večera

113 5 8
                                    

V: * v hlave* ,, fuck fr som práve povedala babám, že sem juro zobral frajerku."
J: * v hlave* ,, prečo ma to dievča ignoruje?"
Čašníčka: ,, máte vybraté?"
V: ,, Ceasar šalát a minerálku jemne perlivú, poprosím. Ďakujem."
J: ,, jeden tento burger, Vás poprosím" začal niečo ukazovať v jedálnom lístku. ,, a jedno malé čapované pivo."
Čašníčka: ,, dobre, hneď Vám to prinesiem."

J: ,, mohla si si dať niečo normálne."
V: ,, za prvé šalát je úplne normálne jedlo a za druhé čo ťa je do toho čo jem?"
J: ,, akože neviem keď som ťa volal na večeru myslel som, že si dáš niečo normálne." pokrčil plecom a Viki ho prebodla pohľadom.
V: ,, First of all, aby sme sa rozumeli vobec neviem prečo tu sedím to tričko som ti mohla dať na ulici a second of all večeru si zplatím sama, len aby si vedel."
J: ,, nie ja som ťa pozval, tak ti ju zaplatím."
V: ,, nie som až tak chudobná, že by som nemala na jednu večeru."
V: * v hlave* ,, iba ich fskt nemám."
J: * v hlave* ,, na čo som ju sem volal?"
V: * v hlave* ,, tohoto človeka by som mala zbaliť?"
J: ,, pozri nespochybňujem tvoje financie, ale zavolal som ťa sem ja a si tu kvôli mne, takže ti to zaplatím."
V: ,, ak by som tu nechcela byť, nebola by som tu." povedala rozhorčene Viki, ktorá odmietala akceptovať fakt, že si myslí, že je tu kvôli nemu. Až neskôr si však uvedomila ako debilne to vyznelo.
J: ,, takže tu chceš so mnou byť?" uškrnul sa.
Viki prebodla Jura pohľadom. ,, Jasné, že tu chcem byť, veď kto by nechcel tráviť čas s draftovou jednotkou," povedala sarkasticky a sladko sa usmiala.
J: ,, to som rád!" povedal tiež s dávkou sarkazmu.
V : ,, takže čo teraz?"
J: ,, čo akože?"
V: ,, budeme ss akože celý večer doťahovať?" a zazívala.
J: * v hlave* ,, žeby končíme ustúpila?"
J: ,, pozri ja sa nechcem dohadovať."
V: ,, well, akože rada by som sa dohadovala, ale moja hlava sa na to necíti." povedala a smutne sa usmiala.
J: ,, dobre fajn, takže asi ti dlžím pravdu."
V: ,, ????"
J: ,, pozri ja som ťa sem zavolal, lebo som sa stavil." Vydýchol a čakal. * v jeho hlave* ,,teraz ma zabije."
V: ,, počkať ako si sa stavil ?"
J: ,, no máš brutálne funny close friends a storky a ako si si asi všimla som ich fanúšik a pravidelný návštevník, ale nikdy som ti neodpísal."
V: ,, hej no všimla som si," sarkasticky poznamenala.
J: ,, no a moja sestra povedala, že nie som schopný ti odpísať alebo ťa pozvať von a aj keby to spravím tak, že ma odmietneš, lebo som hokejista. Tak som jej povedal, že to dám ľavou zadnou."
J: * v hlave* ,, ak ma teraz nezabije tak už nikdy."
V: ,, omggg lmaooo, ja skapem, tvoja sestra znie ako úplne cool človek!!"
J: * v hlave* ,, omg ja žijem."
V: ,, kamo toto je funny btw aj ja som sa stavila s honzekom, že ťa zbalím."
V: * v hlave* ,, wtff načo som mu to hovorila?"
J: ,, čo prosím?"
V: ,, Yes, Yes!"
J: ,, to pri akej príležitosti?"
No a tak mu Viki rozpovedala celú story o jej dovolenke o tom ako sa stavila s honzekom a aj o tom o čo sa stavili.
,, Čakaať , tak to som nemal byť tá draftová jednotka, veď halo tréning len v trenkách, "vybuchol do smiechu.
V: ,, Kámo ja som ti nekázala ňou byť. " prisdsla sa do smiechu aj ona.
V: ,, inak akože keď ho chceš vidieť v trenkách mám čakať aj nejaký coming out?"
J: ,, nie kamoo čo si veď mám frajerku, nie?" uškrnul sa.
V: ,, Omgg takže je to tvoja frajerka??"
J: ,, no akože je to komplikované, ale v podstate sa dá povedať." Keď to povedala Viki si všimla ako zosmutnel a tak nevyzvedala ďalej. Veď koniec koncov sa poznajú osobne dokopy deň a už toho o ňom vie za posledné 2 hodiny toľko, že nevie sama ako sa to stalo.
V: ,, Čakať čiže ste fr ukradli nevestu v tej Kanade?"
J: ,, no jasné"
Obaja sa smiali a vraveli si vtipné zážitky a proste sa zdalo, zme Vikin názor na Jura bude skôr v kladných vlnách. Nakoniec si dali vzájomne follow na ig, Juro prezradil Viki jej super tajný snap a vybral sa odprevadiť ju na hotelovú izbu. Tento večer si obaja našli nového dobrého kamoša.

,, Inak týmže máš frajerku ťa nemusím baliť, nie?" spýtala sa Viki, ktorá si spomenula na jej hlúpu stávku.
,, Akože ak chceš," mykol plecami Juraj.
,, Vyzerám, že chcem?" spýatala sa s jej úškrnom.
J: ,, Tak ja neviem po čom túžiš vo svojom srdci?"
V: ,, hmm, po peniazoch, úspechu a cestovaní, po vzťahu fakt, že nie,nie som ten typ."
J: ,, možno si len nenašla toho správneho..." povedal a pozoroval ju. Viki so sebou jemne mykla.
V: ,, hmm možno a možno ten správny a i neexistuje." Pokrčila plecami. No ale to už boli pred Vikiným hotelom.

V: ,, No oki, vďaka za pekný večer ja už asi pôjdem hore."
J: ,, Jasné jasné. Inak poviem Honzovi, že si sa snažila ma zbaliť, a zme ti to skoro vyšlo." Uškrnul ss.
V: ,, Omgg škoda, že len skoro mohla som si vyškrtnúť tie peniaze." Zasmiala sa spolu s ním.
V: ,, No oki, ja fakt už idem. Ahoj."
Juraj ju ešte rýchlo chytil, pritiahol k sebe a objal. Načo Viki, ktorá si moc objatia nešla strnula no napokon ho potľapkala po pleci.
J: ,, tak nabudúce."
J: * v hlave* ,, dúfam, že bude skoro,"
V: * v hlave* ,, aké nabudúce pls?"

Po príchode na hotelovú izbu čakal Viki šok.

hokejista z tinderu Where stories live. Discover now