Všetci to poznáme každej rozprávke je raz koniec, no a podobne je to aj s letom a letnými dobrodružstvami našich hrdinov a hrdiniek.
Teda každého dobrodružstvo pokračovalo, ale individuálne.Evine a Marošove rande dopadlo na výbornú a tak si Eva splnila jej kanadský sen, keď ju Majco zavolal aj na MS20 v Kanade. Po MS, ktoré nedopadli asi podľa nikoho predstáv. Si Eva splnila aj jej grécky sen, keďže si túto dovolenku, ale plánovala ešte na jar a nerátala s Marošom tak sa k nej nepridal, ale mali aspoň nácvik na distance, ktorý ich čakal cez rok. Majco ako hráč Zvolena mal stále nejaký ten tréning, do toho vysokú školu a Eva sa chystala maturovať. Počas roka sa ich stretnutia obmedzili hlavne na víkendy, prázdniny a dni kedy Zvolen hrával v Bratislave. Pre oboch tak boli spoločné chvíle vzácnejšie a vážili si ich ešte viac. Eva bola Marošovým najväčším fanúšikom a Maroš Eviným, keď vydala jej dve knihy Close Friends a Čo sa stane v Poprade ostane v Poprade.
Šimon odišiel do New Jersey, aby si splnil jeho detský sen ako hráč najlepšej svetovej hokejovej ligy. Odišiel tam s Tinderom, no a keďže bol pán hokejista o ženské publikum starosť nemal, aj keď si dal sám sebe záväzok, že teraz je prvoradý hokej a nie vzťahy. A tak makal, trénoval a zlepšoval sa.
Tina sa dala dokopy s Adamom, ale veľmi rýchlo zistili, že sa k sebe nehodia a lepšie im to spolu funguje ako kamarátom, a keďže ani Tine nebola fashion tak celkom ukradnutá a vo svojom vnútri bola influencerka, tak si s Adamovou podporou založila svoj yt channel, kde sem tam aj on prišiel dať nejaký ten módny tip, keďže ho už ľudia poznali z Nákupných maniačiek. Tine sa darilo a mala úspech, dokonca sa jej znova ozval aj Popel. Pozval ju na drink a párty a spomínali ako vtedy v Košiciach ju bral k nemu domov. Popel ju okrem iného zoznámil s najväčšou icon tiktoku a filozofom v jednom Majom Moškom, ktorý bol okrem iného Tinin bývalý crush, ale Tinu už vtedy Majo nezaujímal, keďže bola šťastne vo vzťahu s Filipom.
Filip ešte pred odchodom do zámoria zistil, najmä vďaka Tinenej babke, že ich rodiny sa poznajú a na jednej rodinnej zešlosti sa spolu začali náruživo baviť o F1 a hudbe, že sú si veľmi podobní. Tina sa Fifimu zdôverila s nepodareným týždňovým vzťahom s Adamom a o tom, že chce založiť yt channel. Z Filipa sa stal je fan n.1. Aj po jeho odchode boli stále v kontakte a písali a volali si každý deň. A hoci Filip nechcel vzťah rozhodol sa pozvať Tinu k nemu do Kanady. No a tam sa dali dokopy, lebo zrazu všetko dávalo perfektný zmysel.
Servác jeho leto po MS20, ukončil relaxačne odišiel na dovolenku a po nej sa plný nových síl vrátil do svojho klubu v Kanade. Ešte počas roka sa mu splnil sen, keď s ním Minnesota nakoniec uzavrela nováčikovský kontrakt.
Adam sa po jeho vzťahu-nevzťahu s Tinou rozhodol, že sa po jeho sezóne-nesezóne bude plne venovať hokeju a raz si zahrala NHL, a ako jeho bokovka budú Fashion tips na kanáli Queen Kiki.
Samo Honzek, skončil v Kanade. Pôvodne tam mal ísť hrávať hokej, ale keďže on bol veľká párty girl, tak tam skôr chodil po houskách, na svoj fakový vek na tinderi si hľadal hoeskya proste si užíval život vo svojich Nike papučkách , až dokým nedostal ultimátum od trénera, ktorému sa jeho výkony nepozádavali. A tak sa Samo zmenil, teda nie úplne, ale naučil sa variť, prať a dokonca ja žehliť, keďže už nebýval s mamkou bolo na čase.
Viki koniec leta prežila na Liptove, chodila po túrach, behala po kopcoch a užívala si život. Správy o Jurajovi sa rozhodla ignorovať a dostať sa späť do jej "who needs a man?" moodu.
Šimon a Eva sa ich raz skúsili dať dokopy, ale keď videli Viki a Jura pri sebe rozhodli sa, že to nechajú na nich samých.
Juraj sa medzitým začal riešiť s inou babou, lebo niekde v hĺbke duše tajne dúfal, že tak prinúti Viki žiarliť, keď ale zistil, že tadiaľ cesta nevedie rozhodol sa, že si dá od žien pauzu. Šimi a Eva mu síce prízvukovali, že Viki s jej aquarius venus potrebuje najprv aby boli aspoň 6 mesiacov iba kamoši, ale Juro nebol zeovna trpezlivý typ, takže v ich prípade sa nekonala žiadna veľká lovestory. On hrával hokej v Montreále a Viki pracovala a učila sa, začala dokonca znova kresliť a plniť si sen o vlastnej výstave.Obaja žili svoje diametrálne odlišné životy v iných svetoch, ale obaja na seba mysleli a napokon si znova začali písať.Všetci naši hrdinovia a hrdinky sa dohodli, že ďalšie leto zopakujú nejaké sleepovers, partys a vyĺety. No a na jednej z týchto sleepovers počas hrania fľaše sa Viki s Jurom ocitli sami v izbe na 5 minút v izbe, no tam si dali svoj prvý spoločný bozk v živote, ktorý nebol až taký zlý. Potom večer keď ostatní išli spať sa zopakoval a well ráno bol tak trochu nový friends to lovers couple na svete.
A odvtedy všetci žijú šťastne.....