spoločná sprcha

112 6 13
                                    

U Juraja vyzeralo ráno asi takto, Viki vstala a nechápala, čo sa deje a tak začala kričať. Medzitým čo Šimon plakal dole v obývačke.

Nie, nie, nebojte sa, takto to naozaj nebolo. Teda vlastne, Viki naozaj nechápala no nie prečo spí vedľa Jura, ale kde Juraj zmizol.
A Šimon neplakal, teda aspoň v moment kedy sa Viki vytrepala z postele a zišla dole do obývačky. Šimon spal na gauči.

,, Ahoj ty si Viki?" spoza Vikinho chrbta sa ozval dievčenský hlas. Viki sa najprv zľakla, ale keď sa otočila, uvidela malé hnedovlasé dievčatko. No teda zase také malé nebolo, ale proste chápeme sa, bolo ešte nižšie od Viki a to bolo, čo povedať.
V: ,, Ehmm, áno. Ty si?"
Dievča: ,, ja som Lucka, Jurajova sestra."
L: ,, maaaš ibak strašne super close friends a storky, proste som tvoja fan a som rada, že si tu."
V: * v hlave* ,, čiže moje close si vlastne pozeral Jurova sestra a je moja fan, fun."
V: ,, omggg, to fakt?"
L: ,, áno, si strašne super a moj brat ťa má tiež rád."
V: * v hlave* ,, wtfff!"
L: ,, ale nevrav mu, že som ti to povedala, asi by ma punchol. Teda akože nikdy by ma nezbil, ale chápeš bol by nahnevaný."
V: ,, ehmm jasné sľubujem, že nepoviem. Rodičov máte doma tiež?"
L: ,, nie nie, oni išli do práce a mňa mal hodiť môj brat ku kamoške, ale neviem ho nájsť."
V: ,, hmm, o tom mi niečo vrav."
Š: ,, o čom ti mám niečo vravieť?"
Na pohovke sa medzičasom začal prebúdzať Šimon, ktorý vyzeral akoby ho prešiel párny válec a podupalo stádo koní.
V: ,, dobré ránko, alee nič len hľadáme Juraja."
Š: ,, išiel si zabehat."
L: ,, čo?"
Š: ,, ahooj, Lucii."
V: ,, odkiaľ vieš, že si išiel zabehať?"
Š: ,, ráno mi dával Ibalgin a povedal, že si potrebuje prevetrať hlavu a usporiadať myšlienky."
L: ,, ale veď o pol hodinu ma má viesť ku Júlii, nech sa neopovažuje meškať."
J: ,, kto sa nemá opovažovať meškať?"
Dovnútra medzičasom vošiel celý spotený Juraj , ktorý lapal po dychu.
V: ,, to si zabehol maraton alebo máš len takú zlú kondičku?" prehodila Viki sarkasticky.
J: ,, Fuu, byť taká milá ako včera večer ti dlho nevydržalo."
Š: ,, čo ste robili vy dvaja včera večer?"
V: ,, nič."
J: ,, no ako sa to vezme."
L: ,, dobre fajn, nechajte si teraz pre seba vaše posteľné hry, nikoho nezaújimajú a ty ma zober k Júlii!"
Š: ,, fiiiha, aká drsná, ale mňa dosť zaujímajú."
V: ,, Šimon punchol ťa už niekedy, niekto tak, že ti stena dala druhú?"
L: ,, dúfam, že ak nie ty budeš prvá, a že po ňom dáš dokopy aj môjho brata."

Lucia sa na Viki sprisahanecky pozrela. Viki sa na ňu usmiala a sľúbila, že spraví, čo bude v jej silách. Juraj potom odviezol svoju sestru ku kamoške, tak ako sľúbil. A Viki zatiaľ vynadala Šimonovi, že je hlupák, ale keďže bola stále kinda tím Šimon, rozhodla sa, že bude mierna.
Keď sa vrátil Juraj, Viki a Šimon riešili ešte stále Evu a Maroša, teda Šimon na Viki vytiahol nejakú zodiac sign kompatibilitu podľa, ktorej jeho moon v strelcovi dokonale sedel s evinou venus v strelcovi.
J: ,, kamoo, ty čo riešiš?"
V: ,, prečo je pre Evu on ten pravý."
Š: ,, ale haloo, veď ona súdi ľudí aj poďla birth chart a Maroš je libra a minule vravela, že hejtiĺ libra Mužov."
V: ,, podľa nej je ale Scorpio."
J: ,, páni, odkedy veríš na astrológiu?"
Š: ,, nechaj ma!"
Š: ,, no ale čo vy dvaja akú ste mali noc?
V: ,, daj už pokoj, žiednu noc sme nemali!"
J: ,, podľa mňa bola fajn."
Š: ,, viete čo než sa vy dvaja dohodnete, ja si dám sprchu."
V: ,, my sa nemáme na čom dohadovať, ale pokojne si ju daj."
J: ,, ale nebuď tam hodinu ako vždy, lebo aj ja si jednu potrebujem dať."
V: ,, nechcete si dať spoločnú náhodou?"
Š: ,, s tebou? kľudne, hneď teraz, keď medzi vami dvoma nič neni."
V: ,, okej skočím si po veci!"

