Ak by ste išli na dovolenku do Montrealu v čase draftu a nebodaj tam ešte stretli nejakú celebritu asi by ste museli mať fakt šťastie alebo dobre naplánovaný výlet.
Kto však dobre naplánovaný výlet nemal, bola Viki. Teda jej rodina. Na druhú stranu, keď Viki s jej mamou vyberali dovolenku na slnečnom Rhodose ani jednu z nich nenapadlo, že na ten istý ostrov v tú istú dobu, do vedľajšieho hotela pôjde Honzek s jeho rodinou a keby nebolo jedného nešťastného incidentu asi by na to ani neprišli.
,, Káaaamo, mne uplávala papuča!" vykríkol Daniel, Vikin brat.
V: ,, kámo ty si jaký tĺk, keď ti upláva papuča."
No to už Dano hádzal papuču na breh.
,, Auuu," ozvalo sa s dopadom papuče na hlavu nejakého chlapca.
D: ,, Ehmm, sorry."
V: ,, Vybijana s papučou, fr?" odfrkla si Viki.
Honzek: ,, Čoooo, aká vybijaná?"
V: *v hlave* ,, čo tu dpcc robí tento?"
,, ten chalan ma trafil papučou," povedal ten chlapec Honzekovi.
V: *v hlave* ,,fasa, prečo je honzek akože tu a čo to je za chlapca?"
D: ,, to bolo omylom, fakt som ho nechcel trafiť naschval do hlavy."
Ostalo tu také čudné ticho, a naši štyria hráči vybíjanej si iba seba vzájomne premeriavali pohľadom.
Honzek: *v hlave* ,, tú babu som už niekde videl, kde to len bolo?"
D: * v hlave* ,, sakra ak to povedia rodičom budem mať zase raz prúšvich."
chlapec: *v hlave* ,, asi ma fakt nechcel trafiť tou papučou naschval."
V: *v hlave* ,, Prečo sa toto deje zrovna mne?"V: ,, Si v pohode?" napokon zo seba vysúkala Viki.
ch: ,, Hej, hej jasné som. Snáď som neohlúpol ani nič, však brácho," pozrel sa na Honzeka.
V: * v hlave* ,, Ak si ako Honzek tak asi aj tak nemáš nejaký veľký mozog, škoda ho nebude."
Honzek: * v hlave* ,, Kde som ju len videl?"
A v tom si spomenul.
Honzek: ,, Počuj nebola si sa so mnou odfotiť po ms18 a potom nenapísala do komentu, že mám ego až po strop?"
V: * v hlave* ,,dpcc ako si to môže pamätať?"
V: ,,fuuuh, asi si ma s niekym pletieš "
ch: ,, Omggg, ty si frajerka. Mojmu bratovi už mal niekto znížiť ego už dávno."
Honzek: * v hlave* ,, ja toho Mateja zabijem."
V: ,, Ehmm, tak no keď sa správal ako tĺk k mojej kamoške."
Matej: ,, to on bežne."
Honzek: * v hlave* ,, ja mj fakt pleštím."
D: ,, moja sestra vynadala niekomu v komentároch, že mal veľké ego. Haló' to prečo o tom neviem?"
Viki ho iba prebodla pohľadom ospravedlnila sa aj za brata a keďže na Honzeka a ani jeho brata fr nemala náladu z pláže sa premiestnila na lehátko k bazénu.Večer prebiehal celkom pokojne. Viki si po jej večernom plávaní v mori, dala ešte rýchlu sprchu a išla sa najesť. Po večeri bol plán jasný - prechádzka po meste a obchodoch.
V gréckych obchodoch so suvenírmi nájdete veľa zaujímavých vecí. A kedže do gréckej mytológie neodmysliteľne patria aj satyrovia, ktorí boli symbolom mužskej sexuálnej sily nájdete tam aj kopu klúčeniek v tvare mužského prirodzenia. Na tom by nebolo nič čudné, keby pri jednom stojane práve s týmto typom suvenírov nestál Honzek, ktorý si tieto kľúčenky obzeral.
V: ,, Vyberáš darček pre nejakú hoe? Alebo iba hľadáš svoju veľkosť?"
H: ,, Hmm, možno sa pozerám na svoje mini sošky iba. A okrem toho prečo ťa to zaujíma?"
V: ,, Nezaujíma, ja len tak."
H: ,, Chcela by si ho vidieť?"
V: ,, Čo akože ? Tvojho malého kamoša? Jasné umieram túžbou ho vidieť, ale povedz mám si zobrať aj lupu?" prehodila viki sarkasticky a Honzek sa len uškrnul, čož ju mierne rozhodilo. Rovnako ako ticho, ktoré medzi nimi nastalo.
Viki napokon prerušila toto ticho, keď oznámila Honzekovi, že odchádza na izbu, že toho na dnes na ňu bolo dosť.
H: ,, nechceš aspoň číslo?"
V: ,, chystáš sa tu robiť nejakú housku a nemáš Slovákov, či čo?"
H: ,, Prečo si všetci myslia, že robím len housky? Náhodou ja vediem aj normálny život. Houska je len sem tam. "
V: *smiech*
V: *v hlave* ,, pomoc ja ho nedávam"
H: ,, a okrem iného mám pocit, že by sme si rozumeli!"
V: * v hlave* ,, pls o čo ide tomu človeku."
H: * v hlave* ,, prečo si o mne všetci myslia, že som totálny hlupák a debil? Chcem len normálnu kamošku."
V: *v hlave* ,, Well, ako vraví tina žijeme len raz, či nie?"
V: ,, No oki daj sem to číslo!"