french boy

109 5 4
                                    

Tina si spokojne spala na izbe. Viki sa lúčila so životom a zbierala odvahu, čo jej ostala no a Eva medzitým pracovala.

Eva nepracovala celé leto , job plánovala ditchnuť 11. augusta, ale počas košického tripu bola naozaj za pokladňou jedného z bratislavských supermarketov. A blokovala a blokovala. Sem tam ju balil nejaký zákazník, sem tam prišla nejaká pokemónka no a sem tam počula aj o babách a ich košickom výlete.
Netrpezlivo čakala na ich updaty a vlogy, ktoré ale neprichádzalo a tak sa rozhodla napísať im či žijú.

Honzek hate club - groupchat
E: kamošky vy žijete ešte

po asi 15 minútach dostala odpoveď od Tiny

T: ja predýchavám opicu a Viki je išla s Jurajom na rande
E: akože s Jurajom S??
T: Yes presne s tým
E: čakať Viki a rande? Viki a rande s Jurajom? Viki a Juraj? Ako? A prečo o tom nič neviem?
T: no to je dlhá story
V: 💀💀💀💀
V: toto neni rande
T: no jasné
V: fr je tu jeho frajerka
E: počkať čo on ťa zobral na rande a zobral tam aj jeho frajerku??
V: TOTO NIE JE RANDE
T: wait on má fr frajerku?
T: prečo ti potom dával jeho tricko a viezol ťa domov a stale sa na teba v klube pozeral ?????
E: čakať ?
E: Ake tričko?
E: Aký klub?
E: Aký odvoz?
E: Haloo čo sa to tam deje
V: Kristína ja ťa zabijem
E: halo veď hovorte

,, Evička prosím ťa nešla by si na dvojku, " ozval sa za ňou hlas jej šéfky a tak položila mobil a s kopou nezodpovedných otázok išla nablokovať asi 30 pív, 4 fľašky vína, jendu vodku a ešte pár vecí.
E: * v hlave* ,, To bude párty."
E: ,,113,15€ kartou alebo v hotovosti?"

po asi 10 minútach preklínania svojej práce, prišiel k pokladni totálny hottie, akože proste, že chalan 11/10.
Chalan: ,, Hiii"
E: * v hlave* ,, super nejaký tĺk čo sa ma pokúsi zbaliť na hiii!"
kúpil si nejaké cestoviny a zeleninu.
E: ,,16,70€ "
Chalan: ,, ehmm sorry i dont speak slovak."
E: * v hlave* ,, Omg"
eva zopakovala sumu v angličtine a keďže junák bol fskt šumný tak sa ho spýtala odkiaľ je, no a keď povedal, že Francúz tak to bol jasný match. Keďže evin sen bolo zbaliť Francúza, no a tak si vymenili instagramy a dohodli sa, že zajtra večer zájdu na zmrzlinu do starého mesta.
Chodenie na zmrzlinu s chlapcom bol starý trik Evinho dedka, ktorý vždy fungoval a tak eva dúfala, že naň zbalí aj Leona z Francúzska.

hokejista z tinderu Where stories live. Discover now