call out

110 5 13
                                    

Síce baby nevedeli ako vychádza slnko v Púchove, či kde to býva Majo Moško, ale vedeli, zle u nich naozaj nevychádza na konci dňa.
Vyšlo normálne ráno, no ešte pred ním vstali baby, ktoré mali od vyspatia do ružová ďalej ako zem od klimatickej katastrofy.
No ale keďže každá mala bohatý program a zem v stane nebola rozhodne 10/10 rozhodli sa ísť dať k Eve dokopy.
Od Evy sa už každá pobrala vlastnou cestou, Viki na pracovný pohovor, Linda za frajerom, no a Eva za Leonom ( čo mali za vzťah oni dvaja asi mevedel nikto).
Eva s Viki mali o 12 meeting na hlavnej aby sa dostavili na už spomínanú autográmiadu do Popradu.

E: ,, ako pohovor?"
V: ,, akože asi fajn, ty ako rande?"
E: ,, shut up, to nebolo rande. Boli sme len na palacinkách."
V: ,, aspoň ich zaplatil?"
E: ,, hej hej, totálny gentleman a nie že budeš namietať!"
V: ,, mlčím ako hrob!"
Eva potom išla dospať jej ťažkú noc v stane a Viki skončila pri ďalšom scrollovaní tinderu, až dokedy.

V: ,, Káaaamo, Alex Šotek ma tinder a aj on klame, že ma 20!"
E: ,, omggg ukaaaž!"
V: ,, prečo je 1km ďaleko?"
E: ,, kamo co ked je s nami vo vlaku."

Hneď po tomto objave si otvorila tinder aj Eva, ktorá si ho stiahla včera večer.

V: ,, inak Leonovi to nevadí?"
E: ,, my spolu nie sme , teda nie oficiálne a toto je aj tak iba pre srandu!"
V: ,, ouu jasné jasné chápem."
E: ,, kamo majo Moško ma tinder a tiež mal údajne 20!"
V: ,, Jejda, to pošli Tine a swipni ho! Rozhodne!"
E: ,,veď oki "

Naše dve hrdinky túto novinku hneď oznámili Tine, ktorá ňou bola pochopiteľne zdrvená, keďže si robila zálusk na Maja. No čo bolo ešte vtipnejšie, keď Majo napísal Eve. Začalo to nevinne ale skončilo to totálnym ghostom z Májovej strany,  z čoho bola pre zmenu zdrvená Eva. Eva nechápala prečo to tento veľký fillozof spravil a začala o tom filozofovať ona. Nakoniec prišla k záveru, že za to mohol Majov svet, v ktorom boli Bruins lepší ako Capitals.

Viki, keďže na Maja zálusk nemala ani ju nematchol si žila svoj život a cestu do Popradu celkom pokojne. Prelistovala na tinderi ešte pár hokejistov, z ktorých podaktorí klasicky klamali o svojom veku - medzi nimi bol akýsi Mišiak, ktorého si naša dvojka moc nešla, Jakub Chromiak, čo ale obe baby prekvapilo bol Popelov účet, teda Petrov keďže na Tinderi to hral na krstné meno (to ale baby odmietali akceptovať pre ne to bol proste popel).

V:,, inak Tina by sa mala spýtať popela na ten Tinder!"
E: ,, tina by mu mala ukázať ako to funguje na jeho profil niekoho zbalí tak vo sne!"
V: ,, inak on má aj v biu zlý vek, on ho opravil zo zlého na zlý."
E: ,, to možno robil pri tej noci s Tinou v snahe nájsť ju."

No a potom tu boli aj taký, ktorý o svojom veku neklamali ako napríklad Lašák jr. alebo Šimon Groch. Nikto z týchto nepochybne veľkých icons však nezaujal a hoci ich zo srandy swipli odozvy sa nedočkali.
No a niektorých sa nikdy nedočkali Eva nikdy nevidela Honzekov tinder profil a z toho jej puklo srdce. Jej srdce však puklo tak silno, zle to prerušilo plynulý chod vlaku a tak vlak nabral meškanie. Tentokrát výnimočne nie kvôli zssk , ale kvoli Eve.

Zvrat nadišiel až tesne pred Popradom v momente kedy na Tinderi zasvietilo meno Adam 19.

V: ,, Omgg, veď to je tĺk adam žlnka. Kamo preco sa fakt dobre oblieka?! A klame o svojom veku."
E: ,, Omgg, on je tam aký hottie. Skipni ho!"
V: ,, on ma aj tak nematchne naňho sa zle obliekam."
E: ,, Omgg už ho tam aj ja mám!Fakt by ma mohol matchnuť!"

No a tak obe baby okrem toho, že o tom zase informovali Tinu, swipli módneho guru Adama Žlnku, čož bola druhá icon, na ktorú si Tina robila zálusk. Adam však matchol iba jednu z našich dvoch hrdiniek.

hokejista z tinderu Where stories live. Discover now