{Cioc, cioc, cioc}
–DESCHIDE-ȚI UȘA ASTA! VREAU SĂ ÎMI VĂD IUBITUL! DESCHIDEȚI ODATĂ!!
—
–Jimin.. Cred că ar trebui să îi deschid..
–Nu! Tae nu fi un laș! Lasă-l să moară la ușă."Tae îl dă la o parte și merge la ușă"
–Măcar lasă-mă să îi spun să plece.
Deschide ușa și îl vede pe JungKook pe jos.
–Kook? "Îl ajută să se ridice" ce este cu tine?
–Dă-te! "Îl împinge JungKook pe Tae" doar Tae are voie să mă atingă.. Doar el–Eu sunt Tae.. Prostuțule
–Tu? "Îl pipăie pe față"
–Kook ești beat? De ce ai băut?
–Pentru că.. TU AI PLECAT ȘI MAI LĂSAT SINGUR. TU -Fu oprit de mână lui Tae –Shh, vei trezi lumea din hotel..
–Dar.. "Cade jos"–Ce este cu gălăgia asta? "Iese Jimin"
–Jimin, JungKook este beat. Îl voi duce acasă.
"Îl i-a și pleacă fără să mai spună ceva"—
Tae a ieșit din hotel cu JungKook apoi a chemat un taxi.
–Unde.. Mă duci? EU VREAU LA TAE!
–EU SUNT TAE! REVINO-ȚI JUNGKOOK!
–De ce țipi la mine? "Face voce de copil"
–Of.. JungKook, ai băut atât de mult..{Acasă}
Tae la dat jos pe JungKook cu greu din taxi pentru că era aproape adormit. La băgat în casă, la pus ușor pe canapea. Apoi la descălțat și la făcut să se simtă mai confortabil pentru a putea dormi.
–Acum voi pleaca. "Dă să plece dar este luat în brațe pe la spate"
–Te.. Rog nu pleca. Rămâi cu mine
–Dar..
–Te rog Tae.. Doar în seara asta.
–Bine. Așează-te,mă voi pune lângă tine.
–Promiți? "Face botic"
–Da, promit!JungKook se așează iar Tae face așa cum a spus, dar JungKook începe brusc să plângă în hohote–Tae.. Te iubesc..
–Dacă mă iubești, atunci de ce mă rănești?
–De bou.. Vreau doar o viață bună alături de tine.. Vreau să îți ofer lumea..
–Prostuțule, tu ești lumea mea.. Eu de tine am nevoie "îi șterge lacrimile" doar de tine, dar tu ești prea ocupat și nu ai timp pentru mine.. Chiar mă doareJungKook se ridică în fund și începe să se lovească -Știu, știu sunt un așa idiot
Plânge și lovește dar îi prinde Tae mâinile –Shh, sunt aici Kook.. Sunt aici..
–Tae.. Spune sincer, mă mai iubești? –Mereu.. Te iubesc și mereu.. Te voi iubi
–Și mă ierți? "Spune zâmbind"
–Nu, dar dacă îmi vei arăta iar latura ta dulce.. Poate mă voi răzgândi
–Bine "spune hotărât"
–Acum, dormi.. Vom vorbi mâine.–Dar îmi promiți că după ce mă trezesc tu vei fi tot aici? Te rog..
–Mhm.. Promit
–Și îmi dai și un sărut?
–Dar tu promiți că după chiar vei dormi?–Promit! "Face botic iar Tae îl sărută"
–Nopate bună, Tae al meu.
–Nopate bună Kook..° {Dimineața} °
JungKook se trezi pe la vro 12 cu o durere imensă de cap și cu o mahmureală.. Se dă ușor jos din pat și merge cu pași mici și cu mâna pe cap în bucătărie dar acolo îl vede pe Taehyung
Ce pregătea ceva la aragaz. –Tae!?Fuge repede și îl îmbrățișează pe la spate –Visez?
–Nu.. Pune-te la masă. În curând va fi gata și supa de mahmureală.
–Nu vreau să mai stau așa.. Mi-a fost foarte dor de tine Tae..
–JungKook, te rog am nevoie de spațiu. Gătesc!
–Bine "spune trist și se îndepărtează"–Încă ești supărat pe mine, nu?
–Mhm, doar nu credeai că dacă vi beat la mine, te voi ierta. Cum poți fi așa?
–Tae.. Eu-
–Nu contează.. Și apeopo treaz nu ai fi venit la mine, nu?"JungKook lasă Capu în jos"
–Eram sigur, mereu îți pui orgoliu și munca înaintea mea.. Așa faci și când ne certăm, mereu aștepți ca eu să mă întorc la tine.. Ești atât de egoist și rău..
–Tae.. Îmi pare rău
–În fine " îi pune supa în castron " mănâcă-ți supa. Iar eu voi pleaca.
Vrea să plece dar îl prinde JungKook de braț–Nu mai poți rămâne?
–Nu.. Mă așteaptă Jimin.–Și este mai important de cât iubitul tău?
–Tu chiar ești iubitul meu? Nu prea sa văzut în ultima perioadă.. JungKook nu fi atât de egoist, te rog. Dacă vrei să mai fim măcar prietenii, încearcă să nu mai fi atât de egoist"JungKook îl prinde de față și îl sărută forțat dar Tae îl împinge" –EGOIST!
–Eu nu vreau să fim prietenii.. Vreau să fiu iubitul și viitorul tău băr-
–De-ajuns cu asta! Bărbat? Soț? JungKook vrei să fi soțul meu dar tu nici iubitul meu nu ești cum trebuie. Dacă mă iubești măcar puțin te implor oprește-te un pic din a te gândi doar la tine și a mă pune pe mine ca scuza.Se smulge apoi merge către ușă
–Nu uita să faci un duș după, arăți oribil!
Tae îi spune aceleași cuvinte pe care i le a spus JungKook după ce a avut acel accident. Nu voia să îl rănească dar nici nu mai voia ca JungKook să fie atât de imatur și să creadă că el este mai presus de el sau de restul.
CITEȘTI
𝐏.𝐑.𝐎.𝐒.𝐓.𝐈.𝐓.𝐔.Ț.𝐈.𝐄 {𝗘𝗿𝗼𝘂𝗹 𝗺𝗲𝘂]✅
FantasyKim Taehyung a fost vândut de tatăl său unui pește de 50 de ani ce obligă băieții tineri să se culce cu el dar și cu alți. însă ce se întâmplă atunci când un client de a lui Taehyung este de fapt fostu său iubit care este și fiul obsedatului? va reu...