Még egyszer szeretnék elnézést kérni a harmadik részben történt baki miatt, remélem így is tetszik. Azért is lényeges, hogy elolvassátok az "új" harmadik részt, mert nem biztos,hogy értenétek egy bizonyos jelenetet ebben a részbe. Jó olvasást, remélem tetszeni fog.
Amióta itthon vagyok a szobámban kuksolva fekszem az ágyamon és a plafonra meredek. Rájöttem, hogy egyáltalán nem ismerem ezt a srácot, pedig eddig úgy hittem.
A telefonom rezegni kezd az éjjeli szekrényemen mire lustán érte nyúlok.
- Szia, milyen volt a randi?
- *Sikítás* képzeld Junior azt mondta tetszem neki és holnap is eljön értem.
- Mondtam, hogy nem vagy közömbös számára de nem hittél nekem.
- jó, tudom. De ez hihetetlen és te sem hinnéd el. Úristen lángol az arcom!
Elnevetem magam.
Yooi elmesélte mit csinálnak Jiyoungal délután, a hangja szerelemittas volt, teljes áhítattal beszélt a srácról mint egy istenről.Junior szinte mindennap elkérte Yooit délután, volt hogy hétvégén is együtt voltak, mostanában keveset láttam a barátnőmet. Nem mondta de gyanítom hogy már együtt vannak egy ideje. Egyik nap Sanha is meglátogatott minket, itthon is aludt. A családom nagyon örült és Sanha is jól érezte magát nálunk. Amikor Sanha hazament, mindenki arról beszélt mit főzzenek legközelebb mikor Sanha megint jön. Az öcsémnek máris hiányzott, állandóan arról panaszkodott hogy miért nem Sanha van itt helyettem. Nem esett jól, de nem hibáztatom érte.
Már egy három hete nem volt közös programom Yooival, ezért most a fülemet rágja, hogy menjek velük étterembe meg hogy jó buli lesz. Egyrészt nem akarom elrontani a programjukat, meg nem szeretnék gyertyát tartani. Örülök, hogy összejött neki és nem szeretném elrontani a kialakulóban lévő kapcsolatát.
- Hidd el jó lesz, egy csomó finom kaját kért és ő is szívesen lát.
- Yooi, nem tudok menni, segítenem kell anyának mert szombaton rokonok jönnek. - hazudom neki.
- Nagy ügy, majd máskor taliztok.
- De nem lehet, talán az évben nem látom őket többet. Majd talán karácsonykor. Nem szeretném elmulasztani a lehetőséget.
Lemondóan sóhajt és bólint egyet. - Oké. De nem szeretnélek elhanyagolni. Szeretlek Taehyon.
Szelíden mosolygok rá. - Én is szeretlek és nagyon örülök, hogy Juniorral együtt vagytok.
Az arca egyből paprika piros lett és zavarában makogni kezd.
- Mi.. mi nem is.. mi nem vagyunk együtt - hangja alig halható. Elnevetem magam.
- Nem kell tagadni a nyilvánvalót,Yooi!
Drámaian felsóhajt.
-Még én sem tudom, hogy pontosan mi a helyzet, még nem mondtuk ki. - egyre halkabban folytatja - Még nem történt meg az első... csók.
Kikerekednek a szemeim. Őszintén meglepődtem, hisz már egy csomószor randiztak, Junior simán megtehette volna... és mégis...
- Lehetséges ez?! Mármint... Jinyoung félénk srác, de miért nem tette meg, tuti egy csomó alkalom volt... elszalasztotta őket?
Barátnőm szégyenkezve lapít és kerüli a szemkontaktust.
- Mi az, Yooi?
- Ami azt illeti... Miattam...
- Te nem hagytad?! - csattanok fel. Yooi összerezzen és csitítani kezd.
- Nyomós okom van rá, hidd el.
- Hallgatlak! - nézek rá szúrós tekintettel. Kifúja a bent tartott levegőt.
- Szóval félek. Félek, hogy ha megtörténik akkor utána járni fogunk. Azért! - int le mielőtt bele szólhatnék.
- Azért mert....Mi van, ha csalódni fog bennem. Mi van, ha a munkája nem engedi meg, hogy együtt legyünk... Mi van, ha a rajongók rám szállnak. Taehyon, én nem akarok öngyilkos lenni! - fakad sírva azonnal. Átölelem és elkezdem simogatni a hátát.
- Yooi, nem leszel öngyilkos. Jinyoung kordában fogja tartani a rajongókat és megvéd a sasaengektől. És biztosra veszem, hogy a munkája nem fog közétek állni.
- Gondolod? - kérdi szipogva. Nyugtatóan nézek rá. - Tudom.
Még szorosabban ölel és kiadja magából a szomorúságot, én pedig hagyom, hisz ez tényleg nehéz döntés. Egy sztár oldalán állni a legkiváltságosabb dolog, ugyanakkor a legnehezebb feladat is egyben. Hiszen sokan vágynak oda és vannak akik ezt bármi áron akarják. Ha ehhez életeket kell tönkre tenni, akkor sem tántorodnak el.
KAMU SEDANG MEMBACA
Vágyom rád
Fiksi PenggemarMilyen szép is, mikor az ember szerelmes valakibe, aki még csak nem is tudja hogy létezel. Yoon Taeyon ezt gondolta egészen addig amíg a már-már piedesztálra emelt Jungkook egy szép napon meg nem szólítja őt. Taeyonnak döntenie kell. Hagyja, hogy J...