52~Vom fi trei?

475 39 3
                                    

–Ce se va întâmpla cu puștiul?

–Se va întoarce la casa de copii. El nu are părinții, ce-i doi l-au răpit, l-au mințit că îl vor duce într-un loc frumos dar cel mic a început să plângă atunci ce-i doi au început să îl lovească și să îl înjure. Dar din păcate nu prea sunt dovezi și-

–Și ce? Le ve ți da drumul? "Bufnește"

–Calmează-te iubire "îi șoptește ușor"
–Așa ar trebui dar dacă vei da tu declarație și cel mic va vorbi.. Dar din păcate cel mic refuză să vorbească cu noi. –Dacă vom face toate astea, vor fi arestați? "Polițistu aprobă din cap"

–Da, cel puțin 6 luni.

–Nu este de ajuns.. Dar este ok și așa. Dați-mi o foaie și un pix.

Un alt polițist îi dă iar Tae începe să scrie. După ce termină de scris se ridică și merge el să vorbească cu cel mic.

După vro 5 minunte Tae iese cu cel mic de mână. Dar atunci când ajunge lângă jungkook și restul îi dă drumul celui mic și se repetă la bărbatu ce la răpit.

–NENOROCITULE!!
"Sare la el dar îl trage Jungkook pentru că îi era teamă că va fi lovit"

–Kook.. "Începe să plângă ușor" ăia voiau să îl vândă unor oamenii foarte răi.. Oamenii ăia voiau să îl ducă acolo unde am fost și eu.. Kook.. Sunt răi..

Jungkook auzind asta își putea simți nervi cum creșteau îl bagă pe Taehyung în spatele lui apoi merge la acel bărbat și îi dă un pumn de cade pe jos inconștient.

–LA DRACU CU TINE ȘI OAMENII CA TINE! "Îl scuipă apoi îl ia pe Tae"

Vrea să plece cu Tae însă el se tot uita la cel mic ce îl privea și el la rândul său.

–Îl puteți lua cu voi în seara asta, dacă vreți

"zâmbetul lui Tae îi apăru imediat"

–Putem?
"Se uita la Jungkook cu speranță în ochii" –Sigur "se apropie de urechea sa" dar tot vei fi pedepsit pentru că nu ai ajuns la nunta noastră.
–Bine daddy.. Merit asta!

Jungkook își întoarce privirea spre cel mic –Tu, hai aici. "Îl cheamă iar cel mic vine cu pași mici" Vino

"îi întinde Tae mâna iar Jay-ho io prinde apoi zâmbește"

–Ya, vezi că el este al meu!

Au ajuns acasă, Tae i-a făcut un duș celui mic apoi au luat cina toți 3 ca apoi să îl pună să doarmă în dormitorul lor.

–Kook.. -
–Tae, nu am nevoie de scuze.. Este ok
–Ba nu este ok -îl prinde de mână și îl trage în baie –Tae, ce faci?

Tae nu îi răspunde ci doar închide ușa cu cheia apoi dă drumul la apă. Iar apoi îi desface cureaua de la pantaloni lui Jungkook. După îi dă jos pantaloni cu tot cu boxeri ca după îi i-a membru în gură..

–A.. Ah.. Tu așa mă împaci?

–Mhm "apoi începe să sugă și să îi lîngă tot membru până ce Jungkook își dă drumul în gura sa. După ce inghite tot se ridică și îl privea trist pe Jungkook dar acesta îl prinde de cap și îl sărută"

Chiar dacă era supărat nu voia ca Tae să se simtă folosit sau prost. –Tae...

–Kook ascultă.. Chiar voiam ca azi să fie ziua noastră și să fim în sfârșit soți.. Dar
–Dar?
–Atunci când am văzut ca cel mic era lovit iar privirea acelui monstru era doar pe fundul celui mic.. Știam că îi va face ceva groaznic.. Nu voiam ca cel mic să pățească la fel ca mine.. De fapt mă văd pe mine în el"începe să plângă"

Jungkook îl trage în brațe și îi șoptește la ureche
–Scuze.. Nu m-am gândit la asta.. Iartă mă că m-am purtat prostește dar chiar voiam să devi oficial soțul meu..
–Și voi fi, îți jur. Vom face așa cum am plănuit chiar îmi pare rău daddy.

–Este în regulă, mă bucur că l-ai salvat pe puști
–Da.. Dar dacă deja l-a atins?
"Spune trist"

–Dacă vrei să afli, îl vom duce la un psiholog, și dacă așa este îl vom ajuta cu tot ce putem. "Îl mângâie pe spate"
–Dar.. Ce-i de la casa de copii nu vor fi de acord..
–Cine a spus că îl vom duce acolo? Tae nu vrei să îl adoptăm noi?

–Kook.. Tu, glumești nu?

–Normal că nu prostuțe. Vorbeasc serios și serios vorbind mă gândesc la asta de când te-am văzut jucându-te cu el. Ochișiori tăi sclipeau, și cred că un copil ne va completa și ne va aduce mai multă fericire dar să ne înțelegem trebuie să îi schimbi gându cu "viitorul lui iubit" Tu ești doar al meu!

Tae chiocotește

–CHIAR ÎL VOM ADOPTA?

–Da iubire, vom merge mâine și ne vom interesa.
–Dar nunta noastră..?
–O putem face după. Va fi mai bine în trei. "Zâmbește larg"

Tae îl strângea fericit în brațe–TE IUBESC! TE IUBESC! ȘI IAR TE IUBESC!!

Tae îl strângea fericit în brațe–TE IUBESC! TE IUBESC! ȘI IAR TE IUBESC!!

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.
𝐏.𝐑.𝐎.𝐒.𝐓.𝐈.𝐓.𝐔.Ț.𝐈.𝐄 {𝗘𝗿𝗼𝘂𝗹 𝗺𝗲𝘂]✅Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum