nakoniec

120 7 13
                                    

Juro teda odviezol Šimona do Popradu, kde mal auto a potom ako správny gentleman odviezol Viki k Filipovi domov.

V: ,, Počuj nedáme Evu a Šimona dokopy, teda nie dokopy, ale nedostaneme ich na nejaké rande aby boli sami alebo tak?"
J: ,, veď sú už dospelí ľudia ale..."
V: ,, ale správajú sa ako malé deti."
V: * v hlave* ,, niežeby sme my nerobili to isté."
J: * v hlave* ,, my sa tiež správame ako deti."
J: ,, chcel som povedať, že ale som za, predtým ako si mi do toho skočila."
J: * v hlave* ,, možno byť kamaráti bude predsa len cesta."

A tak Viki a Juro začali vymyšľáť ako dostanú Evu a Šimona spolu von. Teda Vikin prvý nápad bol, že stačilo by ak by Šimon odpísal, ale Juro ju zrušil, že to je ten najviac lame nápad ever. No bohužial alebo našťastie, než niečo vymysleli prišli k Mešárovcom. Pri bráne ich čakal vysmiaty Filip.

F: ,, čautee, Šimona máte kde?"
J: ,, išiel za nami."
V: ,, ako sa majú baby?"
F: ,, vieš čo pohodička, ale sú trochu rozbité."
V: ,, hmm, nie sú jediné."
F: ,, omg, čo ste včera robili?"
J: ,, nič, teda Viki sa hrala na opatrovateľku Šimonovi predtým ako som po nich prišiel a potom sme išli spať."
F: ,, hmm, čakal som niečo viac spicy."
J: * v hlave* ,,aj ja."
V: * v hlave* ,, niekde v hĺbke aj ja, ale je to divné!"
F: ,, no každopádne poďte dnu!"

Vnútri to popravde jemne zapáchalo a tak Viki a Juro začali otvárať okná a vetrať.

E: ,, šibe vám veď zamrznem?!"
T: ,, smrádeček ale teplúčko, vám nič nevraví?"
E: * v hlave* ,,čo tu vlastne robí juro nemala byť Viki so Šimonom?"
S: *veľmi sarkasticky* ,, diki, mami a oci."
J: ,, nemáš začo, krpec!" povedal Juro podobným tónom hlasu ako Servác.
Eva medzitým začala drkotať zubami, lebo jej fakt bola zimka a Majco ju teda objal, no a presne v tom momente do miestnosti vstúpil Šimon.

Š: * v hlave* ,, wauu, pecka správny čas."

No ale Šimon napriek tomu, že prevrátil očami, čo pravdepodobne videl len Juro, Viki a Filip, strúhal formu a tváril sa, že ho Eva nezaujíma.
Eva, keď uvidela Šimona jemne strnula odtiahla sa od Majca. To si všimla pre zmenu Tina a teda aj Majco, ten sa tváril zranene. Tina, ktorá bola stále tím Šimi sa len usmiala a v duchu sa modlila, nech Eva skončí s ním.

T: * v hlave* ,, i mean aj s Majcom sú zlatí, ale proste ja neviem podľa mňa ona a Šimon su meant tu be."

F: ,, dobre, čo so začatým dňom?"
T: ,, no ja musím ísť do Žiliny za takou jednou kamoškou a potom ideme ku mne, ale potrebujem tam dnes ísť a baby asi pôjdu domov tipujem."
E: * v hlave* ,, no domov sa mi zrovna ísť nechce."
E: ,, asi hej, veď Maroš a Servác aj tak budú musieť ísť trénovať na ms20 a vy máte určite tiež nejaký program."
Š: * v hlave* ,, nechce ostať s Majcom??."
M: * v hlave* ,, hmm, Eva so mnou nechcela ostať ani chvíľu aby ma lepšie spoznala?"
A: ,, ja idem do Bratislavy tak vás odprevadím."
F: * v hlave* ,, čo ide robiť Adam do Bratislavy pls?"
V: ,, akože kľudne poď, ale Tina vystupuje v Žiline, ja Trenčíne, takže vlastne odprevadíš úplne iba Evu. "
E: * v hlave* ,, čo ide robiť do Trenčína?"
J: * v hlave* ,, Trenčíin?"
A: ,, nevedel som, že si z Trenčína."
V: ,, no nie som, ale sesternica tam bude mať svadbu a som družička a musím si tam zbehnút po šaty."
A: ,, ouu jasneee, chápem tak asi pôjdem s tebou a vieš zhodnotím, či sú trendy."
V: ,, bestie diki za ochotu, ale tvoj názor nikoho nezaujíma."
A: ,, auuu!"
V: ,, a okrem toho nemôžeš nechať Evu ísť samu, to by nebolo gentlemanské."

V tom sa ozval Šimon.
Š: ,, Ja Evu odveziem."
Všetci naňho pozerali, Viki s Jurom iba zažmurkala očami.
E: ,, nemusíš ma nikam voziť, vlaky chodia!"
Š: ,, ja idem na futbal, mám to za jedno."
E: * v hlave* ,,aha."
A: * v hlave* ,, mňa akože neodvezie?"
Š: ,, teda akože zobral by som všetkých, ale ešte idem do Liptovského a Viki s Tinou nemajú čas a Adam ich určite nenechá ísť samé."
A: * v hlave* ,, bolo by hlúpe keby poviem áno?"
E: * v hlave* ,, o čo tomu človeku ide?"
Š: * v hlave* ,, nech povie áno, fakt s ňou potrebujem byť sám."
E: ,, no ak to babám nebude vadiť, tak asi dám preferenciu autu."
V, T: ,, Nie."

Keďže obe boli tím Šimi a Viki vymýšľala aj plán ako ich dať dokopy, nikto neprotestoval teda, no Adam sa netváril dvakrát happy. Keďže takto z neho baby určite vytiahnu, že sa prihlásil do Nákupných maniačiek.

Nakoniec teda chalani a Eva odprevadili Viki, Tinu a Adama na vlak z Popradu. Filip a Juraj išli so Servácom a Marošom na tréning. No a Eva išla v jednom aute so Šimonom a premýšľala prečo s tým súhlasila, ale bola rada, že sú konečne spolu a sami.

hokejista z tinderu Where stories live. Discover now