Naša partia stála pred barom, ktorý nooo zvonka nevyzeral najnovšie. Vnútri to bolo o čosi lepšie, a tak sa naša hviezdna rota zložila a začalo sa piť.
Teda takto aby sme boli presní, nepili všetci. Napríklad Šimon nepil, keďže bol v Poprade autom a chystal sa ísť späť do Liptovského Mikuláša. Hoci mu Filip ponúkol, že môže ísť k nemu s taxíkom, on odmietol. Tak si dal len colu, pôvodne chcel kofolu, ale tú v tomto lukratívnom podniku nemali. Ostatný popíjali, každý svoje napríklad Tina s Adamom si dali najprv Sex on the Beach, akože ten koktail miešaný. Akože možno by si dali aj sex on the beach, ale v Poprade žiadna beach nebola.
Servác a Filip ako správni východniari mali vodku. Eva s Viki si išli na Tequile. A Majco si dával niečo pálené, začo si zaslúžil čudný pohľad od Evy a otázku, ako to môže piť.Večer sa ďalej niesol v príjemnom duchu. Hviezdna rota sa zabávala a kecala a mala veselo. Jediný mĺkvy bol Šimon, ktorý stále premýšľal nad Evou, ktorá sa aktuálne opierala o Majcove rameno.
V: ,, No inak akože kde mi západniari dnes spíme?"
T: ,, akože ja mám babku v Ľubovni, ale neviem ako sa tam dostanem, keďže nemám milión na taxík a vlakom ísť v tomto stave..."
S: ,, keby má Adam 100% od Arizony určite by ti zaplatil."Ozval sa Servác a všetci okrem Tiny a Adama vybuchli do smiechu.
F: ,, nooo nejaký štyria môžu ísť ku mne a zvyšok by mohol zobrať Šimon k nemu, teda ak by mu to nevadilo!"
Všetci sa otočili k Šimonovi, ktorý sa netváril zrovna nadšene, ale nakoniec súhlasil pod jednou podmienkou.
Túto podmienku povedal iba Filipovi, keď išli spolu na toaletu a bola, že Eva a Maroš musia ísť k nemu.
na toalete
F: ,, Ona sa ti páči!"
Š: ,, nie, nepáči."
F: ,, no taaak celý večer zabíjaš Maroša pohľadom, lebo je pri ňom. Vytiahol si príhodu o stratení sa a tú si mi už hovoril v súvislosti s nejakou babou. Som si istý, že je to tá istá."
Š: ,, prosím ťa nevymýšľaj."
F: ,, a nechceš aby k tebe išli spolu, lebo ju nechceš vidieť s ním. Keby ide sama tak sa bojíš ako by to dopadlo vzhľadom na jej stav. A keby ide on a povie niečo o nej tak mu asi vrazíš."
Š: ,, dobre možno máš čiastočne pravdu, ale..."
F: ,, žiadne ale. Kamoo ty si premrhal šancu, veď Viki dnes vravela, že Eva ti písala a ty si ju ignoroval."
Š: ,, dobre vieš, že to tak nebolo."
F: ,, a ako teda, to že si pozrieš jej storky a neodpíšeš je pekne odveci, aby si vedel. Proste si prišiel o svoju šancu a teraz ju musíš nechať Marošovi, keďže ona evidentne už stratila svoj záujem o teba."
Š: ,, fakt mi radí pripitý človek, čo nikdy nemal reálny vzťah ako sa správať?"
F: ,, a ty si mal koľko reálnych vzťahov, prosím ťa?"
Š: * v hlave* ,, nechcem sa vzdialiť, ale možno mal pravdu. Posral som to. Som hlupák."
F: * v hlave* ,, možno som mu nemal povedať nech sa vzdiali, ale keď Viki a Tina vraveli, že pre Evu bude fajn, keď sa nachvíľu rozptýli od Šimona."Medzitým sa v bare naša partička rozdelila. Viki a Servác si išli sadnúť priamo k baru a začali kecať o živote a tom, že Servác by sa mal presťahovať.
V: ,, Počuj nechceš sa presťahovať?"
S: ,, čožeee? Prečo??"
V: ,, no ja neviem ja si stále myslím, že si z Veľkého Krtíša a vždy nakoniec zistím, že si zo Šariša."
S: * smiech* ,, Vieš čo vybavím dačo, keď mi raz dajú mojoch 100%."
V: ,, okej platí, inak prečo klamete o svojom veku?"
S: ,, ako klameme?"
V: ,, akože na Tinderi."
S: ,, fuuu, neviem také nepoužívam nepotrebujem to, musíš sa spýtať niekoho iného, ale kto takto klame."
V: ,, noo honzek, majo Moško, adam žlnka, popel..."
S: ,, spýtaj sa Adama veď jeho máš niekde tu! Ideme ho nájsť toto zaujíma aj mňa!"A tak sa Viki a Servác vybrali hľadať Adama, ale keďže ho našli vonku pred barom v momente keď sa bozkával s Tinou, tak si povedali, že ich nechajú tak a radšej sa vrátili k baru. Na mieste, kde sedeli na začiatku ešte v kompletnej formácii ich čakal ďalší párik v podobe Majca a Evy, ktorí sa teda iba objímali. A tak sa pobrali na svoje staronové miesto k baru, kde sedel Šimon a Filip. Servác sa k nim teda pridal. Viki bolo treba cikať, a keďže obe jej kamošky ženského pohlaví boli zaneprázdnené vybrala sa na WCko sama.