ráno
Viki sa zobudila na pohyb. S jej hrôzou zistila, že spala na gauči na hotelovej recepcii opretá o honzekove rameno.
V: * v hlave* ,, pls nech je toto len nejaký zlý sen."
Hneď po otvorení instagramu, však pochopila, že toto nebol len zlý sen, ale trpká realita. Na Jej story bola naozaj gratulaćia Jurajovi a aj Šimonovi. A jurajove meno svietilo aj v jej dms.
V: ,, čo to robila so svojim životom?" vzdychla si, načo sa Honzek prebral a veľavýznamne sa na ňu usmial.
H: ,, Do riti ja dnes odchádzam a zabudol som sa pobaliť!"
V: ,, Počkať, čo?"
H: ,, Bestie, rád by som bol v tvojej prítomnosti o niečo dlhšie, ale fakt sa musím ísť pobaliť."
V: ,, Neee, jasné jasné veď meškáš na draft. Chápem musíš sa ponáhľať." prehodila viki sarkasticky.
H: ,, Aj juro by iste odcenil," uškrnul sa Honzek.
V: ,, Juro má frajerku, ak si si nevšimol."
H: ,, hej a teba stalkuje piaty mesiac v kuse. Inak keď sme už pri tých frajerkách myslíš, že mám u Evy ešte šancu?"
Viki vybuchla do smiechu: ,, Pls že túto otázku nemyslíš vážne?"
H: ,, haha!"
V: ,, možno keby máš tých 20 ako na Tinderi, tak by sme o tom hypoteticky mohli uvažovať, ale no ja ti neviem."
Keď honzek počul slovo tinder, tak mu zmizol jeho úškrn z tváre.
H: ,, ty máš tinder?"
V: ,, vyzerám, že zúfalo niekoho potrebujem?"
H: ,,akože nie, ale trocha sexu nikomu nezaškodí."
V: ,, Kámo ty si taký idiot, že to svet nevidel. "
Viki bola done s Honzekom, keďže sa po jednej noci tváril akoby boli totálny besties a on jej mal, čo kecať do života.
H: ,, Mala by si to skúsiť! A inak aj keď si prehrala, keď budem najbližšie organizovať housku si aj s evou a tinou srdečne vítaná."
V: ,, Omgg tak pecka!"
Viki sa potom pobrala na raňajky, keďže kvôli draftu nestihla ranný beh, tak v hlave si plánovala koľko dnes zapláva.Pri raňajkách Viki ako obyčajne bola na mobile za čo si vyslúžila patričný hejt od jej mamy.
honzek hate club - group chat
Eva: Šimon si stále nekukol moju story a ani Juro
Tina: oni toho majú veľa teraz, neboj určo si ešte kuknú
Viki: 😢😢😢😢
Tina: inak tvoju si tvoj stalker pozrel?Viki rýchlo otvorila instagram aby to checkla a skoro jej zabehlo.
Viki: *fotka*
Tina: OMGGG, NEROB ON TI TO LAJKOL
Eva: no jasné príde Viktória a Juro si hneď pozrie
Eva: a po novom už aj lajkne
Tina: čo ti dáva kámo , ale toto je od toho hlasovania v ankety najviac interakcie čo prejavil
Tina: ale mohol by rovno ten debil odpísať
Eva: inak to už by konečne mohol
Viki: to by sme po ňom chceli asi veľaZvyšok Vikinej dovolenky sa niesol v pokľudnom duchu spoznávania ostrova a miestnych ľudí, ktorých si Viki zamilovala a rozhodla sa, že až bude strašia pôjde sem aspoň na mesiac žiť.
Medzitým Eva makala za pultom a zarábala na nové oblečenie, kabelku, výlet do Trenčína a dovolenku na Krétu, kde mala ísť na konci leta s mamou.
No a Tina tiež zarábala ako sprievodkyňa na Ľubovnianskom hrade a proste okrem iného si totálne užívala atmosféru východného Slovenska. Pomedzi to ešte plánovala výlet s Viki do Košíc, na ktorom boli dohodnuté už od mája a výlet s kamoškami do Francúzska.
Viki ešte na dovolenke rýchlo naháňala brigádu, keďže podobne ako aj jej kamošky aj ona bola broke a potrebovala peniaze, lebo keď chcela precestovať svet niekto to zafinancovať musel.