Trecu o săptămână de când ce-i doi se evitau reciproc. Însă după fix o săptămână Tae sa trezit cu Jungkook la ușa sa, și bineînțeles că nu era singur ci cu amicul său Yoongi.
{Cioc, cioc}
–Jimin, te caută cineva.
–De unde știi că pe mine, ci nu pe tine?
–Hai Chim , du-te și deschide.
–Neh, vreau să mănânc. Mor de foame.
–AishOftează Tae apoi merge să deschidă ușa însă când o deschide și îl zărește pe Jungkook închide înapoi ușa imediat.
–Ya, cine era?
–Jungkook.. Și Yoongi
–Hă? Nu spuneai că te ignoră?
–Ba da.. Habar nu am ce caută aici.
–În fine, ai de gând să îi ți la ușă?Taehyung aprobă din cap –Nu fi copil.
Apoi Jimin deschide ușa însă Tae dispare. –Bună "se salută ce-i trei"
–Unde este Tae? "Întreabă Jungkook"
–Aici
"arată lângă el însă când își întoarse capu Taehyung nu era niciunde" De fapt nu este aici, a fugit boul, intrați!Băieții au intrat și l-au găsit și pe Tae.
Era pe canapea și se uita la un film cu un bol mare de popcorn în mână.
Jimin fuge repede lângă el
–Ya, bitch nu te uita la film fără mine.
–Abia începe "spune ca după să mănânce din popcorn"Taehyung și jimin se uitau la film și chiocoteau în timp ce Jungkook și Yoongi îi priveau deranjați.
–Ya, voi doi stați jos îmi stați pe creier.
"Le spune Jimin iar Tae râde scurt"–Asta devine enervant..
–Foarte.. Piticu stă prea aproape de TaeDupă film:
Jungkook tot căuta un moment bun pentru a vorbi singur cu Tae însă Tae era mereu cu jimin și mereu râdeau..
–AISH! "Țipă Jungkook ce era în spatele celor doi"
–De ce țipi? M-ai speriat"se întorc cu fața la e"
–Kook ești bine?
–Oh, acum mă vezi? Mă mir. Dacă ai de gând să flirtezi cu ăsta, măcar nu o face în fața mea! "Spune dur apoi pleacă"
–Kook stai! "Fuge după el dar vru să meargă și Jimin însă îl prinde Yoongi de braț" –De ajuns. Nu trebuie să te umfli cu ceva de mâncare?
"Spune Yoongi cu o privire rece "
–
–KOOK, STAI! AȘTEAPTĂ!
–Ce vrei Tae? Întoarce te la pitic.
–KOOK! "îl prinde de braț"
–Ce? Ce e? Până acum eram invizibil.
–Nu mai exagera.
–Exagerez? "Bufnește" cine chiocotea mereu cu piticu, hă? Nici măcar nu mai salutat.. În fine.
–Da pentru că tu mai ignorat o săptămână.. Și acum ce ai vrea? Să săr pe tine?–De parcă tu nu ai făcut la fel
–Da.. Dar eu făcut-o pentru că îmi era rușine și jenă.
–De ce? Hai Tae aia nu a fost nimic.
–Atunci de ce ai reacționat așa, atunci?Jungkook oftează –Pentru că mă intărisem și eu, și cred că eram și timid
–Oh..
–Tae tu ai sentimente pentru pitic? "Întreabă Jungkook brusc"
–Da
"Fața lui Jungkook se schimbă. Își plimba limba în gură agresiv" –Dar ca prieten, nimic mai mult pentru că..
–Pentru că ce?
–Pentru că inima mea este deja plină de tine Kook.. Cum pot avea sentimente pentru altcineva când inima mea tânjește după a ta? Hmm!?Jungkook nu spune nimic ci doar îl prinde de talie –Doar inima ta tânjește?
–Hă?
–Tae, știu că mi-ai zis să te aștept dar am nevoie de tine, îmi este dor de tine..Taehyung zâmbește apoi îl trage într-un sărut dulce
–Ce drăguț ești când ești gelos.
–Nu sunt gelos!
–E na,atunci voi merge înapoi la Jimin.
–YA KIM TAEHYUNG!"Strigă iar Tae începe să râdă"
–Gelosul meu "spune râzând"
Jungkook scoate limba însă Tae îl prinde de ea și îl mușcă ușor.
–AUUU! CANIVORULE!
CITEȘTI
𝐏.𝐑.𝐎.𝐒.𝐓.𝐈.𝐓.𝐔.Ț.𝐈.𝐄 {𝗘𝗿𝗼𝘂𝗹 𝗺𝗲𝘂]✅
FantasyKim Taehyung a fost vândut de tatăl său unui pește de 50 de ani ce obligă băieții tineri să se culce cu el dar și cu alți. însă ce se întâmplă atunci când un client de a lui Taehyung este de fapt fostu său iubit care este și fiul obsedatului? va reu...