- 12 -

72 8 0
                                    

Lassan itt van november, ami azt jelenti , hogy nagyon sok dolgozat vár ránk nem egészen egy hét múlva. És Jungkook combackel... Nehéz feladat vár rám jövőhónaptól, gondolom magamban miközben sétálok a suliból hazafelé és a kezemben tartott telefon kijelzőjét nézem. Yooi írt, hogy az anyukája kötelező programot iktatott be, így nem tud velem tartani, Younghoz. Visszaírtam neki, hogy rendben aztán elrakom a telefonomat. Igazság szerint nem is bántam, mert szerettem volna tisztázni a dolgokat a fiúval aki azóta nem is nagyon jelentkezett. Pedig még meg is volt sértődve, hogy én hanyagoltam őt. Pff...
Magányosan sétálgatok a gondolataimba merülve amikor is valaki megrántja a hátizsákom pántját. Érdeklődve fordulok hátra, hogy megnézzem, ki az, amikor megpillantom Jungkook mosolygós arcát.
- Szia - mondja és int egyet nekem én pedig szintén mosolyogva köszönök neki. - Szia.
- Merre mész? - kérdezi mellém lépve és zsebre vágja mindkét kezét, így haladunk tovább - Nem is erre laksz - állapítja meg.
- Hát igen, de szerettem volna meglátogatni Youngot, régen találkoztunk. - vonom meg a vállamat.
- Az éttermes srác? - kérdezi, mire bólintok egyet. - Arra megyek én is, elkísérlek. - mondja és kissé közelebb lép hozzám, hogy elengedje a járdán a szemből jövőket. Az arcom kissé eltorzul a kijelentésére és felnézek rá.
- Ne, nem szükséges, siess haza, biztosan van dolgod elég. - utasítom vissza kedvesen. Azt azért mégsem mondhatom, hogy számára teljesen ismeretlen fiú egyenesen utálja őt.
- Nem miattad, csak arra megyek - mondja mire megilletődve lassítok a lépteimen amit észre sem veszek amíg Jungkook hátra nem néz rám. Felnevet az arcom láttán majd oda lép hozzám és átkarolja a vállamat.
- Nyugi, csak viccelek. Nem lennék sosem ilyen bunkó veled, nagyon sokat segítettél nekem és szeretném minden lehetséges alkalmat megragadva viszonozni a szívességet.
- Ahha.. - mondom kissé hiperventillálva, attól, hogy Jungkook hozzám ér és érzem az illatát. Jungkook mindig meg tud lepni a kiszámíthatatlan viselkedésével. Amióta személyesebben ismerem egyre inkább úgy érzem, hogy semmit sem tudok róla egészen addig amíg hozzám nem szólt. Szeretném még mélyebben megismerni őt és jó lenne ha ezt ő is így gondolná.
- Ne haragudj, hogy mostanában kevesebbet jelentkezem nálad, csak hát...
- Nem, semmi gond. Nem kell szabadkoznod, tudom, hogy mi a helyzet. - mosolygok fel rá mire ő is így néz le rám. Úristen, kívülről biztosan úgy nézünk ki mint egy pár! A gyomrom automatikusan görcsbe rándul és egy fél másodpercre elveszek a tekintetében.
- Taeyon, te tényleg baromi rendes lány vagy. - állapítja meg majd elenged és újra a zsebébe süllyeszti a kezeit. - Egyszer majd szeretném úgy viszonozni ezt a sok jót amit értem teszel. Csak hát.. fogalmam sincs hogyan - nevet fel kínosan, én pedig a lábam elé nézek és fülig vörösödöm.
- Ugyan, tényleg semmiség az egész. Te is megtennéd értem.
- Naná - vágja rá bólintva. Aztán beáll közénk a csend, amiről azt hittem, hogy most már sosem fog kialakulni többet. Kínosan nézek jobbra és próbálok valami téma után kutatni, de felesleges, semmi sem jut az eszembe. Úgy utálom, hogy az érzelmeim hatással vannak a kapcsolatunkra és emiatt sosem tudunk önfeledten beszélni. Hülye én!
