- 4 -

922 41 5
                                    

Jae nemsokára itt van értünk és Yooi még sehol sem tart. Ki akarja csípni magát a rendezvényre Jinyoung miatt.
- Yooi, siess már! Hogyan tudtad így elhúzni az időt?!
Barátnőm őrülten szalad ki a szobájából félig lehúzott cipzárral a hátán.
- Segíts felhúzni, kérlek!
Abban a pillanatban, mikor megragadom a cipzárját, kopogtatnak az ajtón. Rángatni kezdem a cipzárat, de valahogy pont akkor akadt be valahogy. Türelmetlenül sóhajtok és otthagyom a barátnőmet, feltépem az ajtót majd visszatrappolok.
- Valaki ma nagyon nyűgös. - állapítja meg Jae. Válaszul nekidobok egy díszpárnát a kanapéról amit nevetve kap el. Végre sikerül felhúzni azt a fránya cipzárt így Yooi megkönnyebbülten fordul felém és mosolyog rám.
- Junior oda lesz a ruhádért - közlöm mire barátnőm fülig pirul. Jae nevetve kísér minket a kocsijához és kinyitja nekünk az ajtót. Beülök az anyósülésre és becsatolom magam.
A rendezvény egy puccos étteremben zajlik majd, ami tele lesz idolokkal. Hirtelen rám tőrt a nyugtalanság és gyorsabban kapkodtam a levegőt.
- Minden rendben, Taeyon? - pillantgat felém Jae.
- Persze, csak eszembe jutott, majd egy csarnoknyi idollal fogok együtt vacsorázni egy elit étteremben. Semmi bajom. - nevetek fel erőltetetten, teljesen bepánikoltam. Jaeboom nevetve megrázza a fejét és nyugtatgatni kezd. Biztosított arról, hogy csinos vagyok és, hogy senkinek sem fog feltűnni hogy nem is tartozom közéjük.

A hely egy hatalmas sárga épületből áll, ami olyan széles, hogy akár egy kisebb kastély is lehetne. Az út az ajtóig égősorokkal van kijelölve, kétoldalt a fák pedig lampionokkal van teleaggatva. Az étterem parkolója már most dugig van sötétített ablakú kocsikkal, limuzinokkal és emberekkel, akik pompás külsejükkel kápráztatják el egymást. Ámulva nézek körbe, hihetetlennek tartom, hogy én ide eljutottam.
- Taeyonah! - kiáltja valaki. Érdeklődve fordulok balra, de mire megláthatnám ki az, két kar fonódik a nyakam köré. - Taeyonah~! Úgy örülök hogy végre láthatlak. -távolodik el, így alkalmam nyílik rá, hogy szemügyre vegyem a magas fiú alakját. A felismeréstől felcsillanó szemekkel fogadtam a látványt. Ajkaim automatikusan mosolyra húzódtak.
- Aigoo~, SanHa! Annyira örülök neked! - végigmérem a szememmel és nem győzök ámulni rajta. - Bapo~,hogy megváltoztál, rád sem ismerek!
- Te is nagyon szép lettél, Taetae. Ugye Eun? -kiáltja hátra. Az említett félrenyeli az ásványvízét amit éppen ivott, társai nevetve ütögetik a hátát. Én is nevetek, bár nem igazán értem min. Az Astro és a GOT7 együtt indul be az étterembe, kissé hangos társaság voltunk. De nem csak mi, hanem mindenki más is a teremben. Itt sokkal több idol volt, rengeteget fel is ismertem, mint például Jenniet és Rosét a BlackPinkből, Park HyungSiket, Joheont a MonstaXből, és így tovább. Reménykedve keresem a BTSt de nagy valószínűséggel pont ők nincsenek itt. Keresünk egy asztalt ahol elfér a nagy társaság. Végül mivel nem találtunk sehol, megkértük a szervezőket, hogy toljanak össze nekünk két nagy asztalt. Helyet foglalunk, én Jae és SanHa közé ültem, Yooi pedig Junior és BamBam közé. Körülnézek. Az étterem belülről is hatalmas volt, gyémántcsillárok lógnak a plafonról, a padlót vörös bársonyszőnyeg borítja be, a falak belülről is sárgák. Kör és téglalap alakú asztalok vannak amiken barna terítők vannak és kristálykancsók és poharak. A terem közepén egy kisebb, de azért méretes színpad helyezkedik el amin mikrofon állványok vannak. Gondolom azért van valami célja is ennek az egész rendezvénynek, mivel rengeteg hiresség van itt.
A bejárat mellett kétoldalt hideg bárok vannak, ahol kis mini szendvicseket, sütiket és üdittőket lehet találni. Persze van még rajta pezsgős üvegek és puncs is.
A társaságunk vidám és hangos, egy szóval szórakoztató. A pincérek kihozták az ételeket, amiket gondolom már előre megbeszélték JaeBoomék és SanHaék. Bimbap és feketebabos tészta is található volt az asztalon, de volt még sushi meg csirke, sokféle húsok, meg rizs, levesek meg mindenféle köret.
Amit minden vendég megérkezett és helyet foglalt, kezdetét veheti a lakoma. SanHa elém teszi a Bimbapot, tudta hogy az a kedvencem.
- És? Hogy érzed magad sztárként? Sok női rajongóval? - kérdem kíváncsian. SanHa mosolyogva lehajtja a fejét.
- Háát, kicsit feszélyez. Nem szoktam még meg, hogy a lányok körül zsongnak. -neveti el magát.
Jackson átveszi a beszélgetés felett az irányítást és arról kezd el sztorizgatni, hogy milyen típusú női rajongói vannak és hogy kik voltak azok akik igazan tetszettek neki.

Vágyom rádWhere stories live. Discover now