V: ,, Kamoo on ma matchol."
E: ,, Omgg ukáž! Tina nerozdýcha!"A tak sa stalo, že Viki s Adamom boli match, ale akosi ani jeden z nich tomu druhému nenapísal.
Medzitým sa naše hrdinky dopravili do Popradu, kde ich už čakala Tina.
T: ,, prečo zas meškal vlak?"
V: ,, to len Eve puklo srdce, lebo nenašla honzekov tinder!"
E: ,, haha."Naše hrdinky sa teda vybrali v miernom daždi k popradskému zimnému štadiónu, ktorý ležal totálne od veci, keď prišli a uvideli ten rad pred ním skoro ich porazilo.
T: ,, prečo som tak hlúpa a nešla sem skôr?"
E: ,, neviem kámo, ale mala si, veď takto sa dnu nedostaneme."
T: ,, no viki môže napísať Jurovi."
E: ,, alebo Adamovi!"
T: ,, čooo akému Adamovi?"
E: ,, Žlnka ju matchol na Tinderi."
V: ,, nikomu nejdem písať, veď čo som!"Viki bola neoblomná a tak naše hrdinky stáli v nekonečnom rade. Po chvíli sa zboku objavili dvaja hokejisti, ktorí naše hrdinky na prvý pohľad zaujali.
E: ,, Omgg to je maxim!"
V: ,, Tina tam máš kamoša! Popel osobne!"
T: ,, haha!"
E: ,. Mala by si ísť za ním a vybaviť niečo, keď už ste takí kamoši!"
T: ,, nie!"
E: ,, halooo vy máte kontakty ja nie, tak dačo robte!"
V: ,, haloo teba sleduje polka tímu na instagrame!"
E: ,, nie nesleduje, to sú tí z hlinka gretzky cupu."
T: ,, aha aký hlúčik detí je okolo nich."
V: ,, mala by si sa pridať!"
E: ,, presne aj podľa tinderu k nim zapadáš!"Tina iba prevrátila očami, no nakoniec sa dohodli, že ak Viki napíše Jurovi, tak Tina pôjde za Popelom. No a well tak sa aj stalo, ale Juro neodpísal a Tine Popel zdrhol tesne pred nosom v aute Jurovej mamy.
E: ,, prečo viezla jurova mama popela?"
V: ,, kamoši z Košíc asi."
T: ,, PREČO DAL HOCKEY SLOVAKIA NA IG, ŽE AUTOGRAMIÁDA SKONČILA????"
E: ,, NESRANDUJ, DALI SME LITERALLY 40€ ZA CESTU. Kyselina určo iba klame."No Kyselina tentokrát neklamal a naše hviezdy sa vyparili, teda až na Adama Žlnku a Adama Sýkoru, ktorí si fanúšikov vážili trochu viac ako ostatní.
T: ,, napíš Adamovi!"
V: ,, hej a čo, že ahoj prosím ťa prídi pre nás von?"
E: ,, nekašleme na to? Nedáme radšej prechádzku okolo zimáku, tie su vždy fajn."
V, T: ,, oki!"Ani pri prechádzke však nikoho nestretli a tak to zabalili a vybrali si da krčmy menom Hokejka na jedno malé čapované.
V krčmec, teda skôr takom 1 hviezdičkovom pajzli, na ich prekvapenie sedel človek, ktorého rozhodne nečakali.