stávka

142 5 11
                                    

Viki teda podala Honzekovi mobil nech tam naťuká svoje číslo. On tak urobil, prezvonil sa a uložil si kontakt na Viki, ktorá síce nechápala či by nebolo ľahšie jej dať follow na instagrame a písať si cez to, keďže žijeme v 21.storočí, ale tak nechala honzeka honzekom a pobrala sa spať na izbu.

Teda ešte predtým si spravila zastávku na miestny večerný hotelový program, ktorý ale nestál za nič. Teda okrem toho, že jej jeden Nemec airdropol jeho ig, a nie tento Nemec nebol Šimon Nemec, ale normálny občan Nemecka, čož možno Viki trochu zamrzlo. Ale tak Nemec menom Šimon mal povinnosti v Kanade.

Keď Viki prišla na izbu zistila, že má 5 nových správ od Honzeka a 3 od Paula, toho z Nemecka. Šokujúce však bolo, že Paul bol ten, ktorý s ňou chcel hrať biliard o polnoci v posteli. Honzek sa chcel iba rozprávať.

V: *v hlave* ,,wtfff"
Paula však rýchlo zrušila, keďže mal 16 a ona nemala záujem. No a keďže v to ráno sa konal draft Viki dala Deal s Honzekom, že ho pôjdu spolu pozerať na gauče na hotelovej recepcii. Viki síce z toho celého mala zvláštny pocit, lebo no proste bol to Honzek, ale tak draft chcela vidieť a na jej izbe nešla úplne dobre wifi. A radšej bude s nejakým tĺkom ako sama o druhej ráno na hotelovej recepcii. O tomto jej pláne sa, ale radšej nezmienila pred jej kamoškami, ktoré Honzeka tiež nemali zrovna v láske, hlavne preto, že totálne ghostol Evu a radšej išiel s nejakými hoes na party.

Viki pred jej stretkom s Honzekom si dala na odvahu pár shotíkov tequilly( teda konkrétne 3 ale keďže boli 2 ráno a ona naposledy jedla o 18:30 tak ju to dosť hitlo), keďže triezva to úplne nefeelovala a potom sa už pobrala smer recepcia.