- Na és, ez a Young... ő.. Mennyire áltok közel egymáshoz?
- Tessék? - nézek rá meglepetten. Ezt vajon azért kérdezi mert érdekli a szerelmi életem? Lehet, hogy féltékeny? Áhh ugyan. Vagy de?
- Csak érdekel, hogy milyen a barátságotok. - vakargatja meg a nyakát zavartan - Vagyis nem akarok én tolakodó lenni, azzal megsérteném a magánéletedet. Csak hát ugye mivek barátok vagyunk, gondoltam megkérdezem mi a helyzet veled a fiúk terén. Mármint én nem szeretnék ilyenekről beszélni, ezt meghagyom Yooinak, csak az érdekel, hogy.. tudod  izé..
- Hogy Young és én járunk-e? - fejezem be a mondatát szinte suttogva és a szívem majd szétreped az izgalomtól. Jungkook kérdez a szerelmi életemről! Ez talán egy jel, hogy akar valamit? Veszek egy mély levegőt és mosolyogva ránézek.
- Jó ez így baromi hülyén hangzik. Nyugi nem azért kérdezem mert rád akarok hajtani, ha nincs, csak jobban meg akarlak ismerni, ha már így elmélyült a barátságunk. Tudod.
- Oh, igen persze. Young és én csak barátok vagyunk, akár csak Jaebum. - kicsit habozom, de meg akarom ragadni a lehetőséget, nem szalaszthatom el  -És neked?
- Nekem? - nevet fel úgy mintha tényleg viccet meséltem volna - Nekem sincs senkim és ami azt illeti nem is lehet. Tudod, idol élet. Szerződést kötöttem a BigHit entertainmentel, hogy nem csajozhatok be. - mondja mosolyogva.
- Ezt ti el tudjátok fogadni? - kérdezem letaglózva. Tudom mi a helyzet, de így, hogy ezt ő mondja, egy kicsit felhúztam magam rajta.
- Hát, még mindig ez a munkám, szóval azt hiszem elfogadtam. És nem is olyan hű de rossz dolog. Eddig sem volt szükségem ezekre a dolgokra, na meg aztán nem is volt még igazán barátnőm, szóval nem érzem a hiányát sem.
- Még nem volt barátnőd? - ámuldozom, ő pedig a legnagyobb zavarában nevet fel és az arca rózsaszín árnyalatot vesz fel.
- Ez.. ez ennyire hihetetlen?
- Persze, hogy az! Néz csak magadra, piszkosul jól nézel ki, a lányok akarnak és... - a számhoz kapom a kezem. Most vallottam be, hogy tetszik nekem. Jézusom valaki öljön meg. - Izé, mármint...
- Köszi, hogy szerinted jól nézek ki - nevet fel megint és nem igazán érdekli, hogy éppen most vallottam be neki az érzéseimet tulajdonképpen. - Egy idoltól ez el is várható, nem? - kérdezi szemérmetlenül szexi mosollyal én pedig lefagyva nézem és egyszerűen képtelen vagyok parancsolni a remegő térdeimnek. - P-persze, nyilván..- dadogom, meg sem próbálom leplezni az égésemet.
- Nyugi, nem ciki, hogy ezt mondod - néz rám megnyugtatóan és szembe fordulva velem a vállamra teszi a kezét. - Immunis vagyok már ezekre a szavakra, már megszoktam, hogy ilyenekkel bombáznak. Csak ne mond azt, hogy cuki nyuszi, mert nem állok jót magamért - kacsint rám, majd felnevet és ismét átkarolja a vállamat. Én pedig elgondolkodom azon, mikor fordult át Jungkook szerény és félénk viselkedése, menő, magabiztos magatartássá velem szemben. Tényleg a barátjának tekint. Sóhajtok egy hatalmasat és igyekszem túlélni a bennem dúló ezernyi érzést ami kavarog bennem Jungkook miatt.

Vágyom rádWhere stories live. Discover now