Leto odštartovala bday party a Honzek na tinderi, ale keďže Viki tinder nemala tak leto sa malo niesť naďalej v pokľudnom duchu.
Teda až na to, že druhý deň prázdnin sa naše hlavné hrdinky, Eva a Viki vybrali na výlet do Liptovského Mikuláša, keďže boli nadšené cestovateľky, no ich študentský budget im nedovoľoval nejaké veľké výstrelky tak bežne cestovali po slovenských mestách. No a toto leto padol los na Liptovský Mikuláš, Trenčín a Púchov.
No a v Liptovskom Mikuláši bolo v ten deň jedno veľmi trendy podujatie - autogramiáda Šimona a Fifiho a keďže naše hrdinky ich veľmi dobre poznali rozhodli sa ich ísť navštíviť a získať nejaký ten autogram. Viki konkrétne na jej bielu šiltovku, ktorú chcela potom vydražiť aby mohla ísť aj ďalej mimo hraníc Slovenska.
Vo vlaku na Liptov však nastali nečakané udalosti.
Prišiel Juraj Slafkovský.
Teda, čo? Nie, nie. Nič také sa nestalo, bohužial aj Viki, ktorá si Jura moc nešla by asi radšej odcenila jeho ako spoločnosť pána Honora. Nie toto nie je vtip, nový spolucestujúci Viki a Evi sa naozaj volal Honor, ako jediný na Slovensku. A celú cestu ich trápil jeho logickými úlohami, typu ako si pýta slepý nožnice alebo niečo o austrálskom bačovi a jeho ovciach, proste complete mess. Okrem týchto trendy úloh, dával čítať našim hrdinkám aj jeho veľmi zaujímavé texty piesní, ktoré vraj dosiahli aj americkú hitparádu. No a keď si mysleli, že už ujo Honor nemá, čo vytiahnuť z vrecka, tak vytiahol otázku čo je medzi nebom a zemou?,, Toto čo bolo?" spýtala sa Viki, keď vystúpili z vlaku.
,, Kámo, ako mu to mohlo vyjsť?" spýtala sa jej Eva.
,, To musela byť náhoda alebo nejaký trik," krútila hlavou Viki.Pán Honor im totiž dal písať čísla, ktorých súčet mal dopredu napísaný na papieri, alw ofc Eva s Viki nemali ani poňatia, čo tam mal on a on nemal mať poňatie, čo tam majú oni, ale well vyšlo mu to a naše hrdinky ostali v šoku.
Hneď to išli povedať Tine. Teda nahrať do vlogu, keďže Eva bola okrem iného aj vloggerka a influencerka (teda minimálne sa o to snažila). A ak sa pýtate, kde bola Tina tak tá dospávala ďalšiu párty a chystala sa na vylet do Žiliny. Nie, nie za frajerom, ale za jednou jej kamkou. A tak jej baby nahrali aspoň pár záberov z Liptova a storytime o ich spolucestujúcom.
No a keďže ako je dobrým zvykom ZSSK meškať, tak ani v tento deň nesklamali a ich vlak meškal pol hodinku. Babám v meškajúcom vlaku riadne vyhladlo a tak hneď po zástavke námestie nasledovala zastávka Billa. Jedlo zjedli na totálnych vandrákov pred miestnym kostolom, dali rýchly photoshoot a bežali za ich kamošmi na autogramiádu.
Po ceste ich skoro zrazilo auto, ktoré šoféroval Šimon. ,, Kámo ako mu mohli dať vodičák?" spýtala sa pobúrená Eva. Viki len pokrčila plecami, mala strach zo zrazenia autom, keďže sa jej to už raz prihodilo. ,, Ja mu tak vynadám," zastrájala sa Eva. Keď však prišli pred zimný štadión odvaha ju prešla a začala protestovať, že dnu triezva nejde. Tak išli na dve kolečká na prechádzku okolo zimáku, aby sa Eva upokojila a nabrala späť odvahu.
Nakoniec sa dostali do krátkeho zástupu, ktorý čakal na podpis.
V: ,, Dám im aj tú šiltovku?"
E: ,, Ofccc, veď načo si ju inak brala?"
V: ,, Na hlavu, žeby?"
E: ,, Dáva, veď na hlave máš klobúk!"
Viki sa zamračila, keď si uvedomila, že Eva má pravdu, no to už prišiel rad na ne.E: ,, Ahojte!"
V: ,, Hii, nepodpísali by ste mi pls šiltovku."
