i-a la fugă.

–Ya, din cauza ta mi-am pierdut curva!

Vorbi iar acel bărbat ce abia mai stătea în picioare însă în a două secundă a fost aruncat la pământ

–CUM ÎNDRĂZNEȘTI SĂ ÎL FACI CURVĂ?

De ce ești furios..? Și tu l-ai făcut la fel..


–TACI DRACI!

"Spune apoi pleacă pe urmele lui Jimin dar nu durează mult și îl găsește"

Era la câțiva metri de acea clădire. stătea așezat pe o piatră și plângea.

–Hey, de ce plângi? Este din cauza la ce am zis?

"Vorbi Yoongi atunci când a ajuns lângă el. Jimin nu îi răspunde ci doar voia să plece însă este oprit de Yoongi"

–Bine, îmi pare rău. Mulțumit?

Jimin își ridică privirea ,își șterge lacrimile –Du-te dracu cu scuzele tale.

–Atunci ce naiba vrei? DE CE PLÂNGI?

–VREAU SĂ DISPARI DIN VIAȚA MEA ȘI SĂ NU MAI APARI VREODATĂ!

–Asta este ceea ce vrei?

–DA! Oricum mă crezi o curvă..

Se îndepărtează însă continuă să vorbească.
–Da, muncesc în acest loc.. Dar mai întrebat măcar care este motivul? Sau de ce am ajuns așa? Îți spun eu că NU.

𝐏.𝐑.𝐎.𝐒.𝐓.𝐈.𝐓.𝐔.Ț.𝐈.𝐄 {𝗘𝗿𝗼𝘂𝗹 𝗺𝗲𝘂]✅Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum