🥵kamoš

144 5 6
                                    

Adam si oddýchol, keď Viki v Trenčíne vystúpila z vlaku, znamenalo to, že už bude mať pokoj od jej otravných otázok o Nakúpných maniačkach. Tina zaspala Adamovi na pleci ešte pred Žilinou, takže od jej narážiek mal už hodnú chvíľu pokoj. Po Vikinom vystúpení z vlaku začal premýšľať nad životom, o tom kde sa vidí v budúcnosti a ako to vidí zo vzťahom medzi ním a Tinou.

Adam dumal a dumal, no nevydumal nič. Kúsok pred Trnavou zobudil Tinu, lebo bolo na čase vystúpiť. Objal ju na rozlúčku.
A: ,, veľa šťastia v živote."
Usmial sa na ňu.
T: ,, čo tak tragicky vravíš, určite sa ešte niekde uvidíme a okrem iného mal by si ísť s nami niekedy nakupovať."
A: ,, akože ako nejaký váš teplý kamoš?"
T: ,, aaano presne to som mala na mysli!"
A: ,, okej tak Deal!"
T: ,, Deal!"

Tina po vystúpení poslednýkrát zamávala Adamovi a stratila sa v chaose stanice. Adam pokračoval vo svojej ceste do Bratislavy, bol rád, že Tina naňho nijako nezanevrela a že sľúbila, že ostanú v kontakte. Síce mal na začiatku, keď ju zbadal iné plány a chcel s ňou minimálne spať v jednej posteli, no nakoniec po jej odmietnutí a tejto ceste sa rozhodol, že veci nebude hrotiť a nechá tomu voľný priebeh.
No a potom už iba premýšlaľ akú tému dostane v Nakúpných maniačkach.

Viki medzičasom v Trenčíne nešla tak úplne za jej sesternicou, čo sa mala vydávať...
Well, ešte v Košiciach keď bola u Jura jej napísal Honzek, no a ona si s ním potrebovala ísť vybaviť určité veci. Teda konkrétne doriešiť tú hlúpu stávku z dovolenky.

Honzo ju už čakal v Paddocku s veľkým úsmevom na tvári.
SH: ,, tak čo ty a juro? Zbalila si ho?"
V: ,, well, nie."
SH: ,, fiiha, ale veď sme sa stavili..."
V: ,, hmm, hej ale zabudol si povedať pár vecí... a okrem toho še zistili, že by to fakt nemalo zmysel akože ja a on ..."
SH: ,, tebe sa páči!" zhýkol Samo.
V: ,, Wtff,  nie!"
SH: ,, pozri ja ťa nepoznám, ale v Grécku si každého muža vraždila pohľadom, keď ťa čo i len pozval na drink. A jeho si si pustila k telu, nevrav mi, že za tým nič nie je. "
V: ,, Nie, nie je a prestaň! Inak nemáš byť náhodou v Poprade?"
SH: ,, vieš čo až zajtra ráno idem."

Viki s Honzom potom ešte kecali chvíľu a napokon sa Viki pobrala naozaj už za svojou sesternicou. A po ceste premýšľala nad Honzovými slovami....
V: ,, sakra prečo som si ho pustila tak k telu?"

hokejista z tinderu Where stories live. Discover now