Viki teda prezradila tajomstvo, že sem prišli po podpisy, začo si mimochodom vyslúžila dávku smrtiacich pohľadov od jej kamošiek. Ale Viki ich našťastie ustála a tak náš príbeh pokračoval v šatni našich mládencov.
Keď ich tam naše mladé talenty priviedli, Adamovi a Filipovi zaiskrili oči a Šimon ostal stáť s ústami dokorán.
Šimon : * v hlave* ,, no way to je zase ona."
tým ona myslel Evu, ktorá s ním držala pravidelný streak - 1 stretko za mesiac.Viki: ,, ehmm nejako dlho zívaš alebo si zabudol ako sa zatvárajú ústa?"
Eva: * v hlave* ,, pamätá si ma? Tešil sa, že som mu dala pokoj a je done, že ma znova vidí? Haloo prečo neuzavrie ústa?"
Všetci chalani vybuchli do smiechu, teda okrem Šimona a Evy. Viki dnes už tretí šlovek zabíjal pohľadom, hej hádate správne, Šimon. A Eva nechápala či to nad ňou mal otvorené ústa a čo má za problém.
Dalibor: ,, No chalani toto sú baby, ktoré sa nestihli dostať na vašu autogramiádu, ale sú kamošky tuto Anet."
Adam, Filip a Servác túto nečakanú návštevu niesli asi najlepšie, s babami sa zvítali, Fifi ich dokonca až išiel objať. No, ale nakoniec objal len Tinu s Viki, ktorá sa veľmi rýchlo odtiahla, Eva sa objatiu vyhla úplne.
Adam Žlnka: * v hlave* ,, to neni tá holka z tinderu?"
Filip: * v hlave* ,, omggg o tých dvoch nám vravel Juro a Popel, kto je tá tretia a odkial ju poznám?"Fifi zabudol, že Viki s Evou už predtým stretol na autográmiade v Liptovskom Mikuláši, kde Viki nestihol podpísať šiltovku.
Filip: ,, no takže ako vám môžeme pomôcť?"
Eva: ,, noo ja som xhcela, či by si mi nepodpísal tričko?"
Filip: ,, Omgg jasné dávaj sem. "
F: * v hlave* ,, konečne niečo iné ako tie podpisové kartičky."
V: ,, len pozor aby mu ho Šimon neuchmatol."
Prehodila Viki plne sarkasticky a vtom si Filip spomenul, kde predtým videl Evu, teda spomenul si aj na Viki, ale tú poznal aj z Jurovho rozprávania len si mevedel spojiť tváre.F: ,, máš tu šiltovku tu?"
V: ,, jasné nebodaj mi ju konečne podpíšeš?"
F: ,, keby mi ju vtedy tuto kolega nevyfúkne už je dávno podpísaná a rande by nebolo s Jurajom ale so mnou."
Filip sprisahanecky žmurkol na Viki, no tá ostala v šoku.
V: *v hlave* ,, o akom rande sakra hovorí??"
V: ,, ja som s jurom nebola na rande, ale hej podpis od takej icon ako ty odcením."Medzičasom odišli niektorí chlapci, že si idú zakorčuľovať. S našimi hrdinkami ostali teda už len draftovaný chlapci, teda okrem Adama Sýkoru, ktorý po tom ako podpísal Tine nejaké random tričko, čo práve našla odišiel za frajerkou. Z hokejistov tu potom okrem draftovaných junákov (mínus Adam a Juro) ostal len Maroš, ktorý si od začiatku premeriaval Evu skúmavým pohľadom.
Keď všetci chalani popodpisovali veci našim hrdinkám, prišla rada na fotku jednu skupinovú navrhla to Tina, ktorej bolo blbé sa fotiť každý zvlášť, keďže ona chcela fotku so všetkými.
Eva ju za to v duchu preklínala, keďže chcela sólo fotku so Šimonom a takto jej ju bolo blbé žobrať.
Keď vznikla táto fotka, fotená samospúšťou bolo ma čase rozpustiť partičku a pobrať sa každý svojou cestou. Lenže, ...Lenže to by tu nemohol byť Filip, ktorý zavolal Viki von.
F: * v hlave* ,, aspoň v niečom teda predbehnem Jura."
V: * v hlave* ,, načo ma pls volá von?"
Adam Žlnka: * v hlave* ,, om volá von tú babu z môjho tinderu?"
Š: * v hlave* ,, vie že jura nepredbehne lebo spolu už boli vonku? Len to nebolo rande, však?"
E: * v hlave* ,, prečo mňa niekto nezavolá von?"
T: * v hlave* ,, omggg ??! Aj ja chcem!"F: ,, pozri Šimon a tvoje kamošky sa určite radi pripoja, však?"
Šimon zadumane prikývol.
Š: * v hlave* ,, akože tá Eva je celkom pekná, ale čo to toho Filipa napáda ?"
Majco: * v hlave* ,, haloo celý večer chcem Evin instagram a minútku osamote, prečo nikto nevolá mňa?? Lde je spravodlivosť?"
V: * v hlave* ,, teraz sa tomu nevyhnem."
V: ,, akože nebudeme mať potom moc, kde spať."
F: ,, nebojte to poriešime, teda ešte nemám vlastnú nehnuteľnosť, ale aj to príde čoskoro."
A: ,, nemusí dávať frajerke tak našetrí z nhl výplaty."
Servác: ,, ty sa tváriš akoby máš komu dávať tých 10%. No ale nič ja už idem o mňa sa tu aj rak nikto nezaujíma a nikto ma nikam nevolá."
T: ,, Jejda nebláznite, veď poďme niekam všetci."
Majco: ,, to je skvelý nápad."
V, E, F, Š, S : ,, Som za."
A tak sa teda vybrali do popradského baru.