Haiiii, ben geldiiim. Huhhh özleştik yahuuu, ama size muazzam bir bölüm getirdim beraberimde. Ağğğ umarım bölümü seversiniz. Biraz kısa oldu, ama bir sonraki bölüme bir tık daha uzun yazmaya çabalayacağım.
Oy ve yorumlarınızı bekliyorum, yazım yanlışlarım varsa affoluna. Keyifli okumalar dilerim lokumlarım! Xx
**
"Ellerin kanıyor." dedi ve yanıma geldi. Dizleri üstüne çöktüğünde, "Kanasın... Lanet olsun git, defol git korumanı istemiyorum. Kolyeyi istemiyorum, öldür beni. Ölmek istiyorum!" diye haykırdım.
Kanayan ellerimi tutarak parmaklarımızı iç içe geçirdi ve tek bir dokunuşla benim hırçın tavırlarımın durağanlaşmasını sağladı.
Avcumu yakıp geçen sıcak tutuşu sayesinde kesilen ellerimden akan kanlar anında durdu. Ellerimdeki kan kalıntılarından geriye eser kalmadığında ellerimi bırakıp bu kez bana sıkıca sarıldığında hıçkırdım.
Sırtını yumruklasam bile, bu sadece saniyeler sürdü. Sarılışına karşılık verirken buldum kendimi. İhtiyacım vardı. Her şeyi bilmeye ihtiyacım olduğu gibi güvenli bir limana, güvenli kollara sığınmaya ihtiyacım vardı...
"Yalan söylüyorsun bana, anlatmayacaksın de-değil mi..." diye soludum kesik kesik, onun sıcak bedenini sıkıca sarmalarken.
Titrek sesim kulaklarımda çınlarken yavaşça geri çekildi ve tıpkı benim gibi yanıma oturup sırtını arkasına yasladı.
"O gördüğün kişi senin babandı, evet." Asla konuşmayacağını ve beni sakinleştirmek amacıyla oyaladığını düşündüğüm evrede sessizliğini bozduğunda ağzım şokla aralandı.
Başımı hızla ona doğru çevirip kollarından tutundum. "Ba-babam mı?"
Başını usulca beni onaylarcasına salladığında hıçkırarak ellerimle etrafımı sarmalayacak şekilde arkama geri yaslanıp gözlerimi yumdum.
"Baban şeytandı ve asla yapmaması gereken bir şeyi yaparak bir insan bedenine aşık olmuştu. Yani annene." dediğinde beynimde şimşekler çaktı.
Hızla ona doğru dönüp kollarından yeniden yakalayarak bedenini sarstım. "Annem aslında kaybolmadı, öldürüldü mü?"
Taehyung, başını önüne doğru eğerken gözleri zemine doğru düştü. Kırmızı dudaklarını sımsıkı birbirine kapattı.
"Anlat... Susma yalvarırım." diyerek hıçkırdığımda, kollarını kavrayan tutuşumdan sıyrılıp beni kendine çekerek kolunun altına alıp sarıldı.
"Baban karanlığın efendisi, şeytanların kralıydı. Bir insandan çocuğu olduğunu herkesten saklamıştı. Ta ki gerçekler bir gün açığa çıkana dek... Tanrı onu işlediği bu günahtan dolayı cezalandırdı."
"Baban Tanrı'ya olan itaatsizliğine rağmen bizi yönetmeye devam ettiği için şeytanlar aleminde isyan çıktı. Hepsi onun koltuğunu istiyordu, ben hariç. Amcan ise cehennemden uzaktı, fakat baban nedeniyle gerçekleri bildiği için seni annenden ayırmış ve seni yıllar önce saklamanın yolunu bulmuştu. Seni kurtarmıştı, ama anneni..."
"Kurtaramadı, annemi kurtaramadı. Öldürdüler. Onu öldürdüler... Neden neden! Sadece sevdiği için... Tanrım bu haksızlık!" diye haykırdım.
Taehyung saçlarımı sıvazladığında hıçkırdım. "Babanın elindeki görevi alınırken işkence çektirilmek üzere cehennem köpekleriyle dolu bir zindana kapatıldı ve bir daha ondan haber alamadık." diye devam ettiğinde başımı yasladığım göğsünden ayırarak gözyaşlarından önümü göremeyecek kadar bulanıklaşan gözlerimi kırpıştırarak ona baktım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
LORD OF DARKNESS • TAEKOOK ✓
Fiksi PenggemarGece hiç bu kadar karanlık olmamıştı. Tehlikenin görünmez kolları dört bir yandan Jungkook'un üzerine hücum ettiği zaman, çaresizliği dibine kadar yaşamak zorunda kalacaktı. ❝Ve gün gelecek gecenin karanlığı yeryüzüne çöktüğünde yardım eli uzatacak...