Filip asi unavený z podpisovania kartičiek sa potešil, keď zbadal vo Vikinej ruke šiltovku.
F: ,, Omgg, jasné že ti ju podpíšem, veľmi rád. " venoval Viki jeden úsmev. Šimon, ktorý sedel po jeho pravici iba prevrátil očami a zobral šiltovku z Vikinej ruky, aby ju podpísal.
Š: ,, Nech sa páči."
podal jej späť šiltovku. Viki si ju zobrala a poďakovala, medzitým si Eva zobrala podpisové kartičky a keďže sa to za nimi hemžilo malými deťmi tak sa vybrala na odchod. Viki ešte rýchlo poďakovala za šiltovku. A išla za Evou. Ako odchádzala ešte sa rýchlo otočila a všimla si, že Filip sa za ňou otočil a hľadí na ňu.
,, Wtfff, prečo sa na mňa pozerá?" pýtala sa Viki sama seba v duchu a zakývala mu šiltovkou.E: ,, Kaaaaamooo, on je tak hot."
V: ,, Šimon či jeho brat?"
E: ,, Haha, jasné, že Šimon. Inak čo ti to tam tak dlho trvalo, si ich tam balila?"
V: ,, Jasné, jasné už len ja. Veď sa na mňa pozri ako vyzerám."
Eva iba prevrátila očami.Vec, čo by ste mali o Viki asi vedieť je, že bola iba nováčikom v selflove a so svojím výzorom mala celý život problém, nikdy si nepripadala dosť pekná, štíhla a ani dosť dobrá. Strašne sa podceňovala, mala na seba vysoké nároky a ľuďom okolo to išlo už na nervy, vrátane Evi ale aj Viki samej. Viki okrem iného vždy Evu, považovala za tu hottie z nich dvoch, čiže predstava, že ona niekoho balí jej absolútne nedávala zmysel. Okrem toho Viki si moc nešla veci ako emócie (teda okrem hejtenie samej seba v tom bola Master). Všetko podľa nej zbytočne komplikovali a bolo lepšie žiť bez nich. Ouu a ešte neznášala romantiku a robí všetko na poslednú chvíľu a je mess proste.
Eva na druhej strane bola veľmi organizovaný a veľmi emotívny človek, ktorý ale mal problém s vyjadrením svojich emócií svetu. Narozdiel od Viki si Eva poplakala aj pri filmoch či seriáloch, keď zomrela jej obľúbená postava, či nastalo nejaké romantické vyznanie lásky. Eva podobne ako Viki mala nejaké nevyriešené problémy so svojim vzhľadom, ale keďže jej heslo bolo Fake it till u make it, nedávala ich najavo a snažila sa vždy vyzerať dobre, že má život po kope a že je sebavedomá, najviac hot žena v miestnosti. Eva si išla okrem iného healthy lifestyle, instagram a snažila sa byť that girl. ( a kinda chcela frajera).
No a keď tu už je reč o našej trendy trojke, tak tretia bola Tina. Tina bola totálna fangirl všetkého možného hokeja, F1, 5Sos, Peaky Blinders, Machine Gun Kellyho a ďalších trilión vecí a spevákov. Pravidelne chodila na koncerty a rôzne podujatia aby sa jej podarilo stretnúť jej fav ľudí. Okrem iného pravidelne chodila s kamošmi na parties.. Jej emócie sú tiež prežívané skôr v jej vnútri a nedáva ich moc na javo, teda minimálne sa o to snaží. Tina je totálny chaos a nesnaží sa to zakryť. Nikdy nič nestíha, mení plány na poslednú chvíľu, a proste nejaká organizácia leftla chat. (Tina ma ale jednu trendy výhodu, pri väčšine hokejistov ako zístíme v priebehu, je blondína). A Tina má tiež jej životné motto - Žijeme len raz a nakonci dňa budeme ľutovať, čo sme nespravili a nie čo sme spravili. Toto životné motto ju neraz priviedlo do zapeklitých situácii.
Ak sa pýtate na Vikine životné motto, tak to nie je, Viki sa snaží žiť život najlepšie ako vie a vyhrať jej vnútorný boj. A prežiť každý deň, čo najlepšie a užiť si ho.
V: ,, Shit, kámo už viem prečo sa na mňa Filip tak pozeral."
E: ,, počkať čo?"
V: ,, veď mi nestihol podpísať tú šiltovku a ja som mu ňou ešte zamávala."