tinder znova na scéne

132 5 5
                                    

Po Vikinom prílete na Slovensko sa život vrátil do starých koľají, presne na týždeň. Po tomto týždni sa totiž to vybrali s Tinou do už spomínaných Košíc. Teda skoro sa tam nevybrali, keďže Viki skoro zmeškala vlak, ale našťastie ho stihla a tak sa tento trip mohol začať.

T:"kámo, ja si idem stiahnuť Tinder" oznámila Tina po tom ako zistila, že na tinderi je sám Honzek. Viki ešte stále nepovedala babám o jej dovolenkovej story s honzekom a nemala v pláne to meniť.
T: ,, shit, prečo som tam dávala reálny vek a prečo je tinder 18+?"
V: ,, ja neviem kámo asi deti nemôžu mať vzťahy."
T: ,, pffff"
T: ,, aj ty by si si ho mala stiahnuť bude fun"
Viki iba prevrátila očami toto v pláne fakt nemala, ale keďže cesta do Košíc je brutálne dlhá a niekedy v Žiline sa začala nudiť tak si ho predsa len stiahla. Na jej prekvapenie tam boli ak celkom sympatickí junáci a nie len takí pofiderní ujovia, ktorých tam mala Baša.
T: ,, Omgg, ten je aký hot! Swipni ho?!"
Tinder: its a match
V: ,,fakt pecka" *sarkasticky*
Viki najprv nadávala na to koľko ľudí ju matchlo, ale po asi pol hodine zistila, že swipovať ľudí je celkom fun. Ale keďže tina nemala tinder, lebo bola ešte malé dieťa, Viki sa rozhodla jej venovať. A tak začali hrať smash or pass.

V: ,, Majo!"
T:,, Jejda ja neviem asi smash."
V: ,, ako ste na tom teraz vlastne?"
T: ,, ja vlastne neviem, mali by sme sa zastaviť uňho doma nech si vyjasníme nejaké veci a nech ho môžem punchnuť za tie motokáry vtedy, je nejako wild v poslednej dobe." zasmiala sa.

Ak náhodou neviete o kom je reč, tam reč je o Mariánovi Moškovi, keďže kedysi s tinou dosť aktívne komunikoval, lajkoval jej story aj fotky tak si všetci robili srandu, že sú taký párik, aj keď vlastne ním nikdy oficiálne neboli.

T: ,, Juro"
V: ,, asi pass,"
T: ,, pls nehraj to tu!"
V: ,, kamo ja ti neviem, i mean uňho to strašne záleží od fotky a obdobia, proste minulé leto vyzeral tragicky a hejtila som ho a proste mehh, ale odkedy sme sa stretli naživo a má dole strojček tak akože je aj kinda smash. Ale ja neviem stále neni úplne my type."
T: ,, I mean ani môj neni úplne, ale má dobrú stavbu tela."
Obe sa zasmiali.

Po vystúpení z kliamtizovaného vlaku, ktorý ako bolo dobrým zvykom meškal dostali naše hrdinky facku od počasia v podobe 38° horúčavy. Rýchlo sa teda pobrali na izbu. Na izbe bol vďaka bohu ventilátor, čiže po schladení sa sa vybrali objavovať krásy starého mesta a miestnych reštaurácii a barov.
Keďže Viki sa matchla na tinderi s pár icons z Košíc tak baby presne vedeli kam ísť a kde to žije.
Keď prišli na dané miesto, do ehmm klubu, ktorý teda skôr vyzeral ako nejaký pochybný pajzel na Ovsišti, ostali mierne v šoku.
V: ,, čakala som niečo viac, keď to tak ospevoval"
T: ,, i mean ten druhý klub vyzeral ešte horšie, ale hej"
V: ,, no nič ideme žiť!"
T: ,, inak myslíš, že tu bude aj Juro?"
V: ,, preboha , snáď nie!"
T: ,, i mean matchla si sa s jeho kamošom a zavolal ťa sem on, čo ak príde?"
Viki sa v ten moment premietol život pred očami, Jura mala zbaliť, zároveň ho hejtila a zároveň, proste bola zmätená čo si o ňom má myslieť.
V: * v hlave* ,, Dobre ale ako Honzek zistí či som reálne zbalila jura? Nijako, čiže ak sa na tento bod vykašlem bude to ok, a snáď tu nebude ani."
Alex ( jurov kamoš) : ,,hiiii"
Podišiel k nám a tváril sa, že nás ide objať.
V: * v hlave* ,, no toto mi chýbalo."
T: * v hlave* ,, neni až moc kontaktný?"
T, V: ,, Hiiii,"
A: ,. Ako sa máme?"
V: ,, No faaajn, ujde to, ty?"
A: ,, Pohodka, si si istá vyzeráš bledo!"
T: ,, noo vieeeš veľa sme chodili a tak bude v pohode neboj!"
A: ,, fajn, fajn. No ale asi by som vám mal predstaviť pár kamošov!"
Uškrnul sa zaviedol ich k baru, kde sedelo zopár chalanov.
V: * v hlave* ,, fuck, fuck, fuck, toto nie!"
T: * v hlave* ,, Omggg, tu je fr juro, toto eva neuvari. Do riti orečo tu nemám nič na podpis?"
A: ,, No toto je Roman, Peter ale volajú ho Popel. A tohoto Junáka asi poznáte to je Juraj Slafkovský!"
V: * v hlave* ,, shit, shit, shit!"
T: * v hlave* ,, Omgg on je fakt tu?"
R, P, J : ,, čauko!"
Viki sa prestala cítiť komfortne, keď ju prebodol hnedé oči. ,, Tento večer bude taká fun, že dovidenia," pomyslela si Viki.
J: * v hlave* ,, Fr oni dve? Teda ona hlavne?"
T: * v hlave* ,, kinda ich chcem dať po evinej knihe Close Friends dokopy, minimálne z nich spraviť kamošov."

Po chvíli sa však Viki uvoľnila a začali si vibovať na hudbičku, tancovať a proste taká ta klasika v klube s alkoholom v krvi. To isté robila aj Tina, ktorá medzičasom totálne rozbitá balila Popela, ktorý si jej pozornosť evidentne užíval. Večer prebiehal ďalej celkom bezproblémovo, až dokedy nenadišlo ráno.

hokejista z tinderu Where stories live. Discover now