–Doctore, de ce Tae tot slăbește? Este tot mai rău pe zi ce trece.. "Întreabă Jimin îngrijorat pentru prietenul său"
–Acestea sunt simptomele bolii, însă pe mine mă îngrijirează faptul că tratame-
ntul, încă nu a dat niciun semn..
–Și ce înseamnă asta? Doctore, fă ceva vă implor, nu îl lăsa să pățească ceva..Începe să plângă
–Domnule fac tot posibilul, dar vă rog să nu-l lăsați singur, are nevoie de multă îngrijire și de foarte multă iubire chiar dacă neagă asta, chiar are.—
–JungKook, ești pregătit?
–Nu.. Yoongi poți face ceva rapid pentru mine? Te rog..
–Are legătură cu Taehyung, nu?
–Mhm.. Sigur crede că iar am plecat, doar dui asta "îi dă o cameră video" doar vreau ca el să își continue tratamentul și să fie bine, doar atât.
-Desigur, mă voi întoarce repede.Dau mâna apoi Yoongi merge spre spital în timp ce JungKook era pe grabă cu planul său „secret"
Yoongi vru să intre în salon însă îl văzu pe Jimin
–Ya, piticule.
–Ce faci aici? și unde îți este stăpânul?
–Haha, ia ăsta și fi de folos și du-i lui Taehyung "dă să plece însă este oprit"
–De ce să o fac eu? De ce nu o du-ți chiar tu?
–De ce? Este iubitu tău, nu?
–În fine "i-o dă înapoi" nu vreau să o duc eu.. Nu mai vreau să îl văd în halu ăla.. Mă doare
"îl bate pe umăr apoi pleacă"Yoongi dă din umeri apoi intra.
–Taehyung! "Îl strigă însă simte fiori atunci când îl vede.. Era atât de slab și de palid" –Oh.. Asta este pentru tine.
Îi dă camera iar Tae se forțează și o i-a.
–M.. Mersi.. Cred.
–Cu plăcere.. Și Taehyung cum te simți? Chiar își face efectu tratamentul ăla? Arăți.. -
–Oribil? Știu.
–Nu.. Arăți atât de bolnavTae râde însă simți o durere în zona inimi așa că se opri–Eu atunci voi pleca.
Vrea să plece însă vorbi Tae.
–S.. Spune-i.. Te rog, lui JungKook că îl aștept.. Și că îmi este dor de el.Yoongi zâmbește apoi iese pe ușă.
Tae se forțează puțin apoi aprinde camera și vede că are un film așa că apasă pe el și lacrimile începu să curgă atunci când îl văzu pe JungKook.
Tae.. Sunt tot eu JungKook, JungKook cel ce te-a abandonat, cel ce te-a rănit, cel ce te-a lăsat singur.. Dar să știi că încă sunt "respiră profund" și jungKook cel ce te iubește nebunește.
Taehyung oprește puțin filmarea și își șterge lacrimile apoi o repornește.
Știu că acum te îndoiești de mine, și că nu mai poți avea încredere în mine dar te înțeleg.. Te-am abandonat, dar jur că nu am făcut-o că am vrut, am făcut-o pentru că nu aveam încotro.. Tata ma amenințat că te va ucide și să nu cred că minte.. Ți-a omorât părinții, și a spus că așa vei ajunge și tu dacă nu te părăsesc..
{JungKook plângea pe filmare însă și Tae plângea cu el odată}
Îmi pare rău pentru părinții tăi dar tot îi urăsc pentru ce ți-au făcut..Tae, eu nu te-am uitat chiar dacă, ce am avut noi unii o numesc iubire din copilărie noi știm că a fost mult mai mult de cât atât. Eu te-am urmărit în tot acest timp din urmă și recunosc că am putut face asta cu ajutorul lui Yoongi dar și cu iubirea mea pentru tine. Mai știi care a fost prima mea promisiune?
Dă din cap semn că da
–Că.. Mă vei proteja/că te voi protejaSpun ambii deodată
Și asta o voi face cu orice preț, știu că acum nimic nu merge bine, dar te implor nu renunța nici la viața ta dar nici la mine dar acum tot ce contează este să te faci bine, făci tratamentul, papă la timp și din când.. "Își trage vocea" gândește-te la mine.. Măcar din când în când
–Mereu.. O fac.. "Plângea în hohote"
Baby, abia aștept să vorbesc cu tine în persoană, și să te strâng în brațe dar pentru o perioadă nu o pot face.. Nu vreau să mai fi pus în pericol, ai suferit destul iar inima mea nu poate suporta durerea din partea ta
Te rog fi cuminte și fa-ți tratamentul, daddy va veni curând la micuțul său.Îi trimite un pupic în aer –Te iubesc.. Micuțul meu frumos și mic.
"Apoi filmarea se opri"
–Și.. Eu te iubesc.. "Plânge"
Jimin era la ușă și a ascultat totu și chiar dacă nu îl plăcea pe JungKook îi putea simți seriozitatea și sinceritatea.
Jimin își trage nasul pentru că și el plângea apoi intră la Taehyung. –Tae..
Îl i-a în brațe –Tae.. Nu te mai chinui.. Îl iubești și gata, nu te mai forța să îl uiți..
–Jimin.. Chiar am încercat din răsputeri să îl uit, chiar am încercat dar nu am putut.. Îl iubesc! Chiar îl iubesc.."Plânge și el și Jimin "
{JungKook și Yoongi}
–M-am întors!
–Ce face Taehyung? Cum se simte?
–Da da, salut și ți-e "spune ironic"
–Yoongi lasă ironiile pentru mai târziu. Spune cum se simte? A întrebat de mine?–Nu!
–Eram.. Sigur..
–Dar a spus că te așteaptă!Ochii lui se mări–S.. Serios?
–Mhm, și a mai spus că îi este dor de tine.
–Of, și mi-e de el.. Atât de dor.
–Iar la întrebarea ta, nu face prea bine. Este atât de slăbit, arată ca un zombi.–Sigur.. Este tot drăguț!
–Când nu este el drăguț pentru tine?
JungKook dă din umeri
–Nu știu, el mereu este drăguț, este micu meu zombi frumos și dulce -
–Oprește-te îndrăgostitule, mi se va face rău, am înțeles deja ideea. Piticu te-a blânzit grav dar acum du-te și pregătește-te pentru diseară, nu uita pentru ce ne-am antrenat în ultimii ani.
JungKook a aprobat din cap apoi plecă să se pregătească și exact asta făcu și Yoongi.
CITEȘTI
𝐏.𝐑.𝐎.𝐒.𝐓.𝐈.𝐓.𝐔.Ț.𝐈.𝐄 {𝗘𝗿𝗼𝘂𝗹 𝗺𝗲𝘂]✅
FantasyKim Taehyung a fost vândut de tatăl său unui pește de 50 de ani ce obligă băieții tineri să se culce cu el dar și cu alți. însă ce se întâmplă atunci când un client de a lui Taehyung este de fapt fostu său iubit care este și fiul obsedatului? va reu...