cesty druhej triedy

89 6 11
                                    

Medzitým, čo sa Viki snažila vybaviť odvoz sa Tina, Adam a Filip tlačili v Jednom taxíku a Servác, Majco a Eva v druhom.
V taxíkoch panovali rôzne nalady, teda konkrétne dve. V jednom sa spalo to bol taxík Majca a Evy. Teda Eva si spokojne odfukovla na Majcovom ramene, čož asi bolo aj dobre, lebo minimálne jej nebolo zle ako Filipovi v druhom taxíku. Teda akože ak jej aj bolo zle tak sa nedovracala ako Filip. Servácovi ako skúsenému vychodniarovi vskutku nebolo zle aj keď bol dosť mimo a prvých 5 minule si vyspevoval no potom sa pridal k spiacej Eve a driemajúcemu Majcovi.

No a v druhom taxíku sa viezol grcajúci Filip, z ktorého ujo taxikár nebol zrovna happy, ale na Filipove šťastie taxikár bol jeho fanúšik a tak mu to odpustil pod podmienkou, že sa trafí do sáčiku a tak sa Filip snažil. No a ak sa pýtate čo bolo s Adamom a Tinou, tak tí si najprv vyspevovali a potom prešli do debaty o jesenných fashion trendoch. A Adam začal dávať Tine módne rady.

Cesta im ubehla rýchlo a po príchode do Filipovi domu, ktorý našťastie nemal doma všetkých súrodencov, inak by sa nezmestili, im Filip ukázal kde kto bude spať. Keďže neboli doma ani Filipovi rodičia Majco s Evou vyhrali manželskú posteľ. Servác išiel do izby jedného Filipovi brata, Filip do svojej a Tina s Adamom mohli ísť buď spolu na gauč na jendu jednolôžkovú posteľ alebo každý sám. Keďže Tina mala po krk nocí, z ktorých si nič nepamätá - teda tej jednej Košickej a nevedela čo sama vlastne chce rozhodla sa pre možnosť, že budú spať oddelene. Adam napočudovanie súhlasil.

Nakoniec sa všetci nejako dohodli a pobrali sa spať.

S: * v hlave* ,, Majco to vyhral, tiež by som si k niekomu teraz ľahol."
Servác hútal, ešte dlho do noci o tom, či by si nemal nájsť frajerku a o tom, či si niekedy zahrá v Nhlke. Nakoniec ho jeho myšlienky uspali.

Adam premýšľal, čo bude ďalej s ním a Tinou úprimne dúfal, že to bude pokračovať.

Tina bola zmätená z toho, čo sama chce. Na jednu stranu mala stále crush na Fehyho, alw potom tu bol aj Majo aj Adam, ktorí boli tí reálni. V hlave si začala vravieť plusy a mínusy ku každému. Až z toho porovnávania zaspala.

Eva len pokračovala v spánku z auta, teda aby sme boli presní Majco ju z taxíka preniesol do postele a Eva sa len pomrvila, povedala Majcovi nech ostane pri nej a spinkala ďalej.
Majco si ešte rýchlo skočil umyť zuby, lebo bol nejaký nabudený a potom si ľahol k Eve a objal ju. Eva sa na chvíľu prebrala a pritúlila sa viac k Majcovi. Takto v objatí spolu zaspali.

Filip, keď si ľahol si spomenul na Šimona, ktorý bol done s Majcom a Evou a Viki, ktorú s ním nechali samú v bare. Rýchlo napísal Šimonovi, či je ok a nech sa ozve a Viki, nech mu napíše keď príde k Šimonovi, lebo sa o ňu bojí.

f.mesar: ahoj, prepáč ze sme ta nechali so Šimonom samú, ale potrebovali sme už odísť a on sa ponúkol, že ťa hodí ráno potom ku mne. Inak ako sa má? A potom napíš keď prídete, či ste ok.
viki: well, no zmena plánu nie som u Šimona
f.mesar: počkať čo??

hokejista z tinderu Where stories live. Discover now