11 ₪

5.2K 762 235
                                    

Haiii ben geldiim! 

Artık LOD'a tamamen odaklandığım için daha sık bölüm geliyor, her gün bölüm atmaya çalışıyorum:') Bugünleride gördük ehehe. 

Yazım yanlışlarım varsa affoluna. Keyifli okumalar dilerim lokumlarım! Xx

+++++

"Onların seni bulmasını beklemek yerine onları kendimize çekip tek tek indireceğiz." dediğinde gözlerimi devirdim. "Sen cehennemin Kralısın, numaran çok. Kendi adına konuş, indireceksin."

"Damarlarında Bay Jeon'un kanı akıyor. Seninde güçlerin var, ama sadece aktif etmeyi öğrenmelisin küçük şeytan."

Tam üstümden kalkacağı sırada yakalarına yapışıp siyah gömleğine asılarak onu yeniden üstüme çekip göğüslerimizin birbirine temas etmesini sağladım. "Bir dakika. Benimde senin gibi güçlerimin olduğunu mu söylemeye çalışıyorsun sen şimdi?"

"Bingo, tam üstüne bastın. Bu zamana dek fark etmemiş olman, aslında güçlerin olmadığı anlamına gelmez. Onlar derin bir uykuya yatmış gibi düşün, onları uyandırmalısın."

"Nasıl yapacağım peki?" diye sorarken tek kaşım imayla havalandı. "Sana öğretirim, sana gösterebilirim. Ama bu beklediğimizden de fazla zaman alabilir, belki de çok daha kısa sürede başarırsın. Çünkü zihnini silerken beni bloke etmeyi başardın. Bunun için gücünü kullandığını düşünüyorum, şeytani güçlerin belki de o kadar derin uykuda değildir."

"Test edelim." dediğimde parmaklarımdan yakalayıp yakasındaki tutuşumdan sıyrılarak yatağın diğer tarafına, yanıma uzandı. Sırtını yatak başlığına yasladığında ben de oturur pozisyona geçip tıpkı onun gibi arkama yaslandım.

"Bir yerden başlayalım." dedi ve bakışları kapalı kapıma kaydı. Parmağını şıklatmasıyla kapı duvara çarpacak şekilde açıldı. "Şimdi, bu kapıyı kapatmaya odaklan ve bunu gerçekleştirmiş gibi düşünerek parmağını şıklat."

Gözlerimi kısıp söylediği gibi bakışlarımı kapıya odakladım ve kapının kapanmasını düşünerek parmağımı şıklattım. Kapı bir santim bile yerinden kıpırdamadığında küfrettim.

Taehyung kıkırdayarak, "Aktif değillermiş." diye homurdandığında ona dirsek attım. 

"Tamam, bir ruh emiciyle karşılaştığında onunla savaşabilmek için hazır hale gelene kadar çabalayacağız. Pes etmek yok, onlara ruhunu yem etmeyeceksin."

"Hıhım, en kötü ben ruhumu kaybedip sonsuza dek dünyadan silineceğim, sen de öleceksin. Tüm bu Lord havalarında ölünce sönecek tabii." dediğimde kaşlarını çattı. "Cehennem kralı olmak çocuk oyuncağı mı zannediyorsun sen? Onca kendini bilmez şeytanı dize getirmek, yönetmek, yönlendirmek, hükmetmek..."

Gözlerimi kısarak dudaklarımı şişirip ıslık çaldım. "Vay canına, havalısın tamam. Bir şeyi merak ediyorum, gidip ruhunu satmaları için anlaşmalarda imzalıyor musun insanlarla?"

Kısık bir sesle kıkırdarken omuzları hafifçe sarsıldı. Başını omzuna doğru eğip keskin bakışlarıyla doğruca gözlerime baktı. "Bunu yapan şeytanlar var, ama ben cehennemin kralı olduğumdan beri yapmıyordum. Bunu nereden biliyorsun Tanrı aşkına?"

"Dizi ve filmlerden." dediğimde ensesini sıvazladı. "Dizi ve filmlerde bizleri konu alıyorlar demek." 

"Günaydın Kim Taehyung, aç biraz televizyon izle. Gündem takip et." dedim dalgacı bir şekilde. "O zımbırtılara ayıracak vaktim yok."

Dudaklarımı büktüm. "Seninle film izlemek istesem bu beni reddedeceğin anlamına geliyor yani?" diye sorduğumda bakışları dudaklarıma düştü. Elini kaldırıp parmak uçlarıyla dudaklarıma çarptı.

LORD OF DARKNESS • TAEKOOK ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin