Taehyung își deschide ochii și dă de un peisaj necunoscut însă foarte colorat și frumos. Se ridică și cu pași mici merge spre zonă de unde se auzeau râsete.
Ajunge în acea zonă și îl zărește pe el de când era mic alături de părinții săi, părea totu atât de ireal.
"-Este atât de adorabil"
-"Firește, doar seamănă cu mine "
-"Da da, soția mea perfectă" o sărută."
-Ce este asta?
"Întreabă Taehyung apoi își șterge lacrimile ce au început să îi udă chipul palid"-Am fost o familie atât de frumoasă..
Se auzi brusc o voce în spatele său. Se întoarce și dă de chipul ființei ce la născut dar tot odată ceea ce la abandonat la o vârstă fragedă
-M.. Mamă? "Întreabă atunci când o simți aproape de el"
-Mhm, privește"îi arată spre ei din trecut"
-Erai atât de drăguț, iar tatăl tău te iubea atât de mult.
-Mda.. Atât de mult încât ma vândut..
-Fiule, tatăl tău chiar te-a iubit însă eram la pământ și tatăl tău avea datori, trebuia să facem ceva așa că-
-Așa că v-ați vândut fiul, frumos mamă.Mama sa încearcă să îl îmbrățișeaze dar Taehyung face pași în spate.
-Fiule totu este în trecut, acum suntem împreună. Putem fi o familie fericită
Doar tu și eu așa cum ai vrut mereu.Taehyung doar privea într-un punct însă mama sa la îmbrățișat iar de data asta Taehyung doar stătea acolo nemișcat.
-Haide fiule, rămâi cu mama ta, bine?
-Nu o asculta Taehyung!
"Apare o fată, într-o rochie roz și cu un zâmbet drăguț"-T.. Tu cine ești?
Întreabă băiatul atunci când fac contact vizual dar capu îi este întors.
-Nu te uita la ea fiule, tu doar pe mine trebuie să mă privești.
-Taehyung, eu sunt îngerul tău păzitor. Dacă vi cu mine îți pot arăta câteva motive pentru care nu ar trebui să rămâi în locul ăsta, cel puțin nu cu ea!
Îi spune zâmbind apoi îi întinde o mână iar apoi îi zâmbește larg pentru a-i dă curaj și a-i arăta că poate avea încredere în ea.
-E.. Eu voi merge cu ea..
Vrea să îi prindă mâna însă i-o prinde mama sa-Tae, rămâi cu mami.
-N.. Nu, tu m-ai părăsit, habar nu ai prin ce am trecut din vina voastră.
-Tae fiule -Taehyung nu o mai ascultă ci îi apucă mâna îngerului apoi o urmează.
-Taehyung ai trecut prin multe, precis ești obosit.
Taehyung doar aprobă din cap.
-Uită-te acolo"îi arăta spre un mic ecran unde se derulau micile sale amintiri fericite din viața sa"
CITEȘTI
𝐏.𝐑.𝐎.𝐒.𝐓.𝐈.𝐓.𝐔.Ț.𝐈.𝐄 {𝗘𝗿𝗼𝘂𝗹 𝗺𝗲𝘂]✅
FantasyKim Taehyung a fost vândut de tatăl său unui pește de 50 de ani ce obligă băieții tineri să se culce cu el dar și cu alți. însă ce se întâmplă atunci când un client de a lui Taehyung este de fapt fostu său iubit care este și fiul obsedatului? va reu...