-Hei "îi face cu mâna" Aici!
Taehyung zâmbește fals apoi se apropie de Jimin ce îl aștepta zâmbind.
-Bună, jimin!
-Salut Tae, vrei ceva de mâncat?-Nu mulțumesc, îmi poți spune ce idee ai? Curând se face 00:00 și-
-Și trebuie să fi acasă, nu?
-Mhm, deci îmi poți spune planul tău?
-Desigur. "îi dă o poșetă" aruncă o privire Tae. "Zâmbește, Tae ia geanta și se uită la ea și rămâne surprins"-Wow
-Îți place?
-Jimin, de unde ai făcut rost de toate astea?
-Eh secret. "Râde amuzat de reacția lui Tae, ce privea geanta cu gura căscată"
-Jimin, eu vorbeasc serios.În geantă se afla:-2 pașapoarte, telefeoane, haine noi plus alte lucruri.
-Știi, familia mea este foarte bogată. Și am putut face rost de ele foarte ușor dar.. Este o problemă..
-Mda.. Era prea frumos să fie adevărat.
-Să putem pleca.. Va trebui să te dai iubitu meu.Tae făcu ochii mari -Să fac ce?
-Să te dai iubitul meu, asta este singura soluție pentru a putea scăpa de ai mei.
-Și crezi că va funcționa asta? Și ai spus că știu de mine și ceea ce fac, nu crezi că va bătea la ochii?
-Ba da și asta este ideea. Ei au o idee tâmpită , vor ca eu să nu fiu în nici-o formă înconjurat de femei pentru că nu vor nepoți și vor ca eu să am o relație stabilă pentru ca ei să stea liniștiți,Și dacă știu că sunt cu tine vor fi liniștiți și vor vrea sa plecăm, pentru că așa va scăpa de mine, de ce crezi că m-au trimis la tine? M-au trimis la mulți dar nu a funcționat dar cu tine da.-Ce familie ciudată ai "atât spune Tae"
-Știu "râde Jimin" Te bagi? După ce vom termina cu ai mei, apoi fugim în londra acolo avem bani și casă pentru maxim un an apoi vedem noi.
-Ce spui tu sună bine însă eu? Eu sunt cumpărat și-
-Și ce? au un contract? Tae trezește-te! Nu ești un obiect! Ești un om de fapt un copil, hai să încercăm să scăpăm de ei.Ia o bucată de pâine de pe masă apoi o rupe în două, una i-o îndreaptă lui Tae.
-Te bagi? "Zâmbește"
-Nu știu dacă va funcționa dar mă bag...Acceptă planul și pâinea lui Jimin. Știa că este un plan nebunesc însă măcar încerca, și nu mai stătea ca un laș de fapt făcea asta pentru a nu se mai gândi la JungKook, voia să își preocupe mintea pentru a sta ocupată și a nu se mai gândi în alte părți..În special la un el.. Ce era bineînțeles Jeon JungKook.
A doua zi- Tae seara trecută nu a mers acasă și a rămas cu Jimin la un hotel
pentru ca dimineață să meargă direct la părinții lui Jimin. -Bună mamă!-Jimin ce cauți acasă? "Întreabă mama lui Jimin iar Tae își mări ochii. Nu trebuia să îl certe că nu a venit acasă o seară întreaga sau să fie îngrijiorată? "
-Nu am venit singur, el este Taehyung.
-Așa și?
-Este iubitu meu!
-CE? "Se apropie de Tae apoi îl analizează din cap până în picioare"
Tu chiar ești cu pămpălăul de Jimin?
-D.. Da
-Chiar așa? "Apăru și tatăl său"
-Da domnule! "Îl prinde de mână pe Jimin și îl apropie mai mult de el"
-Jimin chiar este adevărat?Jimin aprobă cu capul în jos dar este luat în brațe de tatăl său. -Yeyy!! Nu vom avea nepoți!! Nu ne vor mânca bani, așa fiule bravo.
