Merhaba herkese❤️
Bu ilk duyurum olacak ve ne demem gerektiğini aslına bakarsanız bilmiyorum. Sadece biraz içimi dökmek istiyorum açıkçası ve buraya erişebilen okuyuculara hikayelerimin gidişatıyla alakalı bilgi vereceğim. Gün geçtikçe bir şeylere erişimimiz zorlaşıyor ya da ortadan kalkıyor ve biz bunu önleyemiyoruz. Wattpad'de neredeyse bir ayı aşkın erişim kısıtlaması olması ve hala bununla alakalı 'yetkili' kimsenin kılını dahi kıpırdatmaması gerçek anlamda fazlasıyla can sıkıcı.Yıllardır sorunsuzca kullandığımız, kitap okuduğumuz, bir şeyler paylaştığımız ve bir çok kişinin yazarlık kariyerine adım atmasına faydası olmuş bu platformun Türkiye'de bu hale gelmesi akıl almaz ve kabul edilemez bir durum. Ayrıca bakıldığında ülkenin en sorunsuz ve kendi halinde takılan kitlesine sahip bir platform burası. Ne kadar anlamlandırmaya çalışırsam çalışayım buraya erişim engeli getirilmesine bir türlü mantıklı bir sebep bulamadım, kimse bulamadı büyük ihtimal. Çünkü yok. Konuyla alakalı detay vermeden, bilgilendirme yapmadan tak diye sebepsizce kısıtlandı. Bir sürü insanın hayalleri rafa kalktı, hevesi kaçtı... şimdilik yapabileceğimiz tek şey yakın bir tarihte herkesin tekrardan sorunsuzca erişebilmesi ve kitaplarını okuyup yazabilmesini ummak.
Gel gelelim ÖDK ve KRÇ kısmına. Biliyorsunuz ki ÖDK'nin finali yazılalı yıllar oldu sadece ben ve mükemmeliyetçiliğim yüzünden bir türlü tüm hikayeyi sizinle buluşturmadım. Hala daha bölümleri ayırıp tüm cümleleri didik didik edip düzenliyorum, yine de yetmeyebiliyor. Hatta bazen bu durum yüzünden daha da batırabiliyorum ve tekrardan başa dönüyorum. Her neyse... KRÇ'yi hala yazıyorum -ki yeni bölümü atacaktım eğer burası erişime kapanmasaydı. Süreci ilk gününden beri elimden geldiğince takip ettim ve ona göre kendime mantıklı bir rota oluşturmaya çalıştım. Ben hikayeleri kaldırmayı düşünmüyorum. Okuyucu kitlemden ne kadar kişi kaldı, burada ne kadar kişi kaldı hiçbir fikrim yok. Aslına bakarsanız önemi de yok. Kısacası bir süre sonra bölümleri yayımlamaya kaldığım yerden devam edeceğim. Çünkü burası ve bu hikayeler benim için büyük bir anlam ifade ediyor. Gittiği yere kadar götürmek istiyorum.
Biliyorsunuz ki App store'dan direkt kaldırıldı uygulama. Haliyle bir anda güncelleme almadığı için benim de erişimim gidebilir, bunu şimdilik bilemiyorum. Böyle bir durumun yaşanması halinde bana ulaşmak isterseniz @lilithstear instagram hesabıma yazabilirsiniz, belki bir çözüm buluruz.
Hepinizi kocaman öpüyorum, keşke bu bölüm yeni bölüm olsaydı fakat değil. Ama yeni bölüm yakında. Umarım...🤍
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ölüler Diyarı Kralı | +18
Teen FictionO tüm ihtişamıyla kalbimi tamamıyla ele geçiren cehennem, Ben ise her şeyden habersiz onu büyüleyen vazgeçilmez cennet. Aldığımız alevin ortasında ya yanıp kül olacaktık ya da o alevin ta kendisi. Peki ya ikimiz de çıkışı olmayan bir kuyuya sürükle...