na pivku s Evou

110 6 8
                                    

E: ,, omggg kamoo ved to je Eva, naša telocvikárka!"

Eva bola vskutku telocvikárka našich dvoch hrdiniek Viki a Evy, teda povodne iba Vikina ale Eva sa nejako preradila do ich skupiny. Tina, ktorá chodila na inú školu nemala takýto jackpot v podobe telocvikarky. Eva bola strašná queen a veľká kamoška s Ivkom Fenešom, dokonca jej pomáhal dať jej dcéru dokopy s Daliborom.

V: ,, Jejda pomoc! Myslíš, že Dalibor je stále single, keď je tu Eva ?"
T: ,, toto je tá vaša trendy telocvikárka? "
E, V: ,, Yes, toto je eva!"

Viki s Evou na seba najprv len pozerali až dokým nenabrali odvahu a nepozdravili ich fav učiteľku telesnej <3. Nabrali ju asi najmä preto, že dobre vedeli, že kde je Eva r. sa vždy niečo deje. Eva, the telocvikárka, bola milo prekvapená prítomnosťou dievčat a tak ich na to jedno malé pozvala ona, aj keď Tinu nepoznala. Popri popíjaní dievčatám prezradila, že by sem mali prísť aj nejaké tie hockey icons s Ivkom Fenešom.
Naše baby tipovali Dalibora a nejakú jeho crew blízkych kamošov.

Nakoniec sa stalo ako predpokladali prišiel Dalibor, ktorý sa držal s Anet, dcérou Evy r. za ruku. Našim hrdinkám skoro vypadli oči. Toto fakt nečakali, dnešný deň bol evidentne plný prekvapení.

Okrem Dalibora prišiel aj Maxim Štrbák, Majco vajco (aka evin nový objav, ak neratáme Leona), Alex Čiernik. Adam Žlnka bol stále zaneprázdnený rozdávaním svojich podpisov, keďže at the end of the day je väčšia celebrita ako Juraj Slafkovský s Austonom Matthewsom dokopy. ( adam je proste <3 ).

No a ďalej to išlo napodiv celkom vychillene. Naše baby sa tvárili nezainteresovane, že akože išli náhodou okolo. Ani náhodou sa nemali v pláne priznať, že stepovali pred zimákom a čakali na podpis od nejakých hokejistov. A tak kecali s týmito chlapcami, Eva nenápadne balila Majca ( rip leon, ale tak no Majco bol predsa len z Trnavy a Trnava je presne o 1204km bližšie ako Nice).

Viki zisťovala pikošky o vzťahu medzi Daliborom a Anet, nech ich potom môže posharovať pár známym. No a Tina bola zamyslená, asi premýšľala nad nejakým filozofickým výrokom Maja Moška alebo nad tým kedy budú mať v Tescu zľavu na Elmexku.

V: ,, wtff literally teraz odpísal?!"
Maxim: ,, ktooo?"
V: ,, nikto, nikto!"
Alex: ,, kamoo literally tu z Dalibora a Anet ťaháš pikošky, veď povedz normal."
E, T : ,, no inak aj nás zaujíma kto..."
V: ,, veď juro,."
Anet: ,, akože juro Slafkovský? Alebo niekto iný?"
V: ,, nie, môj frajer Juraj."
T: ,, Odkedy chodíš s Jurajom Slafkovským??!"
V: * v hlave* ,, ja jej šlahnem!"
Majco: ,, wait nemá Juro frajerku?"
Maxim: ,, myslím, že jo."
Dalibor: ,, nerozišli sa náhodou?"
Maxim: ,, nie to bola iná."
T: ,, wtff , on má každý týždeň inú frajerku?"
Alex: ,, čo ti napísal?"
V: ,, to je jedno!"
Alex: ,, no taaak."
Dalibor: ,, Omgg počkať, zle vy ste tu boli na tej autogramiáde?"
E: * v hlave* ,, shit"
T: * v hlave* ,, neee, teraz budeme vyzerať ako zúfalky nejaké."
E: * v hlave* ,, prečo Juro odpísal teraz?! Debil"
V: ,, aj keby, neni to jedno?"
E, T : * v hlave* ,, wtff načo to vraví?!"
Majco: ,, veď ste mali ste povedať vybavili vy še vám!"
V: ,, bestie, stále môžete!"
Alex: ,, no hej ale už tu neni Juro."
V: ,, Juro nikoho nezaujíma!"
Maxim: ,, tak chcete ísť za nimi?"
T: ,, noo ak to nebude blbé."
Dalibor: ,, Jejda nie všetci máme svoje vzory."
V: * v hlave* ,, wtf fakt si Dalibor myslí, že moj vzor je nejaký hlúpy hokejista??"
E: * v hlave* ,, omggg nová fotka so Šimim bude a Fifi mi podpíše Montrealu tričko!"
T: *v hlave*,, omggg budú zážitky a meetnem adama!"

A tak naše hrdinky vstali a išli s Anet a hokejovým krúžkom za chlapcami, čo zdúchli z autogramiády. Viki radšej správu od Jura nečítala. No a ak sa pýtate, čo bolo s Evou r. tak ona sa už na začiatku rozhovoru našej omladiny vybrala s Ivkom riešiť " dospelácke veci".

hokejista z tinderu Where stories live. Discover now