-Eu ți-am spus că nimic nu este mai bine de cât o pulă "spuse mama sa"Taehyung voia atât de mult să își facă cruce, era mirat de părinții lui Jimin.
-Trebuie să plecați imediat însă Jimin în fiecare vineri trebuie să ne trimiți o poză sau un video în timp ce faceți sex
-Ce? "Întreabă Tae cu gura căscată"Jimin îl mângâie cu degetul mare iar Tae tăcu și doar se uita prin jur și nu vedea nici-o poză cu jimin în toată casa care apropo era imensă.
-Scumpo hai să pregătim mașina și bani. "Femeia zâmbește apoi amândoi părăsesc sufrageria" -JIMIN! "Strigă dar îi pune jimin mâna la gură" -Shh Tae, scuze, scuze că nu ți-am spus că-
-Că ce? Că părinții tăi sunt bolnavi la cap?
-Mhm.. De-aia vreau să scap "ultima parte o spune foarte ușor"-Eu îi voi ține ocupați tu du-te la prima ușă din stânga și doar fă ceea ce am vorbit aseară.
-Ești sigur?
-Da, doar du-te" îl împinge ușor "Taehyung oftează apoi pleacă însă după ce pleacă apar părinții lui Jimin.
-Unde este curva?
-Curvă? Tata este iubitu meu!
-Jimin ne crezi proști? De ce ai fi cu unu ca el? Este o curvă mică.
-Mhm din cauza la uni ca voiTatăl său se apropie de el și vrea să îl lovească însă casa se umplu brusc de polițai și mascați ce au început să caute dovezi și lucruri rele.
-CE DRACU SE ÎNTÂMPLĂ?
-Domnule am primit recent o plăcere, trebuie să ne asigurăm că totu este ok.
Tatăl său îl trage într-o parte
-Tu ai făcut asta?
-Eu? tată, mă rănești- apăru Tae și îl trase pe Jimin lângă el apoi jimin a apăsat pe un buton dintr-o telecomanda și pe ecranul televizorului începu să apară imagini cu droguri, arme și etc ce se aflau în casa familei Park.Polița începu să dărâme tot și să caute dovezi, Ce-i doi profită de asta și reușesc să fugă însă la ieșirea din casă dă de unu din bărbați ce se ocupa de Taehyung...
-Am.. Dat de belele.. "Spune Tae cu teamă"-Tae ai luat ce ți-am spus?
-Da.. Doar nu vrei să îl folosești? Și aici?
-Cam da..
-Ai înnebunit? Vom avea probleme .
-Atunci ce naiba vom face?Bărbatul se apropie de băieții și îl împinge pe Jimin de lângă Tae însă Tae vru să fugă dar este oprit de bărbat apoi îi dă câteva palme și mai voia să îi de-a una dar mâna îi este prinsă de un om mascat, era tot acoperit și în negru.
Bărbatul le face semn să fugă iar băieții nu mai stau pe ganduri și o i-au la fugă.Alerg până la marginea de drum unde îi aștepta mașina care îi va duce departe din locul ăsta ce le-a adus doar rău și probleme.
-Oare cine era omu mascat?
-Habar nu am cine e..dar oricum îi sunt recunăscător, Ne-a salvat.
-Mhm fără el.. Aish sper că vom avea noroc și în continuare avem nevoie de mult noroc. " Tae aprobă speriat"
CITEȘTI
𝐏.𝐑.𝐎.𝐒.𝐓.𝐈.𝐓.𝐔.Ț.𝐈.𝐄 {𝗘𝗿𝗼𝘂𝗹 𝗺𝗲𝘂]✅
ФэнтезиKim Taehyung a fost vândut de tatăl său unui pește de 50 de ani ce obligă băieții tineri să se culce cu el dar și cu alți. însă ce se întâmplă atunci când un client de a lui Taehyung este de fapt fostu său iubit care este și fiul obsedatului? va reu...