Viki sa zasmiala a odišla z obývčky, ani pri najhoršom však nemala v pláne vliezť do jednej sprchy so Šimonom. Šimon, keďže zistil, že má crush na jednu z jej kamošiek to samozrejme pochopil. Teda aj on túto ponuku bral od začiatku ako srandu. Vlastne jediný, kto to bral vážne bol Juraj, ktorý nebol zrovna happy.

Šimon teda odišiel dať si sprchu, Juraj sa pobral do kuchyne spraviť im niečo pod zub a celú cestu sa tváril ako Boh pomsty. Viki, keďže nechápala, čo také sa stalo, teda skôr nechcela chápať sa postavila do kuchynských dverí.

V: ,, vyklop to."
J: ,, čo akože?"
V: ,, čo ti je?"
J: ,, fakt sa ma pýtaš čo mi je?"
V: ,, odkedy si hluchý?"
J: ,, hahaha."
V: ,, Juraj, ja sa s tebou snážím normálne rozprávať."
Juraj odstúpil od kuchynskej linky a priblížil sa k Viki, ona strnula, lebo toto bolo značné narušenie jej osobného priestoru.
J: ,, hmm, nič také. Len sa jedno dievča, s ktorým som strávil noc, chcelo ísť sprchovať s mojím najlepším kamošom. Taká normálka."
V: ,, bestie, my sme spolu noc nestrávili, teda no ležali sme v jednej posteli a okrem toho nemá ťa čo byť do toho s kým sa sprchujem."
J: ,, veď sme kamoši. Zaslúžim si to vedieť nie?"
Povedal Juraj sarkasticky a zastrčil Viki premeň vlasov za ucho, ona sa odtiahla a zazrela naňho.
V: ,, nie si až taký dobrý kamoš, aby som ti to vešala na nos!"
J: ,, jaaaj jasné, zabudol som. Iba keď si opitá som ti dobrý."
V: ,, wtff Juraj o čom to trepeš?"
Viki stále stála vo dverách nechápala, čo sa deje a prečo sa Juraj správa tak ako sa správa. Juraj sa nad ňou skláňal a skúmavo na ňu hľadel. Vtip prišiel Šimon.
Š: ,, čo zase trepe?"
Viki s Jurajom sa, ale tvárili, že nič. Najedli sa tiež v tichu a potom sa Juro ponúkol, že ich odvezie. Šimona do Popradu, kde mal auto a Viki do Spišskej Belej, aj keď na ňu bol momentálne naśtvaný, aj tak by tam išiel za Filipom, čiže to mal za jedno. Viki, ktorá sa chcela na chvíľu zbaviť Jurovej prítomnosti odišla do auta skôr.

Š: ,, počuj mne sa páči Eva, s Viki fakt nič nechcem mať, teda nie po tejto stránke."
J: ,, ja viem, len nechápem prečo hneď súhlasila."
Š: ,, Juraj aj ona jokovala."
J: ,, akože ja viem, ale aj tak proste včera večer ja neviem. Viem, že bola opitá, ale pustila si ma  bližšie k sebe chápeš, myslel som, že je to dobré znamenie."
Š: ,, podľa toho čo som čítal, s Viki a jej aquarius venus sa s ňou najprv musíš 6 mesiacov kamošiť a kecať a až potom môžeš čakať niečo viac."
J: ,, odkedy je z teba astrológ? A 6 mesiacov fakt nemám veď čoskoro odlietam."
Š: ,, well, Eva na to verí tak som študoval. Pozri nechaj veciam voľný spád. Veď uvidíš, ale ak sa pýtaš mňa podľa mňa Viki je jemne interested."

hokejista z tinderu Where stories live. Discover now