H: ,, Hiii, ako sa máme?"
V: * v hlave* ,, načo som sem chodila toto bude tak dlhá noc."
V: ,, vieš čo úplná pohodka, ale nejaký taký tĺk z nášho hotela mi začal písať, a proste má len 16 a chce po mne sex."
Viki sama nevedela prečo to povedala   Honzekovi takto na rovinu, ale vynila z toho alkohol. Honzek sa len uškrnul.
H: ,, Well, vieš to sú chlapi."
V: ,, prehovoril odborník!"
H: ,, pffff, prečo ma tak hejtíš?"
Viki len prevrátila očami: ,, Skús sa zamyslieť!"
H: ,, to som akože mal eve odpísať na tú story? Jejda veď proste to nerobím nikdy a ty by si to mala chápať!"
V: ,, Čo prosím, kedy som niekoho odignorovala po tom čo som si s ním totálne písala a potom ho označila na story? A okrem toho to nie je len kvôli tomu!"
H: ,, ty totálne ignoruješ fakt, že Juraj si pozerá tvoje story. Teraz si si dala súkromný ku všetkému."
V: ,, Jura do toho neťahaj, keby neni tĺk odpíše aspoň na jednu správu a nechodí si iba kukať moje storky. A okrem toho odkiaľ vieš, že si ich pozerá?"
H: ,, Vravel minule, no ale dobre toto nikam nevedie."
V: ,, S tebou je strašná nuda vieš o tom? Končíš hlasku v keď ešte ani len nezačala."
H: ,, Hmm, Eva vravela, že hejtíš hádky a drámu, ale no dobre mám nápad, keďže je so mnou taká nuda stavíme sa."
V: *v hlave* ,, načo som sem vôbec išla??"
V: ,, Prěco by som mala stávkovať zrovna s tebou? A o čo vôbec?"
H: * v hlave* ,, prečo ku mne nemôže byť tak sweet ako Eva na začiatku? No ale teraz poď, mysli Honzo, musíš niečo vymyslieť!"
H: ,, Fajn," nádych , ,, ako si myslíš, že skončí Juraj?"
V: ,, to nie je stávka, vieš o tom však?"
V: ,, Ale dnes sa mi snívalo, že prvý, ale nechcem tomu veriť. Je to hlúposť."
H: ,, Na otázku prečo ho tak veľmi nemáš rada mi asi neodpovieš, takže prejdeme k veci. Ak Juraj bude draftová jednotka dáš si späť verejný účet, pridáš story, napíšeš mu. A zbalíš ho." škodoradostne sa usmial
V: ,, po prvé TEBE DÁVA, a po druhé to neznie ako stávka, stávka by bola keby ja poviem, že bude druhý a ty že prvý, a no veď chápeš. Po tretie aj tak mi neodpíše. Ale dobre a ak nebude prvý tak čo?"
H: ,, podľa mňa bude prvý vsádzam na to a na tvoje sny. *v hlave* "dúfam že som v nich niekedy bol." ,, No a ak nebude prvý a ty budeš mať pravdu, zavolám ťa na najbližšiu housku. A neboj určite odpíše." Žmurkol na ňu.
V: ,, páni tak to je výhra" povedala sarkasticky a druhú časť o jurovi odignorovala.
H: ,, Možno tam niekoho stretneš, kto ťa prinúti zmeniť pohľad na lásku a city." žmurkol na ňu.
V: ,, snívaj! a mimochodom ty to rozhodne nebudeš!"
H: ,, nie nebudem, to viem aj bez teba. Ale keby zavolám takého Jura alebo Filipa možno zmeníš názor."
V: ,, zabudni!"
V: ,, Mimochodom, čo spravíš ty ak juro nebude draftová jednotka?"
H: ,, ak nebude a budeš mať pravdu tak pôjdem len v trenkách na tréning a ak budem mať pravdu užijem si pohľad na teba baliacu jura."
V: ,, Vieš o tom, že si strašný tĺk?"
H: ,, Vieš koľkokrát mi to povedali?"
V: ,, zapni už ten draft, veď o 5 minút začína!"

A tak spolu pozerali draft. Sedeli na sedačke najmenej 15 cm od seba, lebo Viki fakt nepotrebovala byť bližšie ani s alkoholom v krvi.

Draft pozerala aj Eva s Tinou. Tina zo Žiliny od jej kamošky. No a Eva z jej domu stresujúc, že zajtra má prvý deň reálnej práce. Eva túto prácu potrebovala, teda tie peniaze, keďže vďaka jej shopping addiction nemala na účte na výlet do Trenčína a ani na novú Valentino kabelku.

*group chat: honzek hate club*
E: OMOJBOŽE YES
E: AAAA JURO JE JEDNOTKA
T: AAAA JA NEVERÍM, TOTO JE TAK SKVELÉ
V: SHIT
V: akože pecka, alw shit
E: WTFF NERIEŠ ŽE HO NEMÁŠ RADA A TEŠ SA
T: VIKTÓRIA TEŠ SA

V: *v hlave* ,, ja sa zabijem, čo robím so svojím životom"

Medzitým na Slovensku
O pol hodinu neskôr
U Evy :
,, Omggg ánoooo, ánooo je to tam! Omojbože Šimon je druhý aaaaa! Ja sa rozplačem! Jejda ja fr plačem, šimiii🥺🥺🥺!"
,, shit Dpc zajtra práca!"

V Žiline:
T: * v hlave* ,, prečo Viki (jej kamku zo Žiliny) nezaujíma draft, veď  háloo, keby sa aspoň tak nepravaľuje. Omggg Šimon je druhý. Toto je skvelé. Idem napísať babám, aj keď to určo vedia."

hokejista z tinderu Where stories live. Discover now