aféra

129 4 8
                                    

Teda takto, Viki čakala veľa vecí, ale face time s Popelom fakt, že nie.
P: ,, Hii, ako bolo s ďurim?"
V: *v hlave* ,, send help"
V: ,, vieš čo nebola to až taká tragédia."
T: ,, no inak potom si prosím detaily, lebo akože to, že tam zoberie frajerku som fskt nečakala."
P: ,, Počkať čo on tam zobral Natáliu? Veď oni dvaja, no to je jedno."
V, T: ,, čo oni dvaja?"
V: ,, a nie nezobral boli sme tam len ja a on, ale povedal, že má komplikovaný vzťah."
T: ,, počkať ty si klamala? Bo to vysvetlíš potom a teraz, čo je jedno?"
P: ,, Ale nič to by vám mal povedať on."
V: ,, kámo keď si už začal vyklop to."
P: ,, no ona ho podviedla s Honzekom."
T: ,, wait čo prosím???"
V: ,, s honzekom?"
V: * v hlave *,, to preto chcel aby som ho zbalila? Nech on má voľno, či ako? Jejda Jurajovi to asi doplo tiež, keď som mu o tom povedala. Fun. Honzek je fr debil."

Tento fakt museli ísť všetci tak trochu rozdýchať a Tina sa rozhodla dostať pravdu z Viki o jej večeri s Jurajom. No a keďže Viki už tajila jej stávku s Honzekom, tak Tine povedala o Jurajovi všetko. Aj to, že nakoniec neni taký tĺk ako si myslela, a že ich kamarátstvu dáva celkom nádej.
Tina sa iba usmievala a ešte viac sa usmievala Eva, ktorá keď to počula mohla spokojne povedať ja som to vravela, keďže ona ako jediná vždy tvrdila, že Viki s Jurom by si totálne rozumeli. A well stalo sa.

Dokonca Juraj aj Popel sa pridali k našim dvom kamoškám na výlet do Starej Ľubovne. Pozreli si s nimi hrad a potom išli spolu večer do mesta na drink, ale nikto sa neopil. Našťastie nikto neotváral tému Juro a Viki, Popel a Tina či juro a jeho frajerka.

Posledný deň výletu strávili baby samé, keďže chalani išli do Popradu, kde mal mať Juro nejakú autogramiádu a Popel tréning.
Eva, Viki aj Tina sa dohodli, že na autogramiádu pôjdu spolu, Eva tam chcela ísť kvôli jej mesačným streaks so Šimonom, keďže s ním mala od Februára jedno stretnutie mesačne. A spraviť si z Fifiho kamoša. Viki tam chcela ísť kvôli Fifimu, lebo si chcela dať podpísať šiltovku, čo jej Fifi dlžal vlastne.  No a Tina tam chcela ísť, lebo bola správna fangirl a also chcela preskúmať osobnosti našich hokejových nádejí. Hlavný dôvod prečo ju na to ale nahovorili bol asi, ale ten, že chcela zistiť či je adam žlnka naozaj taký tĺk aký bol ešte v apríli, kedy sa k našim hrdinkám správal fakt hnusne.

No ale veci sa menia a Eva tam chcela ísť už iba kcôli Fifimu, keďže zmrzka s Leonom the Francúzom mala úspech. Eva ho zobrala do Mojej srdcovky na gelato. No a keďže láska ide cez žalúdok a práve tam majú najlepšiu zmrzku v meste aj Leon podľahol jej kúzlu. Ešte viac ako kúzlu zmrzky, ale teda podľahol kúzlu Evy. A Eva tomu jeho francúzskemu kúzlu. Dohodli sa, že po Evinom výlete do Popradu pôjdu aj oni niekam na výlet.
Leon sa okrem toho stal Eviným učiteľom francúzštiny, keďže Eva ako milovník Emily in Paris sa dala na Francúzštinu, akože asi aj kvôli jej láske k Francúzsku a Francúzom, ale aj kvôli Emily. Lenže viete zelená sova je niekedy málo a tak, keď jej Leon ponúkol lekcie zadarmo automaticky súhlasila, veď aspoň si precvičí výslovnosť a strávi s mím viac času.
Eva sa o tomto rozplývala večer v stane babám Viki a Linde, keďže Tina ostala na východe u babky, no Viki musela kvôli povinnostiam pred autogramiádou odísť a keďže sa jej nechcelo ísť až domov tak prespala s Evou v stane, teda aj Lindou. A pár zvieratami. Viki ani Linda mierne nechápali Evin ošial ohľadom Leona, keďže sa poznali tri dni, ale keďže Eva bola šťastná tak ju nechali tak. Hoci Viki chcela prostestovať tak Linda ju nakoniec umlčala🥸.

V: ,, kámo ale láska na prvý pohľad neexistuje!"
L: ,, to, že ty na ňu neveríš neznamená, že neexistuje!"
V: ,, Jejda ďalší romantik."
E: ,, aj teba raz niekto naučí byť romantikom."
L: ,, tomu človeku držím palce."
V: , oki no dobrú noc!"
L: ,, brú!"
E: ,, dobrú!"

hokejista z tinderu Where stories live. Discover now