53~"Fiul nostru! "

417 39 5
                                    

Taehyung și Jungkook s-au trezit devreme pentru a merge la secția de poliție ca apoi la casa de copii. Dar înainte de asta. Taehyung la trezit pe cel mic și l-au luat cu ei.

-Mă.. Ve ți trimite în locul ăla urât.. Nu?

Taehyung se apleacă în fața lui și voia să vorbească dar Jungkook sa așezat și el și vorbi el-Nu. Vrem, bine dacă vrei și tu să fi băiatul nostru.
-Ce vrea Kook să spună , este că noi am vrea să te adoptăm și să fi al nostru fiu.

-Serios? "Întreabă cu sclipire în ochii"

-Da, îngeraș
-Yeyyy "sare în brațe la Jungkook iar Taehyung îi privea fericit" -Vino și tu! "Îl trage Jungkook și pe Tae în îmbrățișare"

După o îmbrățișare lungă ce-i trei au urcat în mașină apoi au pornit.

-

-Chiar vreți să îl adoptați? Este un -

-Este un ce, doamnă? Nu este și el tot copil? Și da chiar vrem să îl aboptăm!
-Dar sunt copii mult mai frumoși de -
-De a ajuns! "Spune Jungkook sătul" vă rog să faceți actele, vom face tot ce trebuie pentru ca acest băiat să fie copilu nostru. Și nu v-am cerut părerea!

Directoarea casei de copii își lasă capul în jos iar Tae îl privea mândru.

-Actele vor fi gata în câteva zile, dar îl puteți lua de acum.
-Ok, vă mulțumim!
"Fac toți trei plecăciune iar apoi pleacă"

Au plecat dar nu acasă ci prima oară la poliție, iar apoi la un psiholog.

La poliție au aflat detalii în plus despre cel mic de exemplu ani, și cum a ajuns la casa de copii. Iar la psiholog au vrut ca cel mic să vorbească cu cineva care chiar poate să îl ajute și să nu aibe traume.Voia să aibe o copilărie normală

-

-Este totu în regulă. Băiatul a spus că nu a fost atins fizic dar nici nu cred ca știe prea bine ceea ce înseamnă asta dar pot garanta că este în regulă și a mai spus că este foarte fericit că va întâlnit și că eroul lui este cel mai bun.

Taehyung chiocotește iar Jungkook doar o asculta pe doamna psiholog. -Ok , vă mulțumim frumos, pentru tot ajutorul!

După ce au terminat și la psiholog, au fost la cumpărături pentru a-i lua celui mic de îmbrăcat și nu nu mai.

-Puiule îți poți alege orice îți dorești.

-Dar eu am deja tot ce îmi doresc,
-Ce anume?
-Pe voi.. Eu vreau doar o famile.

Jungkook îl i-a în brațe apoi îl învârte.

-Pe noi ne ai dar poți avea și jucării și haine noi. Haide să găsim o mașină frumoasă.
-Bine dar vine și el, da?
-Da, dar el pentru tine poate fi doar pappi sau mami "este lovit de Taehyung" pentru că el este deja viitorul meu soț!

-Bine, sunt fericit și așa "zâmbește"

{Acasă}

Ce-i trei au ajuns acasă după o zi lungă. Mai aveau de umblat pentru viitoarea cameră a celui mic dar au lăsat asta pe mâine pentru a petrece timp împreună

Au mâncat, sau jucat, au făcut duș ca apoi toți trei să se pună în pat. Tae a citit o poveste pentru cel mic , ce la adormit imediat. Dar dormea cu un zâmbet mare pe chip

-Kook.. Mulțumesc! Mulțumesc pentru tot! Și abia aștept să spun da la altar.

JungKook zâmbește larg apoi îl sărută.

-Am uitat să îți spun, am rearanjat data nunți va fi luna viitoare. Bine dacă mai vrei..
-Normal că vreau! Dar Tan unde e?
-Este cu Yoongi și piticu , îl vor aduce mâine.

"Îl trage la pieptul său și Taehyung se lasă moale dar cel mic se ridică și se pune între ei"
-Noapte bună tati, noapte bună papii

Cei doi zâmbesc larg

-Nopate bună îngeraș
-Somn ușor mititelule!
-Noapte bună și ți-e daddy!
-Somn ușor și vise plăcute iubire!

Și așa au adormit pentru prima dată toți trei împreună.

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.
𝐏.𝐑.𝐎.𝐒.𝐓.𝐈.𝐓.𝐔.Ț.𝐈.𝐄 {𝗘𝗿𝗼𝘂𝗹 𝗺𝗲𝘂]✅Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum