13~Prietenii cu benefici❓

864 53 13
                                    

-Taehyung, clientu este aici.

Tae își șterge lacrimile apoi își dă halatul jos apoi se așează pe un colț.

-T.. Tae. "Îl strigă Jimin, afișând un zâmbet fals" -Hey, ce este neregulă cu fața ta?
-Oh.. Asta!? Nu este nimic.

Tae se apropie de el apoi îl ia de braț și îl așează pe pat apoi aduce cutia de primu ajutor și are grijă de rănile sale.

-De ce nu ai venit ieri, așa cum ai spus?
-E.. Eu.. Nu am avut timp
-Jimin, ce se întâmplă? Îmi poți spune? Doar tu ai spus că suntem prietenii.
-B.. Bine îți voi spune.. Tata nu ma crezut că am făcut-o cu tine așa că ma violat.. Abia ma salvat mama.. Am venit aici pentru că.. Știi tu..
-Pentru că și eu am fost violat?
"Spune simplu " -Mhm, îmi pare rău.
-Da, și mi-e îmi pare rău.
"Îl îmbrățișează strâns" Știu că este greu, al naibii de greu dar te vei obișnui pentru că de uitat nu o vei face

-T.. Tu cum ai trecut mai departe?

-Sincer nu cred că am trecut cu adevărat peste, pentru că uite tot aici sunt. Dar doar m-am obișnuit și l-am avut.. Și pe un bou ce ma ajutat foarte mult, el a fost lângă mine, și asta ma ajutat nespus de mult "se abține să nu plângă" -Este vorba despre acel băiat de care am vorbit data trecută, nu?
-Mhm, după ce era să fiu a doua oară violat.. "Își trage nasul" a sugerat să o facem împreună pentru că o amintire frumoasă te poate face să uiți una rea.

-Și a funcționat?

Taehyung aprobă -Da, dar acum totu este în trecut deci nu mai contează.
-Încă îl iubești?
-Hey, nu e așa ușor se uiți o persoană.
-Bine domnule matur. "Râd amândoi"
-Vrei să încercăm.. Metoda,știi tu cui?

Încă nu putea să îi pronunțe numele fără să plângă așa că evita.

-Da.. Dar nu îți va fi greu?

-Ya, asta este munca mea.
-Nu asta, ci și sărutul de data trecută am auzit că tu nu lași pe nimeni să te sărute-Stai, de unde știi toate astea?
-Povestea ta este foarte cunoscută și mulți vorbesc de ea, și l-am auzit pe tata, și a spus că am inventat totul.
-I-ai spus și te sărut? "Jimin aprobă "
-Ce prostuț ești "oftează, apoi se apropie mai mult de el, și își pune o mână pe piciorul lui stâng și o plimbă până ajunge la membru acestuia.

-Tae.. Ești sigur că vrei asta?

-Eu trebuie să te întreb asta dar Jimin te implor nu îți implica inima în asta..
-Bine.. Și eu pentru asta am venit dar-
-Ți-a fost teamă să îmi ceri? Sau rușine?
-Amândouă." spune tot roșu "

Taehyung zâmbi și vru să îl sărute dar..

-Amintire*-*

-Ursuleț.. Îmi poți promite ceva?
-Sigur, ce anume? "Își lasă capu pe umărul acestuia" -Că nu vei lăsa pe nimeni să te sărute în afară de mine.

Tae îl privea puțin uimit pentru că Tae nu îl mai văzuse atât de serios până atunci. -Te rog Tae.. Știu că cu sexu nu este după tine dar sărutul hai să îl ținem doar pentru noi doi, bine?
"Îl sărută" -Bine daddy, promit!
-Yeyyy "sare pe el" TE IUBESC!
Strigă fericit apoi îl sărută pe toată fața

𝐏.𝐑.𝐎.𝐒.𝐓.𝐈.𝐓.𝐔.Ț.𝐈.𝐄 {𝗘𝗿𝗼𝘂𝗹 𝗺𝗲𝘂]✅Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum