Juro s Filipom po ceste riešili Šimona a Evu, Viki a Jura, no a Filipov a Jurov odchod do Montreálu. Juro sa priznal, že s Viki chcel mať na začiatku niečo viac, ale keď nad tým teraz premýšľa bude lepšie ak ostanú iba kamoši, lebo ona mal svoj život v Bratislave a na Záhorí a on začne nový v Montreále.
Kauzu Šimon a Eva nejako neporiešili, teda Juro sa zdôveril Filipovi o tom, o čo sa s Viki snažia, ale nijako ďalej sa nedostali.
Medzitým vo vlaku z Popradu do Žiliny, Trenčína a Bratislavy baby, Viki s Tinou dostali z Adama, že ide nakrúcať Nákupné maniačky.
T: ,, kamo, toto nieee."
V: ,, si robíš srandu?! Ja umrem!"
Adam sa chcel prepadnúť pod zem.
A: * v hlave* ,, okeej, teraz ma Tina už nikdy nebude vráť vážne. Fasa."
Cesta ďalej išla v humornom duchu, pričom baby si stále doberali Adama.V aute do Liptovského Mikuláša takáto humorná atmosféra nebola.
Š: ,, počuj viem, že som debil."
E: ,, nemáš nejakú novinku?"
Š: ,, no ale, chcel som sa ti ospravedlniť za to, že som ťa ignoroval a nikdy ti neodpísal, bolo to naozaj hlúpe a šťve ma, keď ťa vidím s Marošom. A stále si myslím, že sme astrologickejši kompatibilnejší my dvaja, ale nebudem ti stáť v ceste, keďže ja som sa správal ako tĺk. "
E: * v hlave* ,, wtff o čo sa tento človek snaží??"
Š: ,, no a uvedomil som si, že neviem či vlastne tak úplne žiarlim na teba, teda najprv som si myslel 100%, že na teba, ale potom keď som počul Viki a Jura sa dohadovať sa o nás, tak ..."
E:,, ako do toho zapadá Viki s Jurom?"
Š: ,, no oni dvaja nás chceli dávať dokopy a..."
E: ,, čo prosiim?"
Š: ,, well, chceli aby sme boli happy, ale ja som si uvedomil, že žiarlim skôr na to, čo s Marošom máte ako sa na teba pozerá a proste ja neviem aj ja niečo také chcem a myslel som si celý deň, že s tebou, ale ja neviem asi som bol dlho sám a nechcem len to."
E: * v hlave* ,, v ňom je fakt toľko emócií?"
E: ,, pozri aj ja som si myslela, že si pre mňa top a dlho si bol, ale yk potom som stretla Maroša a aj keď ty budeš mať asi vždy special place v mojom srdci, tak well chcem tomu dať šancu, lebo ja neviem on je zlatý."
Š: ,, čo keby sme besties aspoň?"
E: ,, akože vážne?"
Š: ,, čo?"
E: ,, byť bestie s draftovou dvojkou? Že váhaš, ale dáš mi aspoň 3%."
Obaja sa zasmiali.
Š: ,, súdiac od marošovho pohľadu on ti dá aj celých 100%."
E: ,, myslíš?"
Š: ,, viem!!"
Obaja sa zase začali smiať. Ani jeden z nich si nemyslel, že dopadnú takto. Šimon po jeho prepitej noci a Eva no po roku hľadania spôsobu ako sa s ním dať dokopy, vlastne to bolo smiešne kamoši.E: ,, inak, mali by sme to Viki a Jurovi vrátiť!"
Š: ,, čo akože?"
E: ,, veď to danie dokopy, chcelo by to odplatu."
Š: ,, veď ešte nič nezačali robiť. "
E: ,, no ja viem, ale aj tak mali by sme ich nejako mali dať dokopy."
Š: ,, čo prosím? Ty chceš dávať dokopy Jura a Viki? Veď sú ako voda a oheň."
E: ,, no a protiklady sa priťahujú."
Š: ,, hej, ale v ich prípade to nebude fungovať, ver mi."
E: ,, aspoň to skúsme. Prosííím, potrebujem ich aspoň dostať von ako no normálnych ľudí."
Š: ,, myslíš rande?"
E: ,, keď to povieš takto znie to vážnejšie, ale hej myslím rande."
Š: ,, síce netuším ako, ale akože ak niečo vymyslíš tak ti rád pomôžem."
E: ,, okej ďakujem."
Ich cesta ďalej prebiehala v priateľskom tóne, riešili NHLku, to ako to bude so Šimonom v Devils, prečo je Shane vždy ten zlý v tiktokoch o zranenom Šimonovi a podobne. Proste normálna konverzácia. Eva dokonca zavolala Marošovi a keďže pred odletom mali posledný voľný víkend, dohodli sa na rande. Takom real rande.A keďže Eva bola super kamoška Šimimu aby nebol sám spravila Tinder, s reálnym vekom, nech si niekoho nájde aj on, veď čo bude. Sám dokonca života? Keď máte za kamošku Evu tak v žiadnom prípade.